کاکس (تایید سفارت ایتالیا)

از آنجایی که اخذ ویزای تحصیلی، کاری، اقامتی و … کشور ایتالیا هدف بسیاری از افراد می‌باشد و مردم بسیاری به دلیل امکانات رفاهی، تفریحی، تحصیلی و مهاجر پذیری این کشور، ایتالیا را به عنوان مقصد مهاجرتی و گردشگری خود انتخاب می‎‌کنند. بنابراین پرداختن به شرایط اخذ ویزای این کشور و مراحل و اقدامات لازم جهت دریافت ویزای ایتالیا اهمیت ویژه‌ای دارد. برای اخذ ویزای ایتالیا یکی از اقدامتی که ملزم به انجام آن هستید آماده سازی مدارک و مراجعه به شرکت کاکس CKGS می‌باشد. شرکت کاکس همانند شرکت‌هایی نظیر ویزامتریک کارگزار معتبر ویزا می‌باشد و با انجام خدمات مربوط به ویزا مشکل سفارت ایتالیا در ارائه خدمات به متقاضیان را حل کرده است.

آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک مورد نیاز دانشگاه یا سفارت کشور ایتالیا به زبان ایتالیایی از مهمترین اقدامات متقاضیان برای اخذ ویزا می‌باشد که باید در دارالترجمه رسمی ایتالیایی معتبر و توسط مترجم رسمی مورد تایید سفارت این کشور صورت پذیرد. در نظر داشته باشید آماده سازی برخی مدارک برای ترجمه رسمی زمان بر است به عنوان مثال برای ترجمه مدارک تحصیلی ابتدا باید مدارک خود را آزاد کرده و با توجه به مقطع تحصیلی و یا دانشگاهی که از آن فارغ‌التحصیل شده‌اید تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید. در صفحه ترجمه رسمی دیپلم و در صفحه ترجمه مدارک تحصیلی دانشگاهی جزئیات اخذ تاییدات مربوطه را می‌توانید، مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید، برای ترجمه رسمی اصل مدارک مورد نیاز است و در مورد مدارک تحصیلی ترجمه رسمی گواهی موقت تنها زمانی امکان‌پذیر است که از منظر قانونی قابل پذیرش باشد.

پس از آماده سازی و ترجمه مدارک مورد نیاز به زبان ایتالیایی نوبت به اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه می‌رسد. اخذ این تاییدات باعث اعتبار بیشتر مدارکتان به منظور ارائه به سفارت ایتالیا می‌شود. هزینه مهر تاییدات ذکر شده توسط این دو وزارتخانه تعیین و به متقاضیان ابلاغ می‌شود. خوب است بدانید الزامی برای حضور متقاضی به صورت شخصا برای اخذ این تاییدات نیست. انجام آن هم می‌تواند توسط خود شخص و یا نماینده رسمی دارالترجمه صورت پذیرد.

کاکس CKGS خدمات ویزای ایتالیا در ایران

شرکت کاکس CKGS (Cox and Kings) به عنوان کارگزار معتبر ویزا از طرف سفارت ایتالیا معرفی شده است و خدمات مربوط به ویزا شامل ثبت اطلاعات بیومتریک( انگشت نگاری) را انجام می‌دهد. خدمات کاکس علاوه بر تسهیل کار سفارتخانه‌ها باعث صرفه ج/ویی در وقت متقاضیان نیز شده است.

 برای دریافت تایید سفارت ایتالیا ابتدا باید در سایت  https://www.ckgsir.com/apply-for-visa وقت ملاقات رزرو کنید، در حال حاظر نوبت‌ها حدودا یک ماه تا یک ماه و نیم زمان می‌برد که قابل تغییر است و در بازه‌های زمانی مختلف ممکن است طولانی‌تر هم شود. پس از رزرو وقت ملاقات در زمان مقررشده حضور پیدا کرده و مدارک خود را تحویل دهید. در نظر داشته باشید این شرکت از پذیرش متقاضیان بدون وقت قبلی معذور است و همچنین اگر در روز ملاقات تعیین شده حضور پیدا نکنید به مدت 60 روز اجازه وقت گیری مجدد به شما داده نخواهد شد. نکته دیگر اینکه کودکان زیر 12 سال برای اخذ ویزای ایتالیا نیازی به مراجعه حضوری در مرکز کاکس ندارند.

پس از انجام اقدامات لازم شرکت کاکس اند کینگز گلوبال مدارک شما را بررسی و به سفارت ایتالیا ارسال می‌کند تا سفارت در رابطه با قبول یا رد درخواست ویزای شما تصمیم‌گیری کند. لازم به ذکر است، برای اخذ ویزای ایتالیا هزینه تایید هر مدرک 48 یورو می‌باشد که ملزم به پرداخت آن هستید.

میانگین زمانی برای صدور ویزا به عوامل مختلفی بستگی دارد و متفاوت است. به متقاضیان پیشنهاد می‌شود، حداقل 45 روز قبل از زمان حرکتشان برای اخذ ویزا قدام کنند تا به مشکل بر نخورند.

سرویس‌های ویژه (VAS)

شرکت  CKGSبرای راحتی متقاضیان سرویس‌های ویژه‌ای شامل خدمات پستی، فتوکپی و … در نظر گرفته است که در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه آنها از این سرویس‌ها استفاده نمایید.

آدرس شرکت CKGS : تهران – ولنجک – خیابان 13ام _ مرکز خرید گالریا _ طبقه 4 اداری

شماره تماس : 22180701 / 22180702 / 22180703 / 22180704

روز و ساعات کاری : هر روز از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 1:30 عصر

پست الکترونیک : italyvisa.iran@ckgsir.com

آدرس وب سایت : https://www.ckgsir.com

آدرس سفارت ایتالیا : تهران، خیابان نوفل لوشاتو

شماره تماس : 6672 6955 021

پست الکترونیک : visti.teheran@esteri.it

در این مقاله با برخی اقدامات لازم برای اخذ ویزای ایتالیا و مراحل آن آشنا شدید در همین راستا وب سایت رسمی آنلاین یک خدمت بسیار کاربردی برای شما فراهم نموده است. ما در رسمی آنلاین اطلاعات بهترین دارالترجمه‌های رسمی سطح کشور را جمع آوری نموده و بدون اینکه نیاز به پیگیری زیادی جهت پیدا کردن دارالترجمه مورد نظر خود داشته باشید، به سادگی و با انتخاب زبان و شهر مورد نظرتان، می‌توانید دارالترجمه های معتبری که امکان انجام سفارش شما را دارند مشاهده نموده و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین با پشتیبانی دفاتر ترجمه رسمی ارتباط بگیرید و یا با ثبت سفارش آنلاین در این دفاتر، از زمان و هزینه ترجمه سفارش خود مطلع شوید و حتی از کدهای تخفیفی که این دارالترجمه ها برای کاربران وب سایت رسمی آنلاین در نظر گرفته اند بهره‌مند شوید. پس هر چه سریعتر از ابزار جستجوی وب سایت رسمی آنلاین استفاده کنید و دارالترجمه مورد نظر خود را بصورت کاملا غیرحضوری پیدا کنید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای کاکس (تایید سفارت ایتالیا)

دیدگاهتان را بنویسید