ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه

اگر قصد ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه خود را دارید و به دلیل وضعیت فعلی کشور و محدودیت های تردد امکان خارج شدن از خانه را ندارید، می توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دارالترجمه سفارش ترجمه رسمی خود را به دارالترجمه های رسمی آنلاین سفارش دهید و از خدمات آنلاین و کاملا غیر حضوری بهره مند شوید، زیرا که پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی معتبر که بتواند خدمات ترجمه مورد نیاز برای زبان مورد نظر شما از انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی تا فرانسوی و عربی را انجام دهد، کار دشواری است. دارالترجمه ای که قبلا مشتریان از خدمات آن استفاده کرده باشند و رضایت خاطر خود را از کیفیت و هزینه مناسب و تحویل به موقع ترجمه ها اعلام نموده باشند.

برای کمک به شما در این موضوع یک بانک اطلاعاتی معتبر از لیست دارالترجمه های رسمی فراهم کرده ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که در شهر شما امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا تایید سفارتخانه های مختلف به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا واتس اپ با پشتیبانی دارالترجمه، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید.

گواهی عدم سوء پیشینه چیست؟

ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه

این مدرک در واقع توسط پلیس + 10 کشور برای هر فردی متقاضی صادر می شود و بیانگر گذشته کیفری آن فرد می باشد. تمامی سوابق کیفری و حقوقی شخص در این مدرک ارائه شده است. گواهی عدم سوء پیشینه برای افرادی که می خواهند ویزا (کاری، تحصیلی، توریستی و …) یک کشور دیگر را بگیرند بسیار اهمیت دارد چرا که در بین لیست مدارکی است که باید به سفارت آن کشور ارائه شود برای احراز هویت و اطمینان خاطر از نداشتن پیشینه کیفیری فرد متقاضی. در ادامه چگونگی دریافت این مدرک را توضیح می دهیم.

چگونگی دریافت گواهی عدم سو پیشینه

برای دریافت گواهی سوء پیشینه، باید به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید. مدارک مورد نیاز برای اینکار طبق اعلام وب سایت رسمی خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) به شرح زیر می باشد.

اصل شناسنامه

اصل كارت ملي

عکس بيومتريک

معرفي نامه از محل كار و يا تكميل فرم درخواست

همراه داشتن كد پستي 10 رقمي به همراه آدرس كامل پستي

پرداخت هزينه هاي زیر از طریق دستگاه کارتخوان (POS) مستقر در دفاتر

150،000 ریال به حساب نیروی انتظامی

200،000 ریال به حساب ذي حسابى دادگسترى استان تهران

البته لازم به ذکر است که واریز از طریق اینترنت، عابربانک و فیش واریزی بانک به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها امکان پرداخت از درگاه های POS واقع در دفتر پلیس + 10 وجود دارد. همچین در صورتی که قصد دریافت نسخه دوم و یا سوم گواهی خود را دارید در کنار هزینه های ذکر شده به ترتیب مبالغ 350،000 ریال و 500،000 ریال نیز باید پرداخت شود.

روند ترجمه گواهی عدم سوپیشینه

ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه

پس دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از پلیس + 10 نوبت به ترجمه رسمی آن به زبان کشور مقصد می رسد. برای ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه باید برخی از موارد را حتما رعایت کنید که در ذیل به آن اشاره شده است.

گواهی سوء پیشینه شخص حتما باید دارای تمبر باشد که البته از فروردین 99 به دلیل گستردگی ویروس کرونا به بارکد تغییر کرده است.

حتما باید نام و نام خانوادگی، نام پدر و محل صدور شناسنامه شخص مذکور طبق پاسپورت اسپل شود.

تاریخ تولد میلادی فرد باید دقیقا طبق پاسپورت ذکر شود.

مدت اعتبار گواهی عدم سوء پیشینه برای سفارت پس از ترجمه رسمی توسط دارالترجمه نیز 1 ماه می باشد که در صورت اتمام زمان و استفاده نکردن از این مدرک باید دوباره برای ترجمه اقدام شود.

دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه برای ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

پس از اتمام فرآیند ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه، حتما باید تایید دادگستری را دریافت کنید که برای این کار حتما نیاز به تمبر دولتی دارید همچین تایید امور خارجه نیز بدون تایید داگستری قابل دریافت نیست. البته لازم به ذکر است که افرادی دارای سوء سابقه کیفری باشند امکان دریافت تایید دادگستری را ندارند.

هزینه ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه

تعرفه ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک رسمی و تحصیلی قابل ترجمه توسط اداره کل اسناد و امور مترجمین رسمی کشور هر ساله در دو بخش انگلیسی و غیر انگلیسی به تمامی دفاتر ترجمه رسمی دارای مجوز قوه قضاییه در سراسر مشور ابلاغ و اعلام می شود. طبق آخرین نرخنامه سال 99 هزینه ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه به انگلیسی 300،000 ریال و به زبان های غیر انگلیسی 360،000 ریال می باشد.