ترجمه ریز نمرات به انگلیسی

ارائه ترجمه ریز نمرات همراه با دانشنامه برای دریافت پذیرش در دانشگاه های خارج کشور  ضروری می باشد.

برای انجام امور ترجمه ریزنمرات و دانشنامه به خدمات ترجمه رسمی نیاز پیدا می کنید. در این موارد پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی معتبر که بتواند خدمات ترجمه مورد نیاز برای زبان مورد نظر شما از انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی تا فرانسوی و عربی را انجام دهد، کار دشواری است. دارالترجمه‌ای که قبلا مشتریان از خدمات آن استفاده کرده باشند و رضایت خاطر خود را از کیفیت و هزینه مناسب و تحویل به موقع ترجمه ها اعلام نموده باشند.

برای کمک به شما در ترجمه مدارک تحصیلی یک بانک اطلاعاتی معتبر از لیست دارالترجمه‌های رسمی در تمامی شهرها فراهم کرده‌ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه در آن مشخص شده است و شما به راحتی می‌توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه‌هایی که در شهر خود، امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا تایید سفارتخانه‌های مختلف به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا واتس‌اپ با پشتیبانی دارالترجمه، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید.

پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به این دارالترجمه‌ها که مشتریان قبلی از خدمات آن‌ها رضایت خاطر داشته‌اند بسپارید.

 

مطالب مرتبط :

ترجمه دانشنامهترجمه شناسنامهدارالترجمه رسمی تهرانهزینه ترجمه مدارک

 

هزینه ترجمه ریزنمرات

تعرفه ترجمه رسمی تمامی مدارک و اسناد، هر سال توسط اداره مترجمان رسمی تنظیم شده و به دارالترجمه های رسمی اعلام می شود که موظف به هماهنگی قیمت های خود با آن می باشند. رسمی آنلاین نیز، تعرفه های خود را هر ساله طبق این نرخنامه بروز میکند. هزینه ترجمه ریزنمرات به انگلیسی و غیره انگلیسی طبق زیر می باشد.

ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی (هر ترم) انگلیسی ۱۵۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۱۸۰،۰۰۰ ریال

ریزنمرات دانشگاه (هر ترم) انگلیسی ۱۸۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۲۲۰،۰۰۰ ریال

پیش نیازهای ترجمه رسمی ریزنمرات

گاهی اوقات ترجمه غیر رسمی مدرک کافی می باشد، مانند زمانی که یکی از اساتید خارجی از شما ریزنمرات تان را مطالبه کرده است، در این مرحله ترجمه و ارایه ریزنمرات از طریق پست الکترونیک کار شما را پیش خواهد برد. اما برای ارائه آن به سفارت و یا دانشگاه جهت دریافت پذیرش، بر روی ریزنمرات خود مهر تایید وزارت دادگستری و امور خارجه را باید داشته باشید که تنها برای ترجمه رسمی مدرک شما صادر می شود. اما برای ترجمه ریزنمرات به صورت رسمی، بسته به صادر کننده آن مراحلی را برای تایید جهت ترجمه باید طی کنید.

مراحل تایید ریزنمرات برای ترجمه رسمی

در کشور سه سازمان اصلی، صادر کننده مدارک تحصیلی دانشگاه ها می باشند که شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد. ریزنمرات صادره از هر کدام برای ترجمه مراحل متفاوتی دارد.

وزارت علوم

کلیه دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم از طریق سامانه سجاد خدمات تایید مدارک تحصیلی را دریافت خواهند کرد . بنابراین دیگر همانند گذشته نیازمند مراجعه حضوری نخواهید بود. تنها تائیدیه که شما نیازمند آن هستید، کدی موسوم به کد صحت است که برای آغاز ترجمه رسمی کفایت می کند.

برای اطلاعات بیشتر از مطلب تایید مدارک وزارت علوم دیدن فرمایید.

دانشگاه آزاد

کلیه دانشگاه های آزاد اسلامی به صورت متمرکز از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اقدام به صدور تاییدیه فارغ التحصیلی و  ریز نمرات خواهند کرد. اما پیش از مراجعه حضوری به سازمان نیازمند اخذ مدرک تحصیلی ممهور شده به مهر برجسته دانشگاه محل تحصیل و هولوگرام مندرج بر روی این برگه هستید، تا سازمان مرکزی تاییدیه مذکور را برای شما صادر نماید. این تاییدیه مورد قبول کلیه دارالترجمه های رسمی کشور همچون رسمی آنلاین خواهد بود. 

برای اطلاعات بیشتر از مطلب تایید مدارک دانشگاه آزاد دیدن فرمایید.

وزارت بهداشت

تایید مدارک زیر نظر وزارت بهداشت تنها یک مرحله بیشتر از مراحل قبلی دارد، چرا که کلیه مدارک زیر نظر بهداشت نیازمند مهر مخصوص این وزارت خانه است. این مهر حکم تایید مدرک تحصیلی و یا هر مدرک مرتبط دیگری را دارد. مهری که با عبارت “ترجمه این مدرک بلامانع می باشد” نزد دارالترجمه‌ها معتبر شناخته می شود. 

برای اطلاعات بیشتر از مطلب تایید مدارک وزارت بهداشت دیدن فرمایید.

زمان انجام فرآیند ترجمه ریزنمرات در رسمی آنلاین

مدت انجام ترجمه، کاملا بسته به زبان ترجمه دارد. ترجمه ریزنمرات به انگلیسی تقریبا ۳ روز به طول می انجامد در صورتی که ترجمه ریزنمرات به آلمانی می تواند تا ۲ هفته و یا بیشتر زمان ببرد. برای اطلاع دقیق از زمان انجام ترجمه، با دارالترجمه ای که انتخاب کردید تماس بگیرید، در سایت رسمی آنلاین راه های ارتباطی تمام دارالترجمه ها، شامل شماره تماس و شماره واتسپ در اختیار شما قرار داده شده است.