محبوب ترین کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا برای دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۲۲

علیرغم چالش‌های همه‌گیری کووید-۱۹، کانادا همچنان یک مقصد برتر برای دانشجویان بین المللی است. ما به تأثیر همه‌گیری کووید-۱۹در سال ۲۰۲۰ بر سیستم آموزش در کانادا نگاه کردیم. اکنون با داده‌های کل سال ۲۰۲۱، نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه دانشگاه‌های کانادا پس از همه‌گیری بازگشته‌اند. به طور خاص ما بررسی خواهیم کرد که کدام کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا بیشترین دانشجویان بین المللی را در سال ۲۰۲۱ جذب کرده‌اند و این در مقایسه با سال ۲۰۲۰ است.

دانشگاه‌های معتبر خارجی مقصد تحصیلی بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می‌باشند. برای اپلای تحصیلی و مهاجرت به کشور خارجی یکی از اقدامات مهمی که ملزم به انجام آن هستید و در دریافت تاییدیه سفارت و اخذ ویزا حائز اهمیت است، آماده سازی مدارک مورد نیاز و ترجمه رسمی آنها می‌باشد. در این فرآیند دغدغه اغلب متقاضیان جستجوی دارالترجمه‌ ایست که علاوه بر اعتبار لازم در دسترس هم باشد و همچنین بتواند ترجمه رسمی مدارک را با بهترین کیفیت، مطابق با نرخنامه مصوب  اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه و در اسرع وقت تحویل دهد. وب‌سایت رسمی آنلاین با در نظر گرفتن این دغدغه امکاناتی را فراهم آورده است تا بتوانید به آسانی از امکانات معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی کشور به صورت غیر‌حضوری استفاده نمایید. برای مطالعه اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتها ما را همراهی کنید.

نگاه کلی به آمارها

تعداد کل مجوزهای تحصیلی صادر شده برای دانشجویان در کانادا در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۳۷۵ درصد افزایش یافته است.

محبوب ترین کالج کانادا، کالج Conestoga، دارای بیش از ۱۳۵۰۰ مدرک تحصیلی جدید در سال ۲۰۲۱ بود.

محبوب ترین دانشگاه کانادا، دانشگاه تورنتو، در مجموع بیش از ۱۰۷۰۰ مدرک تحصیلی جدید در سال ۲۰۲۱ صادر کرد.

روندهای مجوز تحصیل پس از تحصیل در کانادا ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱

در کانون توجه ApplyInsights ما در مورد تأثیر COVID-۱۹ بر دانشگاه‌های کانادا، شاهد کاهش ۷۵ درصدی مجوزهای تحصیلی صادر شده برای دانشجویان پس از دبیرستان در سال ۲۰۲۰ بودیم . بیایید نگاهی به مقایسه سال ۲۰۲۱ با سال ۲۰۲۰ بیندازیم.

نمودار زیر تعداد مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده برای دانشجویان دوره متوسطه از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد:

تعداد کل مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده برای دانشجویان پس از دبیرستان از ۶۴۰۰۰ در سال ۲۰۲۰ به بیش از ۳۰۰۰۰۰ در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت. این بدان معناست که در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳۷۵ درصد افزایش داشته است که نشان دهنده بهبودی قوی است. تعداد کل مجوزهای تحصیلی صادر شده در سال ۲۰۲۰. در مقایسه، حدود ۲۱۱۰۰۰ مجوز تحصیل در سال ۲۰۱۹ صادر شده است.

بیایید نگاهی به ۱۰ کالج محبوب کانادایی برای دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۲۱ بیندازیم و ببینیم رتبه آنها در مقایسه با سال ۲۰۲۰ چگونه است.

محبوب ترین کالج‌های کانادایی برای دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱، تعداد کل مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده برای ۱۰ کالج محبوب تقریباً ۶۲۰۰۰ نسبت به سال ۲۰۲۰ و بیش از ۲۹۰۰۰ در مقایسه با سال ۲۰۱۹ افزایش یافت. این تقریباً ۴۰۰٪ بیشتر از مجوزهای تحصیلی در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ بود. در اینجا نگاهی دقیق تر به پنج کالج محبوب داریم:

کالج Conestoga : قبلاً در ۲۰۲۰ این کالج رتبه سوم را کسب کرده بود، این کالج واقع در انتاریو است و شاهد رشد باورنکردنی در جمعیت دانشجویان بین المللی خود بوده است. تعداد مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده برای دانشجویان کالج Conestoga از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ ۷۲ درصد و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ نزدیک به ۳۵۰ درصد افزایش یافته است.

کالج سنکا: با چندین پردیس در سراسر منطقه تورنتو بزرگ (GTA) است، کالج سنکا از سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۹۰۰۰ دانشجو جذب کرده است. سنکا از رتبه چهارم در این لیست در سال ۲۰۲۰ حرکت کرده و از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ نزدیک به ۵۹۰ درصد رشد داشته است. این کالج، کالج شماره دو کانادا برای مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده است.

کالج لمبتون: کالج لمبتون مستقر در سارنیا انتاریو، در هر یک از پنج سال گذشته در بین ۱۰ کالج برتر برای دانشجویان بین المللی قرار داشته است. تعداد مجوزهای تحصیلی جدید صادر شده برای دانشجویان لمبتون از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ تنها ۵۵ درصد کاهش یافته و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، ۵۹ درصد رشد داشته است.

کالج سنتنیال: مستقر در تورنتو است و با یک بازگشت باورنکردنی پس از همه‌گیری به ۵ کالج برتر تبدیل شد. Centennial نزدیک به ۶۴۰۰ مجوز تحصیل جدید در سال ۲۰۱۹ صادر کرد که در سال ۲۰۲۰ به کمتر از ۱۴۰۰ رسید. در سال ۲۰۲۱، بیش از ۷۲۰۰ مجوز تحصیلی جدید برای دانشجویان کالج سنتنیال صادر شد.

کالج سنت کلر: مانند سنتنیال، رشد چشمگیری در تعداد دانشجویان داشته است. در سال ۲۰۲۱، سنت کلر شاهد افزایش نزدیک به ۵۹۰۰ مجوز تحصیلی جدید بود که به میزان ۴۰ درصد جهش در تعداد و در مجموع بیش از ۷۱۰۰ مجوز تحصیل جدید صادر شد. این افزایش ۱۷۰ درصدی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ بوده است.

یکی دیگر از دانشگاه‌ها که در بین ۱۰ دانشگاه برتر است و باید نام آن مطرح شود، کالج لویالیست در تورنتو است. برای دانشجویانی که در کالج Loyalist در تورنتو تحصیل می‌کنند، در سال ۲۰۲۱، ۳۹۱۴ مجوز تحصیل صادر شد، در مقایسه با تنها ۴۲ مجوز در سال ۲۰۲۰. این میزان رشد بیش از ۱۲۵ برابر بیشتر مجوزهای تحصیلی صادر شده در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ بود گفتنتی است که سال ۲۰۲۱ دومین سال تاسیس این دانشگاه است.

پس از مطالعه این مقاله اگر یکی از دانشگاه‌های برتر کشور کانادا یا یکی از دانشگاه‌های معتبر خارجی را برای تحصیل انتخاب کردید و برای ترجمه رسمی مدارک خود به دنبال دارالترجمه‌ای معتبر هستید که علاوه بر زبان ترجمه مورد نیاز شما در دسترس هم باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نظر خود لیست کاملی از نزدیکترین و بهترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده و با توجه به خدمات هر دارالترجمه، امتیازات سایر مشتریان و کد تخفیفی که برخی دارالترجمه‌ها برای مشتریان رسمی آنلاین در نظر گرفته‌اند، دارالترجمه مطلوب را انتخاب نمایید و از طریق راه‌های ارتباطی هر دارالترجمه در وب‌‌سایت رسمی آنلاین سفارش ترجمه خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نمایید.  

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای محبوب ترین کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا برای دانشجویان بین المللی در سال ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید