هزینه‌های زندگی در انگلستان

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور و اقامت در بریتانیا را دارید، انتخاب فوق العاده ای داشته‌اید. بریتانیا خانه برخی از معتبرترین کالج‌ها و دانشگاه‌های جهان است. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، به برنامه ای برای پوشش هزینه‌ها نیاز دارید (و اثبات اینکه می‌توانید این هزینه‌ها را پوشش دهید بخشی از درخواست برای ویزای دانشجویی شما است). به همین دلیل است که ما هزینه‌های زندگی در بریتانیا را برای شما لیست کرده‌ایم تا به شما در برآورد بودجه کمک کنیم. علاوه بر تخمین هزینه‌های زندگی در انگلستان، در نظر داشته باشید دریافت ویزای این کشور هزینه‌های مختلفی را شامل می‌شود که یکی از آنها هزینه ترجمه رسمی مدارک می‌باشد. برای مهاجرت به انگلستان باید مدارک خواسته شده از شما را که معمولا شامل مدارک شناسایی، تحصیلی، مالی و … می‌شوند را در دارالترجمه رسمی انگلیسی معتبر ترجمه و هزینه آن را بپردازید. هزینه ترجمه رسمی مدارک مصوب است و توسط اداره امور مترجمان رسمی قوه قضاییه تعیین و به دارالترجمه‌ها ابلاغ می‌شود. برای مشاهده نرخنامه مصوب به صفحه تعرفه ترجمه رسمی ما مراجعه نمایید. پس از مطالعه این مقاله اگر تصمیم خود را برای مهاجرت به انگلستان گرفتید، در انتها به شما راه حلی را پیشنهاد می‌کنیم تا به آسانی بتوانید در هر زمان و مکان نزدیکترین و معتبرترین دارالترجمه رسمی انگلیسی را انتخاب و از خدمات آن استفاده نمایید.      

هزینه‌های زندگی در انگلیس

هنگام محاسبه هزینه‌های زندگی ماهانه خود، این متغیرها را در نظر بگیرید:

  • زندگی روستایی اغلب مقرون به صرفه تر از زندگی در شهر است.
  • اگر به دنبال پرداخت هزینه ماهانه معقول هستید، اقامت در خانه گزینه خوبی است. بعلاوه، می‌توانید زبان انگلیسی را تمرین کنید در حالی که خود را با افراد و فرهنگ‌های مختلف در ارتباط هستید.
  • هزینه محصولات بهداشتی شخصی، غذا، و لباس‌ها بدون توجه به جایی که در بریتانیا زندگی می‌کنید تقریباً یکسان است (اگرچه ممکن است در لندن کمی ‌گران‌تر باشد).

خدمات رفاهی انگلستان

هزینه‌های ماهانه مانند گاز، آب و برق است. اینها باید پرداخت شوند تا فضای زندگی شما قابل سکونت و دنج بماند. در بریتانیا، معمولاً اجاره ماهانه شما شامل برخی یا همه این خدمات است اما همیشه اینطور نیست. اگر باید هزینه‌های آب و برق خود را جداگانه پرداخت کنید، آنها می‌توانند هزینه‌های شما را به عنوان یک دانشجوی بین المللی افزایش دهند.

پرداخت‌های شما می‌تواند بسته به عواملی مانند:

  • آب و هوای محلی
  • سبک زندگی شما
  • مقررات شهری و منطقه ای
  • محل زندگی

سایر قبوض پرداختی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • اینترنت
  • تلفن همراه
  • اشتراک تلویزیون

اگر به دنبال صرفه جویی در پول در قبوض ماهانه خود هستید، در ادامه نکاتی وجود دارد. پرداخت تلفن خود در اسرع وقت انجام دهید پرداخت ماهانه شما بدون جریمه خواهد بود و به میزان قابل توجهی هزینه شما را کاهش خواهد داد. به یاد داشته باشید، اگر تلفن فعلی خود را به بریتانیا می‌آورید، باید یک سیم کارت بخرید و پس از فرود در اپراتور تلفن بریتانیا ثبت نام کنید. بنابراین، از قبل تحقیق کنید تا یک شرکت خوب را پیدا کنید و با قیمتی که برای بودجه شما منطقی است برنامه ریزی کنید.

اوقات فراغت در بریتانیا

اگر طرفدار صرفه‌جویی در هزینه‌های ماهانه هستید، هزینه اوقات فراغت می‌تواند محل محکمی ‌برای کاهش هزینه باشد. این بدان معنا نیست که شما نباید در حین اقامت در بریتانیا سرگرم شوید. توجه به تجربیات جدید بخش مهمی‌از تحصیل در خارج از کشور است. فقط به یاد داشته باشید که تعادل بسیار مهم است.

هر فردی در مورد آنچه که یک فعالیت تفریحی در نظر می‌گیرد نظر متفاوتی دارد، به همین دلیل است که ما چند گزینه را در ادامه برای شما فهرست کرده‌ایم. اگر عاشق پیست رقص هستید، باید برای یک شب بیرون رفتن در یک کلوپ رقص بودجه داشته باشید. یا شاید شما بیشتر به ورزش علاقه دارید، اگر اینطور است می‌توانید آخر هفته در مرکز خرید بگردید و به دنبال یک جفت کفش ورزشی باشید. هر جا که شادی خود را پیدا کردید، تنظیم و پایبندی به بودجه خود را در اولویت قرار دهید.

حمل و نقل و لوازم تحصیلی در انگلستان

انتخاب مسکن بر هزینه‌های حمل و نقل ماهانه شما نیز تأثیر می‌گذارد. اگر خارج از دانشگاه زندگی می‌کنید، انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری برای حمل و نقل کنید، زیرا باید از خانه خود به محوطه دانشگاه، کلاس‌ها و کتابخانه‌ها بروید. خوشبختانه اکثر موسسات دانشگاهی به دانشجویان خود یک کارت ترانزیت با تخفیف ارائه می‌دهند. اگر زندگی در محوطه دانشگاه را انتخاب کنید، با زندگی در نزدیکی مکان‌های ذکر شده در بالا، چند پوند پس انداز خواهید کرد. با دانشگاه خود تماس بگیرید تا در مورد حمل و نقلی که به دانش‌آموزان خود ارائه می‌دهند مطلع شوید.

برآورد فوق می‌تواند برای کتاب و لوازم تحصیلی هزینه شود و انواع لوازم دانشگاهی از جمله کلاسور، کاغذ، خودکار و کتاب‌های درسی را پوشش می‌دهد. برای کمک به کاهش هزینه کتاب‌های درسی، به کتابخانه یا کتابفروشی دانشگاه خود مراجعه کنید. اگر هیچ کتاب دست دومی‌ در آنجا پیدا نکردید، آمازون را بررسی کنید، جایی که برخی از دانش‌آموزان می‌توانند کتاب‌های درسی خود را با قیمت بهتری پیدا کرده و اجاره کنند.

در پایان اگر شرایط و تمکن مالی لازم را برای مهاجرت به انگلستان دارید و با هر روش مهاجرتی قصد اخذ ویزای انگلستان را دارید، همان طور که مختصرا به آن اشاره کردیم باید مدارکی را آماده به صورت رسمی ترجمه و ارائه دهید. کیفیت ترجمه رسمی مدارک و جستجوی دارالترجمه رسمی معتبر در فرآیند دریافت ویزا حائز اهمیت است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان مد نظر خود فهرستی از بهترین و معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده نموده و پس از بررسی اطلاعات و خدمات هر دارالترجمه و امتیازات سایر مشتریان به صورت غیر‌حضوری از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. به این ترتیب می‌توانید سفارش خود را با تیم پشتیبانی دارالترجمه هماهنگ نموده و ترجمه آن را در زمان کوتاهتر و با هزینه کمتری تحویل بگیرید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای هزینه‌های زندگی در انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید