دارالترجمه رسمی عربی

آدرس: تهران، پونک، اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، نبش خیابان دربندی، پلاک ۴۹۱، جنب مسکن آریانا

  • ترجمه فوری
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان فخر رازی و دانشگاه، جنب بانک ملت، ساختمان پارسا، طبقه اول، واحد ۱۰۴

  • ترجمه فوری
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

***دارالترجمه رسمی تخصصی عربی با قابلیت ترجمه فوری***

اگر شما هم یکی از بسیار اشخاصی هستید که برای گردش، زیارت، تحصیل و یا کار و تجارت به کشور های عربی مانند عربستان، عراق، امارات متحده عربی، قطر و عمان و سفر می‌کنند، برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک به یک دارالترجمه عربی نیاز پیدا خواهید کرد. هر چند یک ترجمه رسمی عربی خوب که مورد تایید سفارت کشورهای عرب زبان باشد الزامی است اما پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی عربی که بتواند با کیفیت خوب و قیمت مناسب ترجمه رسمی مدارک و اسناد شما را در بازه زمانی قابل قبولی به دستتان برساند شاید چندان هم کار ساده‌ای نباشد.

برای کمک به شما در این موضوع یک بانک اطلاعاتی معتبر از لیست دارالترجمه های رسمی عربی در سراسر ایران فراهم کرده ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه عربی در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب شهر مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا تایید سفارتخانه به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا واتس اپ با پشتیبانی دارالترجمه، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید. پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر عربی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به این دارالترجمه های عربی که مشتریان قبلی از خدمات آن ها رضایت خاطر داشته اند بسپارید.

برای جستجو دفاتر دارالترجمه رسمی عربی از طریق لینک زیر استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

دارالترجمه انگلیسی دارالترجمه آلمانی دارالترجمه رسمی فرانسه هزینه ترجمه مدارک

مدارک قابل ترجمه توسط دارالترجمه عربی

تمامی اسناد و مدارکی که توسط نهادهای رسمی دولتی، آموزشی، اقتصادی و … به ثبت رسیده باشند قابلیت ترجمه توسط دارالترجمه رسمی عربی را دارند. نمونه هایی از این نوع مدارک عبارتند از شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، سند املاک و خودرو، سند ازدواج، مدارک دانشگاهی، قرار داد رسمی شرکت های دولتی و غیره.

تعرفه ترجمه رسمی عربی

تعرفه‌های ترجمه رسمی مدارک و اسناد هر سال از طرف اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه اعلام می‌شود و دارالترجمه‌ها موظف به تبعیت از نرخنامه اعلام شده می‌باشند. اگرچه بعضی از دارالترجمه‌ها برای خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه ای بیش از نرخنامه مصوب ترجمه رسمی عربی مطالبه می کنند، اما رسمی آنلاین لیستی از بهترین دارالترجمه ها که هزینه اضافه ای دریافت نمیکنند برای شما فراهم کرده است که میتوانید از باکس سرچ بالا استفاده کنید و دفتر ترجمه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ترجمه رسمی مدارک به زبان عربی چقدر زمان می‌برد؟

بسته به نوع مدرک و سند و تعداد آن‌ها متفاوت می‌باشد اما تمامِ تلاش ما در رسمی آنلاین انجامِ ترجمه رسمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که معمولا در بازه زمانی ۲ تا ۵ روزه انجام می‌شود. البته اگر نیاز به دریافت مهر تایید دادگستری و وزارت امور خارجه نیز باشد، برای دریافت هرکدام تقریبا ۱ روز کاری زمان نیاز است. رسمی آنلاین امکان ثبت سفارش ترجمه رسمی به صورت آنلاین را فراهم نموده است، همچنین می توانید در صورت نیاز با مراجعه حضوری به دفاتر دارالترجمه مدارکتان را تحویل دهید و یا تحویل بگیرید و لزوما خدمات ترجمه رسمی تنها غیر حضوری نیست.

مهر تایید دادگستری و وزارت امور خارجه

یک مدرک پس از ترجمه رسمی در دارالترجمه عربی و دریافت مهر مترجم رسمی عربی بر روی سربرگ، ارزش قانونی پیدا می‌کند و با عنوان ترجمه رسمی شناخته می‌شود و برای برخی از سفارتخانه های کشورهای عربی و دانشگاه ها معتبر است. اما بعضا سفارتخانه‌ و یا در مواردی دانشگاه‌ها، برای تایید مدارک نیاز به اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه نیز دارند. در این صورت، رسمی آنلاین لیست دارالترجمه هایی که با کمترین هزینه مهر تایید هر کدام از این وزارت‌خانه‌ها را برای مدارکتان دریافت می‌نماید را ارائه کرده است و دیگر لازم نیست شما برای مهر تایید دادگستری و امور خارجه اقدام نمایید. 

تاییدیه سفارت کشورهای عربی

ضرورت دریافت تاییدیه سفارت برای ترجمه رسمی بسته به نوع مدرک و سفارت کشور مورد نظر متفاوت است. پس از اینکه از الزام اخذ تایید سفارت برای ترجمه مدرک خود اطمینان حاصل کردید، دارالترجمه رسمی آنلاین می‌تواند همه کارهای مربوط به دریافت تاییدیه سفارت کشورهای عربی را برای شما انجام دهد. از مهم‌ترین مواردی که برای تایید مدارک توسط سفارت هر کدام از کشورهای عربی مانند عمان، قطر، عراق، کویت، امارات و … باید بدانید این است که پیش از اقدام برای تاییدیه سفارت، حتما باید تایید وزارت امور خارجه ایران و وزارت دادگستری را داشته باشید. همان‌طور که پیش‌تر گفته‌شد، مجموعه رسمی آنلاین لیستی از دارالترجمه هایی که می‌توانند پس از ترجمه مدارک شما توسط دارالترجمه عربی، مهر دادگستری و امور خارجه را بگیرند و همچنین کارهای مربوط به تاییدیه سفارت کشورهای عربی را انجام دهند را نیز فراهم کرده است.

آدرس و هزینه تایید سفارت برخی از کشورهای عربی

سفارت عراق 

آدرس : میدان ولی عصر- جنب ‏وزارت بازرگانی- ‏پلاک ۱۱۶۴۰ (برای مشاهده آدرس سفارت عراق در نقشه گوگل کلیک کنید)

شماره فکس : ۸۸۹۳۸۸۷۷

تلفن تماس : ۸۸۹۳۸۸۶۶

سفارت قطر

آدرس : خیابان آفریقا، بلوار گل آذین، پلاک۴ (برای مشاهده آدرس سفارت قطر در نقشه گوگل کلیک کنید)

شماره فکس : ۲۲۰۵۸۴۷۸

تلفن تماس : ۲۲۰۵۱۲۵۵

هزینه تایید هر قطعه مدرک در مقطع لیسانس توسط سفارت قطر ۴۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد. سفارت قطر برای تایید مدارکتان نیاز به مهر تایید هر دو وزارت خانه دادگستری و امور خارجه دارد.

سفارت عمان

آدرس : خیابان آفریقا، کوچه تندیس، پلاک ۱۲ (برای مشاهده آدرس سفارت عمان در نقشه گوگل کلیک کنید)

شماره فکس : ۲۲۰۴۴۶۷۲

تلفن تماس : ۲۲۰۵۶۸۳۲

سفارت امارات متحده عربی

آدرس : شهرک قدس، خیابان ایران زمین، تقاطع مهستان، شماره ۲ (برای مشاهده آدرس سفارت امارات در نقشه گوگل کلیک کنید)

شماره فکس : ۴۲۷۹۲۰۰۰

تلفن تماس : ۴۲۷۹۲۰۰۰