معرفی 8 دوره سلامت در کانادا و بریتانیا برای سال 2021

معرفی 8 دوره سلامت در کانادا و بریتانیا برای سال 2021

همان طور که در جریان هستید، حوزه سلامت روز به روز در حال پیشرفت و تکامل است و هر چند وقت یک بار، مطالب تازه و جذابی را پیرامون آن می‌شنویم. در واقع چالش‌های تازه‌ای در آن وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر توسط افراد متخصص و کاربلد برطرف گردد. در همین راستا، هر ساله دوره‌های سلامت زیادی در کشورهای گوناگون و بیشتر توسط دانشجویان بین المللی انجام می‌شود و کانادا و بریتانیا را هم باید از معروف‌ترینشان به شمار آورد.

حال به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله سعی داریم تا در مورد هشت تا از برجسته‌ترین دوره‌هایی که قرار است در سال 2021 میلادی در کانادا و بریتانیا برگزار گردد، با هم صحبت داشته باشیم. پس در صورتی که علاقه مند به این حوزه و موضوعات موجود در آن هستید و به دنبال مهاجرت و شرکت در یکی از دوره‌های حوزه سلامت در دانشگاه‌های معتبر خارجی هستید، به ترجمه رسمی مدارک خود نیاز خواهید داشت که در انتها به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت، حتما تا انتها همراهمان باشید.

1- دوره عملکرد و مدیریت مراقبت های بهداشتی

این دوره قرار است در دانشگاه استرلینگ در کانادا برگزار گردد. در واقعا این دوره به پرستاران کمک می‌کند تا تمرین و مراقبت‌های بهداشتی لازم را به صورت بین المللی فرا گیرند. آن‌ها در نهایت قادر خواهند بود تا تحصیلات و شغل خود را به سطح بسیار بالاتری برسانند. این طور که به نظر می‌رسد، از این پرستاران قرار است در کشور کانادا به خوبی استفاده شود.

2- انفورماتیک سلامت

انفورماتیک سلامت را هم می‌توان یکی دیگر از دوره‌های مهم در همین کشور به شمار آورد که در دانشگاه سالت شاهد آن خواهیم بود. این دوره یک برنامه به منظور دریافت گواهینامه یک ساله در این دانشگاه است که به منظور توسعه نرم افزار و فناوری با مراقبت‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت. پزشکان و پرستاران در نهایت می‌توانند از تسهیلات مراقبت از بیماران به صورت کارآمدتر استفاده نمایند.

3- مطالعات سلامت

در یکی دیگر از داشنگاه‌های برجسته این کشور یعنی ساسکچوان، دوره‌ای تحت عنوان مطالعات سلامت در سال 2021 برگزار خواهد شد. این دوره یک برنامه چهار ساله در مقطع کارشناسی است که با دانشجویان در مورد مباحث بیولوژیکی، ژنتیکی و همچنین تاثیرات روانی، فرهنگی و محیطی صحبت خواهد شد.

4- خدمات پشتیبانی پزشکی

در دیگر دانشگاه این کشور با نام هلند، دوره‌ مربوط به خدمات پشتیبانی پزشکی انجام می‌گیرد و از روی نام آن هم می‌توان تا حد زیادی به ماهیتش پی برد. این دوره به صورت دو ساله است و دانشجویان در آخر قادر خواهند بود تا دستیاران خوب و کارآمدی برای پزشکان حاذق باشند.

5- علوم زیست پزشکی

حال باید به سراغ بریتانیا برویم که دوره‌ای با نام علوم زیست پزشکی در سال 2021، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این دوره در بریتانیا برگزار می‌شود و دانشجویان بعد از گذراندن آن، درک فراوانی از بدن انسان و زیست و زندگی افراد را به دست خواهند آورد. شناخت عملکرد بدن در مواقع مختلف می‌تواند موضوعی بسیار جالب و البته ضروری باشد.

6- مدیریت بهداشت و مراقبت‌ های اجتماعی

اگر به دنبال این هستید که یک مدیر و رهبر در بخش مراقبت‌های بهداشتی در میان دیگران باشید، این دوره می‌تواند کمک فراوانی به شما کند. ضمن این که افراد قرار است در دانشگاه ولز جنوبی در این دوره شرکت داشته باشند.

7- دوره پزشکی

دوره پزشکی که زمان آن نسبت به سایر دوره‌های گفته شده طولانی‌تر خواهد بود، در دانشگاه باکینگهام واقع در بریتانیا برگزار می‌شود. این دوره با مدت زمان چهار و نیم سال می‌تواند افراد زیادی را به خواسته‌هایشان برساند. نحوه برقراری ارتباط با بیماران و معاینات بالینی را باید از مهم‌ترین موضوعات این دوره برشمرد.

8- فعالیت بدنی، ورزش و سلامتی

در نهایت هم به این دوره می‌رسیم که محل آن در دانشگاه لیدز بکت خواهد بود. این دوره با هدف در نظر گرفتن دنیایی بهتر و همچنین شناسایی برخی از بیماری‌ها و رفع آن به وسیله انجام ورزش، می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

مهاجرت به خارج از کشور و اخذ ویزای تحصیلی، کاری و … کشور مقصد نیازمند انجام اقداماتی است که آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک به زبان مورد تایید آن کشور یکی از مهمترین آنها می‌باشد. در انجام فرآیند ترجمه رسمی مدارک موضوع مهمی که نباید نادیده گرفته شود انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر است. دارالترجمه‌ای که علاوه بر دارا بودن زبان مور نظر شما، بتواند ترجمه رسمی مدارکتان را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل دهد. از آنجایی که اغلب دارالترجمه‌های رسمی سطح کشور تنها ترجمه رسمی مدارک به زبان انگلیسی را انجام می‌دهند و یا  حتی در برخی از شهرهای کشور هیچ دارالترجمه رسمی وجود ندارد، انجام این فرآیند را برای متقاضیان ترجمه رسمی دشوار کرده است. برای حل این مشکل رسمی آنلاین امکاناتی را فراهم آورده است تا متقاضیان عزیز بتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نیاز خود، لیستی از دارالترجمه‌های رسمی محل زندگی خود به همراه اطلاعات کاملی از آنها را مشاهده نموده و پس از بررسی نرخ ترجمه رسمی هر دارالترجمه بر اساس نرخنامه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه، نظرات مشتریان قبلی و دیگر امکانات آن دارالترجمه، انتخاب مطلوبتری داشته باشند. بدین صورت دیگر نیازی به حضور متقاضی در محل دارالترجمه نیست و افراد در سراسر نقاط کشور می‌توانند به آسانی دارالترجمه‌ مناسب را انتخاب و از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین سفارش خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نمایند.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای معرفی 8 دوره سلامت در کانادا و بریتانیا برای سال 2021

دیدگاهتان را بنویسید