دارالترجمه رسمی چینی

زبان چینی بیشترین سخن ور را در بین تمام زبان ها دارد و زبان رسمی کشور چین است. اما در حوزه ترجمه رسمی به جز چین سفارت دیگر کشور هایی همچون هنگ کنگ(سفارت هر دو کشور یکی است)، تایوان، سنگاپور، اندونزی و مالزی مدارک مورد نیاز برای ارائه ویزا را به زبان رسمی چینی قبول می کنند. از همین جهت یافتن یک دارالترجمه رسمی چینی برای ترجمه مدارکی نظیر هویتی، شغلی، تمکن مالی و هر گونه مدارکی که برای دریافت ویزا این کشور ها نیاز است امری ضروری می باشد. رسمی آنلاین با همکاری مترجمان رسمی چینی ماندارین دارای مجوز از سوی قوه قضائیه خدمات ترجمه رسمی چینی اسناد و مدارک را بدون نیاز به مراجعه حضوری برای تمامی مناطق شهر تهران و دیگر شهر های کشور ارائه می دهد.

ثبت سفارش

021-91079720

تایید مدارک سفارت چین

برای دریافت مهر تایید سفارت چین، مدارک ترجمه شده باید مهر دو وزارت خانه دادگستری و امور خارجه را دریافت کند. برای اینکار ابتدا باید با مراجعه به ساختمان دادگستری و تحویل مدارک به کارشناسان مربوطه مهر تایید را دریافت کنید چرا که امور خارجه بدون مهر دادگستری هیج مدرکی را تایید نمی کنید. دریافت این دو مهر در شرایط عادی برای هر کدام 1 روز کاری زمان می برد. پس از اتمام فرآیند ترجمه در صورت درخواست کاربر رسمی آنلاین تاییدات دادگستری و امور خارجه را دریافت کرده و تحویل می دهد.

اطلاعات سفارت چین و هنگ کنگ (中华人民共和国)

آدرس سفارت : اقدسیه ،موحد دانش، روبروی آتش نشانی، پلاک ۷۳

شماره های تماس : ۲۲۲۹۱۲۴۰ / ۲۲۲۹۱۲۴۱ / ۲۲۸۰۲۷۷۲

آدرس ایمیل : chinaemb_ir@mfa.gov.cn

آدرس وب سایت : http://ir.china-embassy.org/

هزینه ترجمه رسمی چینی

هزینه ترجمه رسمی به تمامی زبان ها از جمله چینی، توسط اداره کل امور مترجمین رسمی کشور به صورت سالانه تنظیم می شود و با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی به دفاتر ترجمه رسمی ابلاغ می شود. دارالترجمه رسمی چینی رسمی آنلاین نیز تعرفه خدمات ترجمه رسمی خود را طبق این نرخنامه تنظیم کرده است. البته در این نرخنامه تنها هزینه ترجمه رسمی مدارک اعلام شده است و شامل تعرفه خدماتی همچون ترجمه رسمی فوری، دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه، دریافت تاییدات سفارت و … نمی شود.