دارالترجمه رسمی ارمنی

دفتر ترجمه رسمی آنلاین با سابقه چند ساله در زمینه ترجمه رسمی به صورت آنلاین و با همکاری مترجمین رسمی قوه قضاییه دارای مجوز، ترجمه رسمی هر گونه سند یا مدرک تحصیلی، رسمی، دولتی، هویتی و خصوصی را به زبان ارمنی می پذیرد. همچنین برای تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران پیک رایگان و معتمد جهت دریافت و تحویل مدارک ارائه می دهد. برای ثبت سفارش خود در دارالترجمه رسمی ارمنی می توانید از دکمه زیر استفاده نمایید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دارالترجمه رسمی ارمنی

کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ تاریخی همیشه مقصد مناسبی برای ایرانیان بوده است. همچنین توافق نامه سال ۹۵ که به شهروندان دو کشور اجازه اقامت ۹۰ روزه بدون نیاز به ویزا را می دهد و یا هزینه پایین تحصیل در تمام مقاطع دانشگاهی و ارائه بورسیه نیمه کامل و کامل برای بیشتر رشته های تحصیلی نیز می تواند از دیگر دلایل محبوبیت این کشور بین ایرانیان باشد. زبان رسمی این کشور ارمنی می باشد، هرچند که در بعضی مقاطع امکان تحصیل به زبان های روسی و انگلیسی وجود دارد اما برای مدارک ارائه شده به سفارت باید به زبان ارمنی ترجمه شوند و در ایران مترجمین رسمی زبان ارمنی برخلاف زبان هایی همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی بسیار اندک هستند و پیدا کردن آنها ممکن است کمی دشوار باشد، دارالترجمه رسمی ارمنی رسمی آنلاین با دارا بودن مترجمان رسمی و با سابقه زبان ارمنی تمامی خدمات ترجمه هرگونه اسناد و مدارک قابل ترجمه را به صورت رسمی برای تمامی مناطق تهران و دیگر شهرستان های کشور به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه می دهد.دارالترجمه رسمی ارمنی

هزینه ترجمه مدارک به ارمنی

تمامی تعرفه های ترجمه رسمی برای هر زبانی، تماما توسط اداره کل امور مترجمین رسمی کشور تعیین شده و به دفاتر ترجمه رسمی در سراسر کشور ابلاغ می شود. این نرخنامه که شامل هزینه ترجمه مدارک به انگلیسی و غیر انگلیسی است در برگیرنده تعرفه ترجمه رسمی تمامی مدارک و اسناد رسمی، تحصیلی، دولتی و شخصی می باشد.

در ادامه تعرفه ترجمه تعدادی از مدارک و اسناد پر کاربرد به زبان ارمنی آورده شده است. برای مشاهده کامل می توانید از وب سایت کانون مترجمین رسمی کشور دیدن فرمایید و برای تعرفه خدمات دارالترجمه رسمی ارمنی رسمی آنلاین همچون ترجمه رسمی فوری، دریافت تاییدات دادگستری و امورخارجه و … از بخش قیمت دارالترجمه دیدن فرمایید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

شناسنامه ۳۲۰٫۰۰۰ ریال

کارت ملی ۲۵۰٫۰۰۰ ریال

کارت پایان خدمت ۳۶۰٫۰۰۰ ریال

گواهینامه رانندگی ۳۶۰٫۰۰۰ ریال

قرارداد ۱٫۲۶۰٫۰۰۰ ریال

ریزنمرات دانشگاه ۲۲۰٫۰۰۰ ریال

ریز نمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی ۱۸۰٫۰۰۰ ریال

گواهی پایان تحصیالت کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا ۵۵۰٫۰۰۰ ریال