ترجمه رسمی کارت ملی

کارت ملی در کنار شناسنامه جزو مدارک هویتی می باشد که برای دریافت وقت سفارت، دریافت اقامت و … ارائه آن ضروری می باشد. از همین جهت ترجمه کارت ملی به زبان کشور مقصد کاری است که باید در کنار ترجمه دیگر مدارک انجام دهید. رسمی آنلاین لیست کاملی از تمامی دفاتر دارالترجمه رسمی فراهم کرده است که ترجمه رسمی تمامی مدارک هویتی را به زبان انگلیسی و سایر زبان های پر کاربرد، انجام می دهند. رسمی آنلاین این امکان را برای شما فراهم میکند تا با دفتر ترجمه رسمی مورد نظر خود از طریق تلفن یا بصورت آنلاین ارتباط بگیرید و سفارش ترجمه خود را در زمان مطلوب هماهنگ نموده و از کد تخفیف دفاتر پیشنهادی ما بهره‌مند شوید.

برای استفاده از خدمات وب سایت رسمی آنلاین می توانید با استفاده از نوار جستجوی زیر، دارالترجمه رسمی مورد نظر خود را بیابید:

مطالب مرتبط

ترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه کارت پایان خدمت ترجمه رسمی فوری 

هزینه ترجمه کارت ملی

تعرفه ترجمه رسمی در تمام دارالترجمه های مورد تایید قوه قضاییه یکسان است. این تعرفه ها با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی، هر سال توسط اداره مترجمان رسمی کشور تنظیم و اعلام می شود. البته این تنها هزینه ترجمه رسمی آن مدرک یا سند می باشد و تعیین کننده تعرفه خدمات یک دارالترجمه نمی باشد. به عنوان هزینه دریافت مهر تایید دادگستری و امور خارجه ارتباطی با این نرخنامه ندارد و جداگانه حساب می شود. برای اطلاع از تعرفه خدمات رسمی آنلاین از بخش هزینه ترجمه مدارک دیدن فرمایید.

طبق نرخنامه سال ۱۳۹۹ هزینه ترجمه کارت ملی به انگلیسی ۲۰۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۲۵۰،۰۰۰ ریال می باشد.

ترجمه رسمی کارت ملی

همانطور که می دانید کارت ملی یکی از مدارک شخصی هر فردی به حساب می آید. از این رو برای دریافت ویزا کشور های دیگر، نیاز به ترجمه ی آن می باشد. به همین جهت، ترجمه ی کارت ملی به انگلیسی و دیگر زبان های دنیا، جزو ترجمه های رسمی به حساب می آید و این گونه از ترجمه رسمی باید از طریق دارالترجمه های رسمی در سراسر کشور انجام گردد. این امر بدان جهت جزئی از ترجمه های رسمی می باشد که از منظر حقوقی، درجه ی اعتباری بالایی برخوردار است. ترجمه شناسنامه نیز جزو مواردی است که عموماً و اصولاً در تمامی موقعیت های خارج از کشور اعم از تحصیلی، شغلی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند ترجمه کارت ملی به انگلیسی و دیگر زبان ها

رسمی آنلاین لیست تمامی دارالترجمه های سراسر ایران را جمع آوری کرده است، شما میتوانید با انتخاب شهر خود و زبان مدنظرتان لیست دفاتر دارالترجمه ای که مدارک شخصی هر فرد را جهت استفاده در هر مقصد، به صورت رسمی ترجمه می نمایند را مشاهده کنید. همچنین قبل از ثبت سفارش میتوانید امتیاز دفتر دارالترجمه و نظرات مشتریان قبلی‌شان را مشاهده نمایید تا با اطمینان خاطر سفارش ترجمه کارت ملی را به دارالترجمه مدنظرتان بسپارید.