دارالترجمه مورد تایید سفارت فرانسه

آدرس: تهران، پونک، اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، نبش خیابان دربندی، پلاک ۴۹۱، جنب مسکن آریانا

  • ترجمه فوری
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

در صورتی که قصد سفر و یا تحصیل در کشور فرانسه و یا یکی از کشورهای فرانسه زبان را دارید، باید مدارک و اسناد خود را برای ترجمه رسمی فرانسه به یک دارالترجمه رسمی فرانسه بسپارید. رسمی آنلاین، لیستی از تمامی دفاتر دارالترجمه در سراسر ایران که زبان فرانسه را نیز انجام میدهند و ارائه خدمات غیر حضوری آنلاین ارائه کرده است، دفاتر دارالترجمه ای که تمامی سفارشات ترجمه رسمی فرانسه را در زمانی کوتاه و با کیفیت مورد قبول انجام داده و در صورت درخواست مشتری مهر تایید دادگستری و امور خارجه را نیز با دریافت می کنند. شما می توانید با استفاده از باکس سرچ زیر جهت ثبت سفارشات ترجمه رسمی خود در دارالترجمه رسمی فرانسه و بهره مندی از خدمات ویژه رسمی آنلاین، اقدام فرمایید.

مطالب مرتبط :

دارالترجمه انگلیسی ترجمه مدارک تحصیلی دارالترجمه رسمی تهران

هزینه ترجمه مدارک به فرانسه

هزینه ترجمه مدارک به فرانسه هر ساله توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه برای دارالترجمه رسمی فرانسه ابلاغ می‌شود. دارالترجمه رسمی آنلاین نیز تعرفه تمامی خدمات خود را بر اساس این نرخنامه تنظیم کرده است. در ادامه هزینه ترجمه برخی از اسناد و مدارک پرکاربرد به فرانسه را می توانید مشاهده فرمایید :

شناسنامه : ۳۲۰٫۰۰۰  ریال

کارت ملی : ۲۵۰٫۰۰۰ ریال

ریز نمرات دانشگاهی (هر ترم) : ۲۲۰٫۰۰۰ ریال

دانشنامه دانشگاهی : ۵۵۰٫۰۰۰ ریال

برای مشاهده کامل هزینه ترجمه مدارک به فرانسه از بخش هزینه ترجمه مدارک دیدن فرمایید.

ترجمه فوری فرانسه

روند ترجمه رسمی بسته به زبان ترجمه می تواند بین ۳ الی ۱۴ روز زمان ببرد. در شرایطی ممکن است که نیاز به دریافت ترجمه مدارک خود در کوتاه ترین زمان داشته باشید که ترجمه فوری فرانسه راهکار این مشکل است. دارالترجمه رسمی فرانسه رسمی آنلاین با همکاری مترجمین با سابقه و معتمد سفارت، می تواند سفارشات ترجمه فوری فرانسه شما را در مدت زمانی بسیار کوتاه تر و با همان کیفیت انجام دهد. جهت ثبت سفارش ترجمه فوری فرانسه از بخش ترجمه رسمی فوری استفاده نمایید.

اطلاعات و پیش نیاز سفارت برخی از کشورهای فرانسوی زبان

جمهوری فرانسه (République française)

آدرس سفارت فرانسه در تهران : خیابان نوفل لوشاتو، پلاک ۶۴-۶۶

 تلفن تماس : ۶۴۰۹۴۰۰۰ شماره فکس : ۶۴۰۹۴۰۹۲ – ۶۴۰۹۴۰۹۳

وب سایت : www.ir.ambafrance.org

سفارت فرانسه برای تایید مدارک ترجمه رسمی شما، نیاز به مهر تایید وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری دارد. اما در صورتی که مدارک شما توسط مترجمین معتمد سفارت فرانسه ترجمه شده باشد، نیازی به دریافت مهر این دو وزارت خانه نمی باشد.

پادشاهی بلژیک (Royaume de Belgique)

آدرس سفارت در تهران : خیابان فرشته، خیابان آقابزرگی، بن بست شیرین، شماره ۴ 

تلفن تماس : ۲۲۲۴۸۵۸۲ – ۲۲۳۹۱۹۰۹ شماره فکس :

۲۲۳۹۸۷۸۰ وبسایت : iran.diplomatie.belgium.be

کنفدراسیون سوئیس (Confédération suisse)

آدرس سفارت در تهران : الهیه، خیابان بوستان، خیابان شریفی منش، کوچه یاسمن 

تلفن تماس : ۲۲۰۰۸۳۳۳ شماره فکس : ۲۲۰۰۶۰۰۲

وبسایت : www.eda.admin.ch 

کشور سوئیس دارای چهار زبان رسمی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش می باشد. طبق گفته خود سفارت، ترجمه رسمی اسناد و مدارک به هر یک از زبان های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی مورد قبول می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زبان ترجمه و تاییدات دادگستری و امور خارجه با سفارت تماس بگیرید و یا به وبسایت آن مراجعه فرمایید.