دارالترجمه رسمی کرج

لیست دارالترجمه های رسمی کرج

 

دفتر ترجمه رسمی 1220 کرج

امتیاز 4.8 (68 نظر)

آدرس: کرج، بلوار دانش آموز، بالاتر از میدان مادر، نرسیده به بستنی کارن، ساختمان مهر، طبقه اول، واحد ۲غربی

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

امکان انجام ترجمه رسمی و غیررسمی به زبان انگلیسی توسط مترجمین رسمی و غیررسمی همکار و دورکار امکانپذیر می باشد

 

دفتر ترجمه رسمی 1269 کرج

امتیاز 4.9 (49 نظر)

آدرس: کرج، مهرویلا، میدان مادر، کنارگذر یادگار امام، بین رودکی و خیام شرقی، مجتمع رودکی، طبقه اول

  • ترجمه فوری
  • پیک معتمد
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

***امکان انجام ترجمه رسمی و غیررسمی به زبان انگلیسی بصورت فوری توسط مترجمین رسمی و تخصصی در این دارالترجمه امکانپذیر می باشد***

برای مشاهده لیست کامل دارالترجمه های شهر کرج به تفکیک زبان از انگلیسی و آلمانی گرفته تا ایتالیایی، ترکی استانبولی و … بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی در کرج هستید، اما فرصت گشت و گذار در سطح شهر را ندارید و به دنبال یک لیست کامل از تمامی دارالترجمه های کرج به همراه شماره تلفن‌ها و آدرس دفاتر هستید و یا ترجیح می‌دهید بدون آن که از منزل خارج شوید بتوانید به یک دارالترجمه رسمی آنلاین در کرج سفارش ترجمه مدارک خود را بسپارید در این مطلب می‌توانید به یک فهرست کامل از بهترین و معتبرترین دارالترجمه ها دست پیدا کنید. در این فهرست می توانید نزدیک ترین دارالترجمه رسمی در مناطق مختلف استان البرز و شهر کرج شامل دارالترجمه رسمی در گوهردشت، گلشهر، مهرشهر، چهارراه طالقانی، عظیمیه، فردیس و سایر مناطق را به راحتی و به تفکیک زبان جستجو کنید. کافی است ابتدا در باکس زیر از لیست شهرها کرج و در قسمت دوم زبانی را که می خواهید مدارک را ترجمه کنید مشخص کنید و لیست به روزی از اطلاعات دفاتر به همراه نظرات مشتریان نمایش داده خواهد شد.


برای کمک به شما در پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی بانک اطلاعاتی معتبری از لیست دارالترجمه های کرج فراهم کرده ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که در شهر کرج امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا امکان اخذ تایید سفارتخانه کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان و … به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می‌شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا پیام در واتسپ به دارالترجمه یا سفارش آنلاین ترجمه رسمی مدارک، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید و ترجمه مدارک را سفارش دهید، فاکتور را مشاهده کنید، پرداخت آنلاین انجام دهید، پیش نویس ترجمه رسمی مدارک را مشاهده کنید و در موعد مقرر تمامی مدارک را به صورت ترجمه شده دریافت نمایید. پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در کرج هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ابزار جستجوی بالا استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به بهترین دارالترجمه های کرج که مشتریان قبلی از خدمات آن ها رضایت خاطر داشته‌اند بسپارید.

قیمت خدمات دارالترجمه رسمی در کرج

هزینه ترجمه رسمی تمامی مدارک و اسناد به هر زبان برای تمامی شهرها از جمله کرج، توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی هر ساله به عنوان نرخنامه ترجمه رسمی تعیین می شود. تمامی دارالترجمه های رسمی در کرج نیز موظف به پیروی از این نرخنامه می‌باشند، بنابراین هزینه‌های ترجمه رسمی در هر دارالترجمه رسمی یکسان می‌باشد. البته باید در نظر داشت که هزینه ترجمه زبان انگلیسی متفاوت با زبان‌های دیگر از جمله آلمانی، ترکی استانبولی، ایتالیایی و … می‌باشد. برای اطلاع از این نرخنامه می توانیداز بخش تعرفه ترجمه رسمی دیدن فرمایید.


سوالات متداول درباره دارالترجمه‌های رسمی کرج

در شهر کرج چند دارالترجمه رسمی وجود دارد؟

در کرج بیش از 10دارالترجمه رسمی وجود دارد. با استفاده از ابزار جستجوی رسمی آنلاین شما می‌توانید اطلاعات کامل بسیاری از دارالترجمه‌های رسمی معتبر شهر کرج را مشاهده نموده و متناسب با خدماتی که هر دفتر ارائه می دهد، دارالترجمه مطلوب خود را انتخاب نموده و سفارش خود را با دفتر مورد نظرتان هماهنگ نمایید.

آیا می توان به صورت آنلاین و غیرحضوری به دارالترجمه های رسمی کرج سفارش داد؟

بله، با جستجوی زبان مورد نظرتان در لیست دارالترجمه های شهر کرج و کلیک بر روی دکمه سفارش آنلاین می توانید به سادگی مدارک خود را مشخص کنید، پیش فاکتور را مشاهده نمایید و پس از هماهنگی دفتر ترجمه با شما اقدام به پرداخت نمایید تا ترجمه مدارک شما در اسرع وقت انجام شده و مدارک ترجمه شده در موعد مقرر آماده گردد.