هزینه‌های زندگی در آمریکا در ۲۰۲۲

آمریکا خانه برخی از مشهورترین مراکز تحصیلی و دانشگاه‌های جهان است که این کشور را برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، جز بهترین گزینه‌ها برای انتخاب می‌کند. با این حال زندگی در آمریکا می‌تواند با هزینه‌های بسیار بالایی همراه باشد. اگر هدف شما برای تحصیل در خارج از کشور، آمریکا است، باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای پوشش این هزینه‌ها داشته باشید. در این مطلب ما هزینه‌های زندگی در آمریکا را برای شما بازگو می‌کنیم تا به شما کمک کنیم برای سفر خود بودجه‌بندی دقیقی داشته باشید.

اگر قصد گرفتن ویزای کشور آمریکا را دارید قبل از بررسی هزینه‌های زندگی در این کشور یک نکته مهم در فرآیند اخذ ویزا را یاد آور خواهیم شد، آن هم آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک به زبان مورد تایید این کشور یعنی زبان انگلیسی است. به شما راه حلی را پیشنهاد می‌کنیم تا به آسانی بتوانید معتبرترین دارالترجمه رسمی انگلیسی را جستجو و هزینه‌ ترجمه مدارک خود را بر اساس تعرفه ترجمه رسمی تعیین شده توسط اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه بررسی نمایید. بدین صورت شما می‌توانید به صورت غیر‌حضوری دارالترجمه مطلوب را انتخاب و مدارک ترجمه شده خود را در زمان کوتاهتر و با هزینه کمتری تحویل بگیرید. برای مطالعه توضیحات تکمیلی در این زمینه تا انتها با ما همراه باشید.

هزینه‌های زندگی در آمریکا

هزینه‌های زندگی بسته به محل زندگی شما متفاوت است. به طور کلی زندگی در یک منطقه روستایی مقرون به صرفه تر از زندگی در یک شهر است که البته این موضوع در همه جای دنیا مشهود است. با این حال هزینه آب و برق، غذا و بهداشت شخصی صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنید، نسبتاً یکسان است. برای ارائه دید مناسب از میانگین هزینه‌های زندگی در آمریکا، ما برآوردهای خود را از آوریل ۲۰۲۲ انجام داده‌ایم.

خدمات رفاهی آمریکا

امکاناتی مانند برق، آب و گرمایش از نیازهای اصلی است که خانه شما را راحت و قابل سکونت می‌کند. برخی از گزینه‌های اقامتی شامل امکاناتی هستند که در هزینه‌ها گنجانده شده‌اند، اما اگر اینطور نباشد، خدمات آب و برق می‌توانند به میزان قابل توجهی به بودجه شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی اضافه کنند. به همین دلیل ضروری است که هزینه آب و برق را در بودجه‌بندی خود لحاظ کنید. صورت‌حساب‌های ماهانه شما می‌تواند بر اساس عوامل زیر در نوسان باشد:

  • قوانین موجود
  • محل زندگی
  • سبک زندگی
  • آب و هوای محلی

برای کمک به کاهش قبوض ماهانه آب و برق، اگر پس از نقل مکان به آمریکا یک تلفن جدید خریدید، سعی کنید آن را به طور کامل بخرید یا قبض آن را در اسرع وقت پرداخت کنید. هرچه زودتر آن را پرداخت کنید، پرداخت‌های ماهانه شما مقرون به صرفه تر خواهد بود، زیرا فقط باید قبض تلفن خود را بپردازید و شامل هزینه‌های دیرکرد نخواهد شد. البته ممکن است فقط نیاز به خرید یک سیم کارت آمریکایی و ثبت نام در طرح تلفن آمریکایی داشته باشید که این را خودتان تعیین می‌کنید.

نکته: برای اطلاع از میانگین هزینه ماهانه آب و برق در منطقه خود، می‌توانید از صاحبخانه، مسکن یا مدیر ساختمان خود هزینه‌ها را بپرسید، یا از ماشین حساب هزینه زندگی مانند Numbeo استفاده کنید.

اوقات فراغت در آمریکا

تعادل مهم‌ترین نکته در این مسئله است. مهم است که برای اوقات فراغت و تفریح ​​در حین تحصیل در خارج از کشور بودجه بندی مناسبی داشته باشید و این برای افراد مختلف می‌تواند معانی زیادی داشته باشد. برخی از دانشجویان ممکن است از گذراندن شب‌های خود در مکان‌های مختلف لذت ببرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شام با دوستان خود بیرون بروند.

اگرچه ضروری است که برای چیزهایی که شما را خوشحال می‌کند وقت بگذارید، اما این دسته از هزینه‌ها از آن دسته از هزینه‌ها نیست که باید در آن زیاده روی کنید. از نظر مالی عاقلانه نیست که چندین بار در هفته برای شام بیرون بروید یا یک روز در میان یک لباس جدید بخرید. برای اینکه به بودجه خود پایبند باشید، هفته‌ای یک تا دو چیز را انتخاب کنید که دوست دارید و بر اساس بودجه خود آنها را بخرید. شاید یک هفته در خانه بمانید تا فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید، اما بتوانید یک شلوار جین جدید بخرید و روز بعد از بیرون رفتن در شهر با دوستان خود لذت ببرید.

نکته: عضویت در باشگاه را در نظر بگیرید، زیرا مبلغ مشخصی ماهانه پرداخت می‌کنید و می‌توانید هر چند بار که مایلید به باشگاه بروید. به علاوه، این یک راه عالی برای خوش اندام ماندن و ملاقات با افراد همفکر شماست.

حمل و نقل و لوازم تحصیلی در آمریکا

هزینه حمل و نقل ماهانه شما بر اساس محل زندگی شما متفاوت خواهد بود. اگر در خوابگاه دانشگاه زندگی می‌کنید، با نزدیک شدن به کلاس‌ها، کتابخانه‌ها و امکانات پردیس خود در هزینه حمل و نقل صرفه جویی خواهید کرد. اگر خارج از دانشگاه زندگی می‌کنید، باید پول بیشتری برای رفت و آمد به مکان‌های ذکر شده خرج کنید. خوشبختانه بیشتر دانشگاه‌ها به دانشجویان خود کارت حمل و نقل تخفیفی می‌دهند. حتماً با دانشگاه خود هماهنگی کنید تا این تخفیف‌ها را از دست ندهید.

هزینه نیازهای دانشگاهی بسته به برنامه، سطح تحصیل و توانایی یافتن کتاب‌های درسی می‌تواند متفاوت باشد. علیرغم هزینه انواع لوازم دانشگاهی از جمله خودکار، کاغذ و کلاسور، هزینه کتاب‌های درسی هزینه‌های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. برای یافتن کتاب‌های دست دوم به کتابفروشی‌های مختلف از جمله کتاب فروشی دانشگاه خود مراجعه کنید. همچنین، ممکن است بتوانید کتاب‌های درسی خود را در آمازون یا از طریق کتابخانه دانشگاه خود پیدا کرده و اجاره کنید.

در انتهای این مقاله همان طور که مختصرا به آن اشاره کردیم، راه حلی را پیشنهاد می‌کنیم تا به آسانی و بدون دغدغه‌ بتوانید در هر زمان و مکان، بدون مراجعه حضوری دارالترجمه مطلوب را انتخاب و از خدمات آن استفاده نمایید. بدین منظور اکنون می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نظر خود فهرستی از دارالترجمه‌های رسمی به همراه اطلاعات کاملی از آنها را مشاهده نموده و پس از بررسی امکانات هر دارالترجمه، نظرات و امتیازات سایر مشتریان، بهترین دارالترجمه را انتخاب نمایید. سپس از طریق کلیک بر روی دکمه اطلاعات تماس به صورت تلفنی و یا ارسال پیام در واتساپ هماهنگی‌های لازم را جهت سفارش ترجمه خود با پشتیبانی دفتر مورد نظر خود انجام دهید و همچنین در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی دکمه سفارش ترجمه آنلاین به صورت اینترنتی ثبت سفارش نموده و مدارک ترجمه شده خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای هزینه‌های زندگی در آمریکا در ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید