درآمد کار پاره وقت در استرالیا و مشاغل پاره‌وقت برای دوران تحصیلی

درآمد کار پاره وقت در استرالیا

سومین کشور محبوب و پرطرفدار دانشجویان بین‌الملل برای تحصیل، کشور استرالیا است. آماده سازی مدارک و ترجمه رسمی آنها از مهمترین اقدامات برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌‌های برتر استرالیا می‌باشد. البته حائز اهمیت است، قبل از هر اقدامی از شرایط و هزینه‌های زندگی در این کشور به خوبی اطلاع پیدا کنید.  تحصیل در استرالیا هزینه‌ کمتری نسبت به ایالت متحده دارد اما هزینه زندگی در استرالیا بسیار بالا است. به همین منظور دانشجویان برای مدیریت هزینه‌ها، مجبور به انتخاب کار نیمه‌وقت خواهند بود.

دولت استرالیا به دانشجویان بین‌المللی این امکان را می‌دهد که در طول هفته به مدت 20 تا 40 ساعت کار نیمه‌وقت انجام دهند. در این مقاله قصد داریم درآمد مشاغل پاره‌وقت برای دوران تحصیلی در استرالیا و نوع مشاغل و در انتها ترجمه رسمی مدارک از مهمترین مراحل اخد پذیرش تحصیلی را برای شما شرح دهیم. پیشنهاد می‌دهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهمی که باید درباره کار نیمه‌وقت در استرالیا بدانید.

  • دانشجویان قبل از شروع جلسه مجاز به انجام کار نیستند.
  • دانشجویان بخش تحقیقاتی بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی می‌توانند ساعات نامحدودی را بعد از شروع پایان‌نامه تحقیقاتی یا دکتری خود کار کنند. همچنین اگر دانشجو در هر دوره مقدماتی ثبت‌نام کند، با توجه به مقررات می‌تواند در طول هفته به میزان 40 ساعت کار کند.
  • دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی که در استرالیا تحصیل‌کرده‌اند، می‌توانند برای گرفتن مجوز کار اقدام کنند.
  • باید توجه داشته باشید که برای انجام کار پاره‌وقت، دانشجویان باید شماره پرونده مالیاتی را دریافت کنند.

معرفی چند نوع شغل پاره‌وقت در استرالیا

اکنون می‌خواهیم بهترین مشاغل پاره‌وقت را به دانشجویان بین‌الملل معرفی کنیم:

  1. تدریس خصوصی

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مشاغل پاره‌وقت برای دانشجویان، تدریس خصوصی است. دانشجویان اگر دانش بالایی داشته باشند، می‌توانند برای تدریس خصوصی درخواست دهند و درآمد بالایی کسب کنند. دانشجویان به ازای هر ساعت تدریس مبلغی بین 20 تا 40 دلار دریافت می‌کنند.

  • صنعت زنجیره غذایی

یکی از صنایعی که بیشترین فرصت شغلی برای دانشجویان فراهم می‌کند، صنعت زنجیره غذایی است. مشاغل این صنعت شامل پیشخدمت، تحویل‌دهنده، صندوقدار و کمک‌آشپز در رستوران‌ها، فروشگاه و هتل‌ها می‌شود. دانشجویان می‌توانند برای هر ساعت درآمدی به میزان 25 تا 30 دلار داشته باشند.

  • مدیر اجرایی

اگر دانشجویان توانایی مدیریتی و ارتباطی قوی دارند، می‌توانند به‌عنوان مدیر اجرایی مشغول به کار شوند. میزان درآمد این شغل برای یک ساعت بین 25 تا 30 دلار است.

  • متصدی بار

این موقعیت برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نوبت‌های مختلف در دسترس است. شغل پاره‌وقت بارتنینگ در کشور استرالیا ساده است. افراد انتظار دارند درآمد این شغل به‌طور متوسط بین 22 تا 25 دلار باشد.

  • مراکز خدمات مشتریان

مراکز خدمات مشتریان در تمام صنایع و سازمان‌ها برای رفع نگرانی مشتریان و رفع نیاز آن‌ها وجود دارد که این بخش به تعداد زیادی کارمند پاره‌وقت نیاز دارد. حقوق یک ساعت کار در این مراکز بین 25 تا 30 دلار است.

با نحوه پیدا کردن و یافتن درآمد کار پاره وقت در استرالیا بیشتر آشنا شوید.

پیدا کردن کار پاره‌وقت برای دانشجوی بین‌المللی که مهارت ارتباط قوی و حداقل شرایط لازم را برای شرح یک شغل خاص دارد، راحت است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از جستجوی کار باید رزومه خود را تهیه کنید. داشتن یک رزومه عالی به شما کمک می‌کند تا در یک مصاحبه شغلی پذیرفته شوید. ناگفته نماند که شغل پاره‌وقت نیاز به پیشینه تحصیلی قوی و تجربه زیاد ندارد. به همین دلیل باید مهارت‌ها و علایق خود را در رزومه لحاظ کنید.

می‌توانید از طریق روش‌های زیر شغل موردنظر خود را پیدا کنید:

  • جستجوی شغل آنلاین

سایت‌هایی مانند Indeed تعداد زیادی فرصت شغلی ارسال می‌کنند. شما می‌توانید متناسب با نیاز و توانیر خود شغل موردنظرتان را انتخاب کرده و درخواست خود را ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید در صورت وجود فرصت شغلی، مستقیما با شرکت درخواست‌کننده تماس بگیرید.

  • روزنامه‌های محلی

می‌توانید با گشتن در روزنامه‌ها، موقعیت‌های شغلی را انتخاب کنید. از طریق بخش‌های بازگشایی شغل روزنامه محلی بروید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس کسب‌وکارها تماس بگیرید.

  • منابع

هنگامی‌که شما یک مرجع دارید، پیدا کردن کار برایتان بسیار ساده می‌شوید. برای یک مرجع شغلی پاره‌وقت، می‌توانید با بخش مراقبت از دانشگاه، مدرسان یا فارغ‌التحصیلان تماس بگیرید. اگر دسترسی به هیچ‌ یک از مراجع ذکرشده نداشتید، می‌توانید از دانشگاه درخواست کمک کنید.

  • مشاغل داخلی

در محوطه دانشگاه برخی از مشاغل پاره‌وقت مانند دستیار کتابخانه، دستیار ورزشگاه، دستیار کتابخانه، خدمه پارکینگ و نظافت برای دانشجویان در دسترس است. می‌توانید بعد از جست‌وجو برای کار در دانشگاه با واحد مربوطه تماس بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم میزان درآمد کار پاره وقت در استرالیا را به شما بگوییم و انواع مشاغل را به شما معرفی کنیم. همان‌گونه که ذکر شد در این کشور مشاغل زیادی با درآمد خوب برای دانش‌آموزان و دانشجویان وجود دارد. دانشجویان بین‌الملل می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی به این کشور مهاجرت کنند و ادامه تحصیل دهند. که بدین منظور موظف به انجام اقدامات و طی کردن مراحلی برای اخذ پذیرش تحصیلی هستند.

برای اپلای تحصیلی و مهاجرت به کشور استرالیا بنا به درخواست دانشگاه و سفارت این کشور باید مدارکی را آماده و ارائه دهید. برخی مدارک پایه و مورد نیاز برای اپلای تحصیلی شامل مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی، مدارک مالی هستند که باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

ترجمه در دارالترجمه رسمی : برای ترجمه مدارکتان به زبان انگلیسی هم می‌توانید به دارالترجمه رسمی مراجعه و مدارکتان را توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه و مهر نمایید. در این حالت برای دریافت تاییدیه سفارت استرالیا علاوه بر مهر مترجم رسمی اخذ مهر تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری ایران بر روی مدارک ترجمه شده الزامی می‌باشد.

ترجمه با مهر ناتی : حالت دیگر، ترجمه با مهر ناتی و مراجعه به دارالترجمه ناتی است. به مترجمینی که از طرف کشور ایتالیا تایید شده‌‌اند، مهر ناتی داده می‌شود. این نوع ترجمه از طرف مقامات استرالیایی از اعتبار بیشتری برخوردار است و قابل ارائه به تمامی مراجع در استرالیا و نیوزیلند می‌باشد.

سامانه رسمی آنلاین با در نظر گرفتن نیاز متقاضیان در فرآیند ترجمه رسمی مدارک و با دارا بودن اطلاعات دارالترجمه‌های معتبر سطح کشور توانسته است، مشتریان عزیز را در انتخاب دارالترجمه خوش قول و با سابقه به درستی راهنمایی کند. تمامی متقاضیان ترجمه رسمی در سراسر نقاط کشور می‌توانند وارد سایت رسمی آنلاین شده و پس از انتخاب شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نظر، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و پیش فاکتور آن را طبق نرخنامه مصوب و تعرفه تعیین شده توسط اداره مترجمان قوه قضاییه مشاهده نمایند و به این ترتیب از خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه مطلوب خود شامل ترجمه رسمی به اغلب زبان‌های پرکاربرد، دریافت تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری، اخذ تاییدیه سفارت کشور مقصد، ترجمه با مهر ناتی، ترجمه رسمی فوری و … استفاده و در اسرع وقت مدارک ترجمه شده خود را تحویل بگیرند.

  کارشناسان رسمی آنلاین همه روزه از طریق واتساپ و شماره‌های تماس زیر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای درآمد کار پاره وقت در استرالیا و مشاغل پاره‌وقت برای دوران تحصیلی

دیدگاهتان را بنویسید