بهترین دارالترجمه‌های ترکی استانبولی کجاست؟

بهترین دارالترجمه‌های ترکی استانبولی کجاست؟

شاید در گذشته پاسخ به این سوال مشکل بود اما امروزه تنها با یک راه حل ساده به آسانی می‌توانید به این سوال پاسخ دهید. دغدغه بسیاری از افراد که قصد مهاجرت دارند و یا به هر دلیلی به ترجمه رسمی مدارک خود نیاز دارند، پیدا کردن دارالترجمه‌ای است که علاوه بر زبان مورد نیاز آنها از اعتبار و سابقه خوبی هم برخوردار باشد تا بتوانند با اطمینان کامل مدارک خود را در اختیار آن دارالترجمه قرار دهند. دیگر تفاوتی ندارد که در کجای کشور زندگی می‌کنید و یا برای ترجمه رسمی مدارک خود به دارالترجمه ترکی استانبولی نیاز دارید یا دارالترجمه ایتالیایی. سامانه رسمی آنلاین امکاناتی را در اختیار شما قرار داده است تا تنها با انتخاب شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نیاز خود بتوانید لیستی از بهترین دارالترجمه‌هایی که زبان مورد نیاز شما را دارا هستند به همراه مشخصات و نظرات مشتریان قبلی مشاهده نموده و پس از بررسی زمان و هزینه سفارش خود دارالترجمه مطلوب را انتخاب کرده و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

بنابراین بهترین دارالترجمه ترکی استانبولی دارالترجمه ایست که علاوه بر اعتبار لازم، برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد و متقاضیان عزیز بتوانند در هر نقطه کشور از خدمات آن دارالترجمه بهره ببرند که در سامانه رسمی آنلاین به این نکته توجه ویژه‌ای شده است.

مراحل اخذ ویزای ترکیه

به دلیل همسایگی کشور ترکیه با ایران و تشابهات فرهنگی و مراودات اقتصادی، اجتماعی این دو کشور با یکدیگر سبب شده است، افراد زیادی با هدف تحصیل، کار و … به این کشور سفر کنند. از این رو زبان ترکی استانبولی و جستجوی دارالترجمه ترکی استانبولی در میان متقاضیان اخذ ویزای ترکیه اهمیت ویژه‌ای دارد. در نظر داشته باشید اقامت 90 روزه در این کشور نیازی به اخذ ویزا ندارد اما در این مدت اجازه تحصیل و کار به شما داده نمی‌شود.

ترجمه رسمی مدارک به زبان ترکی استانبولی

برای اخذ ویزای کاری، تحصیلی و … کشور ترکیه باید مدارکی را آماده و به زبان ترکی استانبولی در دارالترجمه رسمی، توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه کنید. شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت از جمله مدارک پایه‌ای هستد که به ترجمه آنها نیاز دارید. در رابطه با سایر مدارک بسته به هدفتان از سفر به ترکیه متفاوت است. به عنوان مثال برای اخذ ویزای تحصیلی به تر جمه مدارک تحصیلی خود نیاز دارید. در نظر داشته باشید قبل از اقدام به ترجمه مدارک تحصیلی ابتدا باید آنها را آزاد کرده و تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید. برای مطالعه توضیحات بیشتر در این زمینه می‌توانید به صفحه ترجمه مدارک تحصیلی وب سایت رسمی آنلاین مراجعه نمایید.

هزینه ترجمه رسمی مدارک به ترکی استانبولی چقدر است؟ هزینه ترجمه رسمی مدارک توسط اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه تعیین و به دارالترجمه‌ها ابلاغ می‌شود. طبق تعرفه تعیین شده هزینه ترجمه مدارک بسته به نوع مدرک و تعداد نسخ درخواستی و زبان ترجمه متفاوت است. بر این اساس هزینه ترجمه مدارک به زبان غیر‌انگلیسی بیشتر از انگلیسی است. برای مشاهده نرخنامه مصوب ترجمه مدارک وارد صفحه تعرفه ترجمه رسمی مدارک ما شوید.

اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری

سفارت ترکیه تنها زمانی مدارک شما را تایید می‌کند که علاوه بر مهر مترجم رسمی قوه قضاییه، مهر تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری بر روی مدارک ترجمه شده شما وجود داشته باشد. بنابراین پس از ترجمه مدارک خود برای اخذ تاییدات ذکر شده شخصا و یا توسط نماینده رسمی دارالترجمه اقدام نموده و هزینه آن را به این دو وزارتخانه پرداخت نمایید. در نظر داشته باشید دریافت این تاییدات حدودا 3 تا 4 روز کاری زمان می‌برد.

دریافت وقت سفارت و اخذ تاییدیه سفارت ترکیه

دریافت وقت سفارت ترکیه مانند کشورهایی نظیر آلمان به صورت آنلاین نیست به این ترتیب باید حضورا در محل سفارت ترکیه وقت ملاقات رزرو کنید و در زمان تعیین شده حاضر شوید. این موضوع دریافت تاییدیه سفارت ترکیه را برای همه افراد به خصوص متقاضیان ساکن شهرستانهای کشور به دلیل ازدحام جمعیت و صف‌های طولانی در محل سفارت دشوار کرده است و گاها متقاضیان چندین روز برای رزرو وقت ملاقات معطل می‌شوند.

پس از رزرو نوبت و حضور در زمان مقرر شده مدارک ترجمه شده خود را تحویل دهید و تایید سفارت ترکیه را برای مدارک ترجمه شده خود دریافت نمایید. هزینه تایید هر مدرک در سفارت ترکیه 20 دلار می‌باشد که امکان تغییر در آن وجود دارد.

آدرس و شماره تماس سفارت ترکیه:

نشانی:  تهران – خیابان فردوسی –شماره ۳۳7

شماره تماس: 35951100

ساعات کاری : روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ می‌باشد. سفارت ترکیه روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

کلام پایانی

سامانه رسمی آنلاین با در نظر گرفتن نیاز اغلب متقاضیان در نقاط مختلف کشور این امکان را فراهم آورده است تا با انتخاب شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نیاز خود لیستی از دارالترجمه‌هایی که امکان انجام سفارش شما را دارند مشاهده نموده و به این ترتیب دارالترجمه‌ای که خدمات مطلوب‌تری به شما ارائه می‌دهد و همچنین دارای کد تخفیف نیز می‌باشد را انتخاب نموده و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و از خدمات دارالترجمه مطلوب خود شامل ترجمه رسمی مدارک، اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه، دریافت تاییدیه سفارت کشور مقصد، ترجمه رسمی فوری، پیک معتمد و … بهره ببرید.

همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی و واتساپ سوالات خود را با کارشناسان دارالترجمه مد نظر خود در میان گذاشته و پاسخ آن را دریافت نمایید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای بهترین دارالترجمه‌های ترکی استانبولی کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید