بهترین مسیرهای شغلی پس از فارغ‌التحصیلی در استرالیا

بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل بهترین دانشگاه‌ها را انتخاب می‌کنند. چند مورد از بهترین‌های دانشگاه که جزو 50 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند در کشور استرالیا وجود دارد که امکانات تحصیل مناسبی برای دانشجویان فراهم می‌کنند. اما تحصیل تنها بخش مهم زندگی نیست، بخش مهم دیگر زندگی پیداکردن و انتخاب شغل مناسب است به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین مسیرهای شغلی پس از فارغ‌التحصیلی و نحوه ترجمه رسمی مدارکتان برای اخذ ویزای استرالیا را به شما معرفی کنیم پس لطفا تا پایان آن با ما همراه باشید.

پیداکردن شغل در استرالیا

باتوجه‌به افزایش زمینه‌های شغلی در کشور استرالیا نیاز این کشور در استخدام کارمند و کارگر در همه شغل‌ها بیشتر شده است. با استناد بر نوع نیاز این کشور، شغل موردنیاز خود را انتخاب کرده و برای آن‌ها رزومه را ارسال نمایید.

  • تامین امنیت سایبری

باتوجه‌به اینکه کارهای اینترنتی بسیار زیاد شده، تامین امنیت در فضای مجازی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. باتوجه‌به اعلام کشور استرالیا در حال حاضر حدود 2300 جای خالی در این مرتبه شغلی وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود که نیاز این کشور به استخدام کارگر و کارمند در زمینه تامین سایبری تا سال 2026 تا حدود 17600 نفر افزایش می‌یابد.

باتوجه‌به این نیاز کشور استرالیا، دانشگاه ادیت کوان به آموزش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت کاملا ویژه می‌پردازید. این دانشگاه بیشتر در دو زمینه تاکید دارد که به آن‌ها شاره می‌کنیم.

  1. پیاده کردن استراتژی پیشرفته برای بررسی و تحلیل مفهوم‌های پیچیده مربوط به وظایف و ارزیابی معتبر ICT
  2. آموزش استفاده از مهارت ارتباطی دانشجو برای نشان‌دادن روش، راه‌حل و مشارکت‌های نوآورانه در مورد رسیدگی به موضوعات مبنی بر امنیت سایبری
  3. مهندسی نرم‌افزار و انفورماتیک بازرگانی

پیشرفت در زمینه فناوری وب و نرم‌افزاری با چنان سرعت زیادی انجام می‌شود که هرروزه به تعداد زیادی از افراد متخصص در این زمینه در کشور استرالیا نیاز است. اگر به این زمینه شغلی علاقه دارید و تحصیلات لازم را برای نگذرانده‌اید، می‌توانید به دانشگاه کانیرا اپلای کنید. این دانشگاه در یک دوره 4 ساله اطلاعات لازم درباره مهندسی نرم‌افزار و انفورماتیک بازرگانی را به شما آموزش می‌دهد که زمینه لازم برای انجام این شغل است. با حضور و آموزش در این مرکز علمی، مهارت لازم را نیز کسب خواهید کرد. شاخه‌های این علم که در دانشگاه تدریس می‌شوند به‌صورت زیر است.

  1. توسعه بازی
  2. سیستم اطلاعاتی
  3. پردازش ابری
  4. مهارت‌های دیجیتال
  5. علم داده
  6. امنیت رایانه
  7. تحلیل اکچوئری بیمه

وظیفه افراد مشغول به این کار برآورد حق بیمه، اکچوئری بیمه و ارزیابی ریسک برای شرکت‌های بیمه است. دانشگاه ملی استرالیا برای پرورش افرادی با تخصص در زمینه‌های ارزیابی، توسعه و قیمت‌گذاری محصولات بیمه و محاسبه ریسک جدید، در یک دوره سه‌ساله دانشجو می‌پذیرد. زمینه‌های آموزش در این سه سال عبارت‌اند از:

  1. مهارت ریاضی، آماری، مالی و اقتصادی برای حل مسائل تجاری
  2. ایجاد زمینه برای استفاده از استعداد ریاضی در درک، اندازه‌گیری و مدیریت ریسک
  3. کارشناس رسانه دیجیتال

جهت اینکه توانایی لازم برای استخدام در شرکت‌های مختلف تولید محتوا را داشته باشید دانشگاه مرکزی کوئیزلند شما را در یک دوره سه‌ساله آموزش می‌دهد. زمینه‌های مورد تاکید در این دوره به شکل زیر است.

  1. طراحی گرافیک
  2. رسانه تعاملی
  3. تولید صفحه‌نمایش
  4. انیمیشن
  5. توسعه‌دهنده هوش تجاری

دانشگاه اینگلند جزو برترین مراکز علمی است که در یک دوره 8 تا 12 ماهه مدرک دیپلم مربوط به رشته علم داده را به دانشجویان اهدا می‌کند. دانشجویان پس از این دوره قادرند با استفاده از فناوری و تجزیه‌وتحلیل داده، به اشتراک گذاشتن بینش و اطلاعات ارزشمند بپردازند. در این راه نرم‌افزارهای مربوط به شرکت، آن‌ها را یاری می‌کنند.

اخذ ویزای کاری یکی از راه‌های مهاجرت به کشور استرالیا می‌باشد. بدین منظور باید مدارکی را آماده و به زبان انگلیسی ترجمه کنید. با توجه به قوانین سفارت استرالیا متقاضیان مهاجرت به این کشور، به دو صورت می‌توانند مدارک خود را ترجمه و ارائه دهند. ترجمه توسط مترجم رسمی قوه قضاییه در دارالترجمه رسمی انگلیسی و ترجمه توسط مترجم ناتی که دارای مجوز از سوی سازمان ناتی و مورد تایید کشور استرالیا می‌باشد. برای ترجمه با مهر مترجم رسمی، اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای مدارک ترجمه شده الزامی می‌باشد. اما برای ترجمه با مهر ناتی اخذ چنین تاییداتی نیازی نیست.

سامانه رسمی آنلاین امکاناتی را فراهم آورده است تا متقاضیان ترجمه رسمی در هر نقطه کشور بتوانند به صورت آنلاین، شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نیاز خود را انتخاب و از تمامی خدمات معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی کشور شامل ترجمه رسمی مدارک، ترجمه رسمی فوری، اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امورخارجه، تاییدیه سفارت کشور مقصد، ترجمه با مهر ناتی و پیک معتمد استفاده نمایند.

اکنون می‌توانید از طریق ثبت سفارش آنلاین پیش فاکتور ترجمه رسمی مدارک خود را مشاهده و با نرخنامه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه مطابقت دهید. برای مشاهده و بررسی نرخنامه مصوب وارد صفحه تعرفه ترجمه رسمی مدارک ما شوید.   

کلام آخر

درصورتی‌که تمایل دارید برای پیداکردن شغل به کشور استرالیا مهاجرت کنید باید اطلاعات و آموزش‌های لازم را کسب کنید. دانشگاه‌های کشور استرالیا برای پذیرش دانشجویان در زمینه‌های موردنیاز دولت، آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم برای مهاجرت به استرالیا و نحوه ترجمه رسمی مدارکتان برای اخذ ویزای استرالیا کسب کرده باشید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای بهترین مسیرهای شغلی پس از فارغ‌التحصیلی در استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید