ترجمه رسمی سند ازدواج به انگلیسی

ترجمه سند ازدواج بصورت رسمی در صورت درخواست طرف خارجی و یا سفارت الزامی می باشد بدین صورت ارائه آن به دارالترجمه رسمی ضروری است. رسمی آنلاین با همکاری مترجمان رسمی قوه قضاییه فرآیند ترجمه سند ازدواج به انگلیسی و یا دیگر زبان های پر کاربرد با کیفیت عالی به انجام می رساند. همچنین با ارائه خدمات آنلاین و غیر حضوری و پیک رایگان در تهران زمان ترجمه را بسیار کوتاه کرده است. برای ثبت سفارش می توانید از طریق لینک زیر در سایت ثبت نام و سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

مطالب مرتبط

ترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه شناسنامه ترجمه کارت ملی

سند ازدواج به انگلیسی

ترجمه سند ازدواج

هر زمان اقدام یا فرایندی شکل گیرد که طی آن اشاره به نام هر دو طرف به عنوان زوج شده باشد، ارائه ی سند ازدواج به عنوان یک حکم مشترک و احراز هویت زوجین، لازم می باشد. برای اقدام فعالیت هایی که در خارج از کشور صورت می گیرد مانند موارد شغلی و موقعیت هایی که شرایط کاری را در کشوری دیگر فراهم می آورد نیز ارائه ی سند ازدواج الزامی می باشد. این امر بدان سبب صورت می گیرد که کشوری که در حال پذیرش طرفین باشد از موضوع وحدت آنها و همچنین زوجیت آنها مطلع شده و این ازدواج برای آنها نیز به رسمیت شناخته شود.

هزینه ترجمه رسمی سند ازدواج

دارالترجمه رسمی آنلاین، تعرفه ترجمه رسمی سند ازدواج را طبق نرخنامه اعلام شده از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان کشور در نظر می گیرد. طبق این نرخنامه هزینه ترجمه ازدواج به شرح زیر است

ترجمه سند ازدواج به انگلیسی ۷۵۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۹۰۰،۰۰۰ ریال

برای اطلاع از تعرفه دیگر خدمات رسمی آنلاین همچون اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه، اخذ تایید سفارت و … از بخش هزینه ترجمه مدارک دیدن فرمایید و یا با همکاران ما در رسمی آنلاین تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲