معرفی بورسیه های تحصیلی دولتی استرالیا برای اپلای

در بین افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی و بورسیه های تحصیلی دولتی استرالیا هستند، استرالیا به عنوان یکی از بهترین مقاصد تحصیلی دنیا شناخته می‌شود. مقصدی که دانشگاه‌های خوبی را داشته و به عنوان کشوری توسعه‌یافته و قدر در صنایع مختلف شناخته می‌شود. این کشور طی چند دهه گذشته توانسته است تعداد بالایی داشنجو را در مقاطع مختلف تحصیلی و خصوصا تحصیلات تکمیلی پذیرش کند. دانشجویانی که ممکن است هزینه زندگی و دانشجویی در استرالیا برای آن‌ها گران باشد!

اما این کشور برای این موضوع نیز راه‌حل‌هایی را در نظر گرفته است. بورسیه‌هایی که در دسته‌بندی‌های متفاوتی ارائه شده و برای افراد مختلف، متفاوت هستند. در این مقاله و در ادامه به برخی از این بورسیه‌ها و نکاتی در این باره اشاره خواهیم کرد. امید است با استفاده از این اطلاعات بتوانید برای اپلای خود و دریافت بورسیه اقدامات لازم را انجام دهید. نکته قابل توجه و یکی از اقدامات مهمی که در فرآیند اپلای تحصیلی و دریافت بورسیه بسیار تاثیر گذار است، ترجمه و ارائه مدارک مورد نیاز دانشگاه کشور مقصد است که در انتها مختصرا به آن خواهیم پرداخت.

قبل از درخواست بورسیه های تحصیلی دولتی استرالیا ، به این نکات توجه داشته باشید.

پیش از آن که درخواست خود را مبنی بر دریافت بورسیه، ارسال کنید، لازم است تا به شرایط هریک از بورسیه‌های موجود توجه لازم را داشته باشید. با توجه به شرایطی که هریک از بورسیه‌ها دارند و شرایط فردی خود شما، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از امکانات فراهم شده استفاده کرده و بهترین شرایط را برای خود فراهم کنید. برای این کار می‌توانید به صفحه وب‌سایت دولت استرالیا رفته و در خصوص اپلای و شرایط بورسیه نکات دقیقی را مطالعه کنید.

چند در خواست و تنها یک بورسیه دولتی در یک زمان مشخص!

از دیگر نکاتی که بورسیه های تحصیلی دولتی استرالیا دارند، امکان ارسال چندین درخواست است. شما می‌توانید به طور همزمان برای چندین مدل از بورسیه‌های دولتی این کشور درخواست ارسال کنید اما باید به یک نکته توجه داشته باشید، در یک زمان واحد و مشخص تنها می‌توانید از یک بورسیه استفاده کنید و بورسیه‌های دیگر برای شما قابلیت استفاده ندارند. از همین رو در صورتی که برای چندین بورسیه اقدام کردید، در نهایت باید یکی از بورسیه‌ها را برای خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید!

مبلغ بورسیه، از دیگر نکات قابل توجه در انتخاب بورسیه

یکی دیگر از نکاتی که باید بورسیه‌های تحصیلی دولتی کشور استرالیا به آن توجه داشته باشید، مبلغ بورسیه است. کشور استرالیا مبلغی را به عنوان بورسیه دانشجویی برای فرد در نظر می‌گیرد. این میزان بورسیه با توجه به رشته تحصیلی و دانشگاه مشخص شده، مبلغ متفاوتی بوده ومی‌تواند در تصمیم‌گیری فرد اثرگذار باشد. با توجه به اینکه هزینه‌های زندگی در کشور استرالیا بالا است، لازم است تا این مبلغ بورسیه را با شرایط خود بسنجید و از بورسیه‌ای استفاده کنید که مبلغ بورسیه آن بتواند شما را در رسیدن به مقصد مورد نظر یاری کند.

ملیت‌های واجد شرایط برای بورسیه مورد نظر

نکته دیگر و مهمی که برای درخواست بورسیه، توجه به آن لازم و ضروری است، واجد شرایط بودن است. یکی از موارد واجد شرایط بودن، داشتن شرط ملیت منطبق بر بورسیه مورد نظر است. هریک از بورسیه‌های دولتی کشور استرالیا برای ملیت‌های خاصی معتبر است. معمولا در این بین کشورهای جهان سومی، گزینه‌های بیشتری دارند. هرچند که برخی از این بورسیه‌ها برای تمامی ملیت‌ها قابل استفاده بوده و امکان ارسال درخواست را دارد.

توجه به تعداد سال‌های تحصیل

از دیگر موارد مهم در درخواست بورسیه تحصیلی برای کشور استرالیا، توجه داشتن به تعداد سال‌های تحصیلی هر بورسیه است. بورسیه شما برای تعداد سال‌های مشخصی می‌تواند به شما امکانات داده و مبلغی را به عنوان بورسیه تحصیلی به شما پرداخت نماید. در صورتی که به دنبال آن هستید تا در کشور استرالیا برای سال‌هایی بمانید، به تعداد سال‌های تحصیلی و تامین بورسیه خود توجه لازم را داشته باشید.

سطح و مقطع تحصیلی

آخرین نکته که در این قسمت به دنبال سخن گفتن درباره آن هستیم، توجه به سطح تحصیلی و مقطع هریک از بورسیه‌ها است. با اینکه بیشتر بورسیه‌های تحصیلی دولتی کشور استرالیا، برای سطوح تحصیلات تکمیلی هستند، اما تعدادی نیز برای سطوح کارشناسی وجود دارد. در صورتی که به دنبال استفاده از هریک هستید، به این گزینه توجه لازم را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید با کمترین اشتباه ممکن پیش بروید و بهترین و نزدیک‌ترین انتخاب به مقصود مورد نظر خود را داشته باشید.

پس از مطالعه و بررسی موارد فوق اگر به دنبال اپلای به کشور استرالیا هستید و می‌خواهید برای تحصیل این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، به نکاتی درباره بورسیه‌های تحصیلی این کشور و شرایط مورد نیاز هر دانشگاه برای اخذ پذیرش توجه لازم را داشته باشید. برای تحصیل و اخذ بورسیه لازم است مدارکی را آماده و به زبان مورد تایید کشور استرالیا ( انگلیسی ) ترجمه کنید. ترجمه مدارک رسمی مانند شناسنامه، دانشنامه و … زمانی اعتبار قانونی و قابلیت ارائه دارند که در دارالترجمه رسمی و توسط مترجم رسمی قوه قضاییه مهر شوند و در صورت لزوم مهر تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای اعتبار بیشتر مدارک ترجمه شده اخذ گردد. برای ارائه مدارک به کشور استرالیا حالت دیگری از ترجمه به نام ترجمه با مهر ناتی امکان پذیر است.

ترجمه با مهر ناتی استرالیا

 ناتی (NAATI) سازمان تایید اعتبار مترجمان در استرالیا می‌باشد و به مترجمینی که با گذراندن آزمون موفق به اخذ مهر ناتی شده‌اند، مترجم ناتی می‌گویند. مدارکی که توسط مترجم ناتی ترجمه و مهر ‌شوند، نیازی به اخذ تاییدات دیگر ندارند و قابل ارائه به تمامی مراجع در استرالیا و نیوزیلند می‌باشند. برای مطالعه اطلاعات بیشتر به صفحه ترجمه ناتی استرالیا ما مراجعه نمایید.

سخن پایانی مقاله

 نکاتی را درباره بورسیه‌های تحصیلی استرالیا و نحوه ترجمه مدارک برای اپلای و اخذ بورسیه بیان کردیم. امید است با خواندن این نکات توانسته باشید اطلاعات لازم را در این باره کسب کرده و بتوانید بهرتین استفاده ممکن را از این اطلاعات ببرید.

سامانه رسمی آنلاین با معرفی بهترین و معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی کشور ارائه دهنده خدمات ترجمه رسمی به صورت آنلاین می‌باشد. در هر کجای کشور که زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید وارد سایت رسمی آنلاین شده و از قابلیت‌های یک دارالترجمه معتبر شامل ترجمه رسمی به زبان‌های مختلف، اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه، دریافت تاییدیه سفارت‌ها، ترجمه رسمی فوری، ترجمه با مهر ناتی، پیک معتمد استفاده نمایید. رسمی آنلاین دارالترجمه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که نرخ مصوب داشته و مورد تایید مشتریان قبلی بوده‌اند.

متقاضیان عزیز می‌توانند با کلیک بر روی دکمه سفارش ترجمه، ثبت سفارش کرده و از خدمات بهترین و نزدیکترین دارالترجمه رسمی استفاده نموده و ترجمه مدارک خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

تیم پشتیبانی رسمی آنلاین همه روزه از طریق واتساپ و تماس تلفنی پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای معرفی بورسیه های تحصیلی دولتی استرالیا برای اپلای

دیدگاهتان را بنویسید