آشنایی با شهرهای انگلستان با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت

آشنایی با شهرهای انگلستان با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت

انگلستان در شمال غربی اروپا قرارگرفته و پایتخت این کشور لندن است. این کشور به همراه ایرلند، اسکاتلند و ولز تحت سلطه‌ خاندان سلطنتی بریتانیا قرار دارد. انگلستان ازلحاظ اقتصادی در پنجمین رده در سطح جهان قرارگرفته که لندن قطب اقتصادی آن شناخته می‌شود. عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود افراد برای مهاجرت کشور انگلستان را انتخاب کنند، یکی از این عوامل انقلاب صنعتی در این کشور است.

انگلستان در صنعت‌های مختلفی ازجمله هوافضا، کشتی‌سازی، فولاد، داروسازی، تجارت و… بسیار قدرتمند عمل کرده است. شما می‌توانید از طریق مهاجرت تحصیلی، ازدواج، پناهندگی، سرمایه‌گذاری و… در این کشور اقامت کنید. در نظر داشته باشید برای مهاجرت به کشور انگلستان بسته به نوع مهاجرت مدارکی را از شما درخواست می‌کنند که باید آنها را آماده، ترجمه و ارائه دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با شهرهای مختلف انگلستان با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت و نحوه ترجمه مدارکتان برای ارائه به سفارت این کشور آشنا کنیم، پس تا پایان آن با ما همراه باشید.

یورک با نرخ بیکاری 2.3%

وجود دانشگاه‌های برتر جهان در انگلستان سبب شده که همواره موردتوجه دانشجویان کشورهای دیگر برای ادامه تحصیل قرار بگیرد. از مزیت‌های دیگری که انگلستان را به‌عنوان یک مقصد برای مهاجرت تبدیل کرده، می‌توان به امنیت اجتماعی و کاری، کیفیت بالای زندگی، آب‌وهوای معتدل آن اشاره کرد.

شهر یورک از لحاظ وسعت بعد از لندن در رتبه دوم قرار می‌گیرد. در این شهر کلیساهای زیادی ساخته شده که در کنار سایر بناهای تاریخی دیگر، آن را به یک منطقه مهم گردشگری تبدیل کرده است. افراد زیادی از این شهر بازدید می‌کنند که این امر بر اقتصاد این منطقه تاثیر زیادی می‌گذارد. وجود خط راه‌آهن بزرگی که در این شهر ساخته شده یکی از راه‌های کسب درآمد برای افراد ساکن در یورک است. وجود فرصت‌های صنعتی و دانشگاه‌ها در این شهر همواره توجه خیلی از افراد را به سمت خود جذب خواهند کرد.

اکستر با نرخ بیکاری 2.7%

اکستر به‌عنوان یکی از مناطق تاریخی در کشور انگلستان شناخته‌شده که مرکز شهردوون است. کلیسای جامع نورمن نیز در این شهر قرار دارد. یکی از دلایل اهمیت این شهر به دلیل قرار داشتن در کنار رودخانه است. افراد زیادی از شهرها و نواحی اطراف، در طول روز برای کسب‌وکار به این شهر می‌روند. شاغلین در این شهر بیشتر به صنایع مختلف ازجمله فناوری، تاسیسات و مهندسی اشتغال دارند. از صنایع تولیدی در این شهر می‌توان به فلزکاری، چرم کاری، تولید کاغذ و ابزار کشاورزی اشاره کرد.

کمبریج با نرخ بیکاری 3.0%

یکی از مواردی که این شهر را به پایین‌ترین نرخ بیکاری رسانده دانشگاه‌های ساخته شده در آن است. بیشتر جمعیت این شهر را نیروی جوان مخصوصا دانشجوها تشکیل می‌دهند. با توجه به این مورد فرصت‌ اشتغال در این شهر به میزان زیادی وجود دارد. در شهر کمبریج موزه و کلیساهای زیادی ساخته شده که مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد و آن را به یک‌قطب گردشگری تبدیل کرده است. در این شهر صنایعی مانند ابزارآلات علمی و الکترونیکی ساخته می‌شود.

آلدرشات با نرخ بیکاری 3.3%

این منطقه در جنوب شرقی انگلستان قرار می‌گیرد. آلدرشات در زمان جنگ جهانی اول یکی از مناطق مهم و حساس بوده که تعداد از نیروهای جنگی در آن مستقر بوده‌اند. هم‌اکنون نیز بقایای بجا مانده از آن در این شهر وجود دارد. در آلدرشات مناطق گردشگری و سرسبزی همچون پارک آلدرشات و مانور وجود دارند. استخدام در بخش نظامی و ارتش یکی از گزینه‌های اشتغال در این شهر محسوب می‌شود که متقاضیان زیادی برای این کار وجود دارد. همچنین وجود گردشگران در این شهر فرصت شغلی خوبی برای ساکنین فراهم آورده است.

آکسفورد با نرخ بیکاری 4.4%

این شهر از نظر وجود دانشگاه آکسفورد ‌یکی از نقاط شناخته‌شده انگلستان در سرتاسر جهان است. این دانشگاه طی سالیان دراز در جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده است. وجود دو دانشگاه آکسفورد و آکسفورد بروکس در انگلستان، دانشجوهای زیادی را در سرتاسر دنیا به ادامه تحصیل در این کشور علاقه‌مند کرده است. در این منطقه ساکنین بیشتر به کار انتشارات، مراقبت‌های بهداشتی و خدمات حمل‌ونقل اشتغال دارند. آکسفورد برای ادامه تحصیل و اشتغال در دانشگاه‌ها موقعیت بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به وجود آورده است. این شهر تاریخی با داشتن معماری و بناهای قدیمی بیشتر برای ضبط صحنه‌ فیلم‌های جذاب و تاریخی موردتوجه قرار می‌گیرد.

همان طور که اشاره کردیم برای مهاجرت کاری، تحصیلی و اقامتی کشور انگلستان بسته به نوع مهاجرت باید مدارک مالی، تحصیلی، هویتی و … خود را آماده و ترجمه رسمی کنید. بدین منظور باید به دارالترجمه رسمی انگلیسی مراجعه و مدارک خود را توسط مترجم رسمی قوه قضاییه به زبان انگلیسی ترجمه و مهر کنید. هزینه ترجمه رسمی مدارک به زبان انگلیسی چقدر است ؟ بر اساس نرخنامه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه هزینه ترجمه رسمی مدارک بر حسب نوع مدرک و زبان ترجمه متفاوت است و هزینه ترجمه به زبان انگلیسی کمتر از غیر انگلیسی است. برای مشاهده نرخنامه مصوب اکنون می‌توانید وارد صفحه تعرفه ترجمه رسمی مدارک ما شوید.

 اگر چه تعداد دارالترجمه‌های رسمی انگلیسی در سطح کشور بیشتر از سایر زبانهاست. اما جستجوی دارالترجمه انگلیسی معتبر، با کیفیت ترجمه مورد تایید، کار آسانی نیست. دارالترجمه‌ای که نرخ مصوب داشته و بتواند ترجمه مدارک شما را در موعد مقرر تحویل دهد. بنابراین پییشنهاد می‌کنیم، دارالترجمه‌ای را انتخاب کنید که امتحان خود را در ارائه تمامی خدمات شامل ترجمه رسی مدارک، اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه، ترجمه رسمی فوری، اخذ تاییدیه سفارت کشور مقصد، پیک معتمد و …، پس داده باشد.   

سامانه رسمی آنلاین با رویکرد بهبود فرآیند ترجمه رسمی و با در نظر گرفتن سابقه و اعتبار دارالترجمه‌های رسمی در سراسر نقاط کشور سامانه جامعی از بهترین دارالترجمه‌های رسمی کشور فراهم آورده است تا متقاضیان عزیز بتوانند در هر زمان و مکان از خدمات بهترین و نزدیکترین دارالترجمه‌ رسمی کشور به صورت آنلاین استفاده نمایند.

کلام آخر

انگلستان به‌عنوان کشوری شناخته می‌شود که نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. این منطقه برای فارغ‌التحصیلانی که به دنبال یک شغل مناسب می‌گردند، بهترین فرصت‌ها را به وجود آورده است. انگلستان به دانشجویان بین‌المللی که در این کشور تحصیل‌کرده‌اند، اجازه می‌دهد که بعد از اتمام درس به مدت 2 تا 3 سال در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می‌کنند، باید ویزای کار انگلیس را دریافت کنند. در این مقاله شما را با شهرهای انگلستان با کمترین نرخ بیکاری برای مهاجرت و اپلای و اقداماتی نظیر ترجمه رسمی مدارک برای مهاجرت و اخذ ویزای انگلستان آشنا کردیم، امیدواریم با خواندن آن اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. همچنین در صورت داشتن هر سوالی در رابطه با ترجمه رسمی مدارکتان می‌توانید از طریق واتس آپ و شماره‌های تماس زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای آشنایی با شهرهای انگلستان با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید