ترجمه رسمی کارت پایان خدمت

اگر قصد ترجمه کارت پایان خدمت خود را دارید، دارالترجمه رسمی آنلاین فرآیند ترجمه رسمی کارت پایان خدمت به انگلیسی و دیگر زبان های پرکاربرد را توسط مترجمان رسمی قوه قضاییه به انجام می رساند. از طریق لینک زیر می توانید سفارش ترجمه خود را ثبت کنید و از خدمات آنلاین و غیر حضوری رسمی آنلاین بهره مند شوید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

مطالب مرتبط

ترجمه شناسنامهترجمه کارت ملیترجمه سند ازدواج

ترجمه کارت پایان دوره سربازی

یکی از مواردی که در آن ارائه ی ترجمه رسمی پایان خدمت یکی از الزامات اصلی می باشد، اقدام به تحصیل یا کار در خارج از کشور است. موضوع مهاجرت یکی از موضوعات مهمی است که ارتباط مستقیم به مساله ی خدمت سربازی آقایان داشته و همیشه مورد بحث و چاره اندیشی می باشد. همانطور که می دانید آقایانی که به دلایل نا موجه به خدمت سربازی نرفته اند و نسبت به معافیت خود هیچ اقدامی انجام نداده اند، ممنوع الخروج از کشور می باشند. در واقع زمانی می توانند از کشور خارج شوند که کارتی از طرف نظام وظیفه مبنی بر معافیت و یا پایان خدمت، نزد ایشان باشد.

موضوع دیگر بحث ترجمه کارت سربازی می باشد. از آنجایی که این کارت جزو مدارک شناسایی شخصی و معرف دورانی از زندگی فرد مذکور است، ترجمه ی آن جزو ترجمه های رسمی به حساب می آید که فرایند آن بایستی در دارالترجمه رسمی و تحت نظر دستگاه قضایی صورت گیرد. همچنین برای مشاهده هزینه ترجمه رسمی کارت پایان خدمت می توانید از نرخنامه اعلامی اداره امور مترجمان رسمی دیدن فرمایید.

کارت پایان خدمت به انگلیسی

کارت پایان دوره سربازی یکی از ملزومات جهت ارائه به مراکز مقصد در خارج از کشور می باشد. از آنجا که بسیاری از مراکز، دانشگاههای و دستگاههای نظارتی در خارج از کشور به زبان انگلیسی می باشند، ترجمه کارت سربازی به انگلیسی از پرکاربردترین موارد ترجمه رسمی به دلیل پذیرش این زبان توسط اکثریت سفارت خانه ها و مراکز تحصیلی در سراسر جهان می باشد. ترجمه رسمی به انگلیسی مدارکی همانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و مواردی از این دست جزو مدارک شخصی بوده و اکثراً برای تمامی موارد شغلی و تحصیلی مورد استفاده قرار می گیرد. ترجمه کارت سربازی به انگلیسی از طریق رسمی آنلاین به راحتی قابل اجرا بوده و در اسرع وقت به مخاطبین تحویل داده می شود.