مدیریت زنجیره تأمین در کانادا، ایالات متحده و انگلیس

به‌طورکلی زنجیره تأمین را نمی‌توان تنها رانندگان کامیون‌هایی دانست که محصولات مختلف را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال می‌دهند.

مدیریت زنجیره تأمین یک حوزه مطالعاتی نوظهور است که چگونگی جریان اطلاعات، مواد و محصولات در داخل و بین سازمان‌ها را بررسی می‌کند و به یک انتخاب برتر برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل شده است. این گزینه یکی از بهترین موقعیت‌ها برای تحصیل در خارج از کشور خواهد بود.

مدیریت زنجیره تأمین، زمینه‌ای درحال ‌رشد بوده که دستمزد خوب و مسیرهای شغلی متنوعی را ارائه می‌کند، تنوع شغلی نیز در این شاخه بسیار بالا بوده و از یک عامل خرید تا مدیر عملیات و تحلیلگر لجستیک، حوزه فعالیت فارغ‌التحصیلان این رشته خواهد بود.

ادامه تحصیل در خارج از کشور و یا مهاجرت به دلایل کاری، سرمایه گذاری و … نیازمند انجام اقداماتی است که ترجمه رسمی مدارک و ارائه آنها به مراجع درخواست کننده از اقدامات مهم آن می‌باشد. در انتهای این مقاله با نحوه ترجمه رسمی مدارک و انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر بیشتر آشنا خواهید شد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

لیسانس بازرگانی (با گرایش مدیریت زنجیره تأمین) | دانشگاه مک ایوان

تحصیل در دوره کارشناسی دانشگاه مک ایوان در رشته بازرگانی ۴ سال خواهد بود و در طی این دوره به دانشجویان این فرصت داده می‌شود تا در مدیریت زنجیره تأمین یا یکی از شش رشته دیگر تخصص لازم را کسب کنند.

 همچنین در این دانشگاه، یک جریان همکاری اختیاری برای دانشجویانی که به دنبال کسب تجربه کاری در دنیای واقعی هستند وجود دارد.

مدیریت زنجیره تأمین بین‌المللی، کالج داگلاس

دانشجویان می‌توانند مدرک مدیریت بین‌المللی زنجیره تأمین خود را در طی ۲ سال در دانشگاه داگلاس کسب کنند. برای شرکت در این دوره لازم است دانشجو مدرک لیسانس خود را از قبل دریافت کرده باشد.

همچنین دانشجویان تمامی رشته‌ها که به ادامه تحصیلات در رشته مدیریت زنجیره تأمین علاقه‌مند هستند می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در این زمینه کسب کنند.

دانشجویان در طی این دوره‌ها می‌آموزند که مشکلات موجود در زنجیره تأمین را تشخیص دهند و همچنین فرصت‌ها را شناسایی کرده و راه‌حل‌هایی را که برای پیشبرد اهداف در این شاخه کارساز هستند را اجرا کنند.

مدیریت زنجیره تأمین – لجستیک، کالج Fanshawe

مدیریت زنجیره تأمین – لجستیک در کالج Fanshawe شامل یک دوره یک‌ساله بوده و برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه یا کالج طراحی شده است که به دنبال شغلی در صنعت زنجیره تأمین هستند.

این دوره با ارائه چندین مدل آموزش از جمله یادگیری آنلاین، این امکان را به دانشجویان می‌دهد تا بتوانند سبک یادگیری مطابق با نیازهای خود را پیگیری کنند.

آموزش‌های عملی مدیریت زنجیره تأمین – لجستیک در این دانشگاه به‌صورت یک دوره ۴ ماهه بوده و به دانشجو این امکان را می‌دهد تا تجربه عملی را نیز در مدیریت زنجیره تأمین به دست آورد.

مدیریت بازرگانی (زنجیره تأمین و لجستیک) | دانشگاه میدلسکس انگلیس

دانشجویان این دانشگاه می‌توانند مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی (زنجیره تأمین و لجستیک) را در طی ۳ سال کسب کنند.

در طی این دوره دانشجویان این امکان را خواهند داشت تا کاوش گسترده‌ای از عملیات تجاری روزانه را با دانش تخصصی فرایندهای زنجیره تأمین ترکیب کنند.

همچنین در طی این دوره‌ها دانشجویان با نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (SAP ERP)آشنایی کاملی پیدا خواهند کرد.

دانشجویان این دانشگاه در سال سوم این دوره این امکان را خواهند داشت تا از طریق مشارکت دانشگاه با NOVUS Lite، مشغول به کار شده و در شغلی با حقوق مناسب کسب در آمد کنند.

لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، دانشگاه کرانفیلد

دانشجویانی که به دنبال ادامه تحصیلات در رشته مدیریت زنجیره تأمین – لجستیک دانشگاه کرانفیلد باشند می‌توانند این دوره را به‌صورت یک‌ساله طی کرده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در این رشته کسب کنند.

این دوره برای کمک به فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت زنجیره تأمین – لجستیک، جهت تأثیرگذاری در بازار جهانی طراحی شده است.

لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، دانشگاه رویال هالووی

دوره مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین در دانشگاه رویال هالووی به مدت یک سال بوده و دانشجو می‌تواند در پایان این دوره مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه کسب کند.

در طی این دوره دانشجو با ابزار و دانش موردنیاز برای مدیریت زنجیره‌های تأمین مبتنی بر فناوری و سنتی آشنا خواهد شد.

روابط نزدیک دانشگاه رویال هالووی با صنعت، به شکل‌دهی مطالب و محتوای دوره کمک می‌کند و تضمین می‌کند که تمامی آموزش‌ها در این دوره کاملاً به‌روز و مرتبط با نیاز روز این رشته خواهد بود.

مدیریت بازرگانی با تاکید بر مدیریت عملیات و لجستیک، دانشگاه فایندلی، ایالات متحده

دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با تاکید بر مدیریت عملیات لجستیک دانشگاه فایندلی در طی یک دوره ۴ ساله می‌توانند لیسانس خود را در این رشته دریافت کنند.

در طی این دوره‌ها دانشجو با مباحثی نظیر برنامه‌ریزی، طراحی، پیاده‌سازی، مدیریت و حمایت از ابتکارات در تمام صنایع آشنا خواهد شد.

تمرکز اصلی این دانشگاه بر یادگیری تجربی بوده و در طی دوره‌های کارآموزی، دانشجویان آنچه در کلاس یاد گرفته‌اند را در دنیای واقعی نیز تجربه خواهند کرد.

همچنین در طی دوره‌های عملی، دانشجویان این شانس را خواهند داشت که روی پروژه‌هایی برای مشتریان واقعی کار کنند و فرصت‌های ارزشمندی برای رزومه سازی به دست بیاورند.

مدیریت زنجیره تأمین، مؤسسه فناوری روچستر

رشته مدیریت زنجیره تأمین در دانشگاه روچستر به مدت یک دوره ۴ ساله بوده و دانشجو می‌تواند پس از اتمام دوره، مدرک لیسانس خود را از این دانشگاه دریافت کند.

دانشجویان در این دوره می‌توانند از دروس انتخابی پیشرفته کالج مهندسی کیت گلیسون مؤسسه، برای تقویت دانش خود دررابطه‌با ادغام مهندسی و فناوری با حل مسئله و کارایی سازمانی استفاده کنند.

لیسانس مدیریت زنجیره تأمین، دانشگاه ایالتی آیووا

دانشجویان می‌توانند دوره آموزش مدیریت زنجیره تأمین خود را در طی ۴ سال گذرانده و مدرک لیسانس خود را از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کنند.

دانشجویان این دانشگاه می‌توانند دوره‌هایی را در حوزه‌های اصلی مدیریت زنجیره تأمین بگذرانند. این دوره‌ها شامل: عملیات و تدارکات خواهد بود.

دانشجویان پس از طی‌کردن این دوره‌ها، بینش ارزشمندی در زمینه‌های مهمی مانند خرید، برنامه‌ریزی تقاضا، مدیریت انبار، کنترل موجودی، مدیریت حمل‌ونقل، فناوری اطلاعات، جابه‌جایی مواد و موارد دیگر به دست خواهند آورد.

کلام آخر

اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در خارج از کشور گرفتید و یکی از دانشگاه‌های ذکر شده را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کردید، به ترجمه رسمی مدارک خود نیاز خواهید داشت. برای ترجمه رسمی مدارک باید به دارالترجمه رسمی معتبر که زبان مورد نیاز شما را دارا باشد مراجعه و مدارک خود را توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه و مهر نمایید. با توجه به قوانین سفارت کشور مقصد و یا دانشگاه مربوطه ممکن است علاوه بر مهر مترجم رسمی به اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امورخارجه برای مدارک ترجمه شده خود نیاز داشته باشید که در این صورت علاوه بر هزینه ترجمه رسمی مدارک خود ملزم به پرداخت  هزینه تایید دادگستری و وزارت خارجه به این دو سازمان می‌شوید.

برای سهولت فرآیند ترجمه رسمی مدارک و سایر خدمات مورد نیاز متقاضیان در این پروسه وبسایت رسمی آنلاین با ایجاد یک پایگاه داده از درالترجمه‌های رسمی معتبر  سطح کشور و قرار دادن اطلاعات کاملی از آنها  این امکان را فراهم آورده است تا متقاضیان عزیز بتوانند در هر نقطه کشور با انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نظر خود لیستی از نزدیکترین و بهترین دارالترجمه‌های رسمی به همراه امکانات آن دارالترجمه، امتیاز و نظرات مشتریان قبلی و کد تخفیف در نظر گرفته شده برخی دارالترجمه‌ها برای کاربران رسمی آنلاین را مشاهده و به آسانی دارالترجمه مطلوب را انتخاب نموده و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین سفارش خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نمایند.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای مدیریت زنجیره تأمین در کانادا، ایالات متحده و انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید