دارالترجمه رسمی در پاسداران

حتما به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در منطقه پاسداران شهر تهران هستید و یا نگران چگونگی انجام ترجمه مدارک خود در مناطق شمالی تهران مانند خیابان ظفر، خیابان دولت، میرداماد و یا حتی میدان ونک هستید و نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخی که همه به ناچار آن‌ را می‌پذیرند این است که مدارکی که باید ترجمه کنید را بردارید و به تمامی دارالترجمه های محله و خیابانهای اطراف آن مراجعه کنید تا شاید دارالترجمه مناسب را پیدا کنید و یا اینکه در بدترین حالت یک روز وقت بگذارید و به میدان انقلاب یا میدان فردوسی بروید و با صرف وقت بیشتری، قطعا دارالترجمه مناسب خود را بیابید و سفارش خود را نهایی کنید.

در این مطلب اگر کمی حوصله کنید می‌خواهیم ابتدا معضلاتی که پیش روی شماست را شرح دهیم و در پایان، پیشنهاد خود را مطرح کنیم و دیگر انتخاب مسیر را به شما محول نماییم.

پاسخی که پیش از این شرح دادیم و بسیاری از متقاضیان ترجمه رسمی هنوز هم به ناچار آن‌ را انتخاب می‌کنند، چند مشکل اساسی دارد. یکی اینکه بسته به اینکه شما میخواهید به چه زبانی مدارکتان را ترجمه کنید، پیدا کردن دارالترجمه مناسب بسیار زمانبر می شود و دیگر اینکه زمان شما برای انجام ترجمه مدارکتان بسیار مهم است و ممکن است پس از پیدا کردن یک دارالترجمه که امکان ترجمه مدارکتان به همان زبان مورد نظر شما را دارا می باشد نیز پایان کار نباشد و آن دارالترجمه نتواند در زمان مورد نظر شما، سفارش ترجمه شما را فراهم سازد. از این موارد هم که بگذریم، آیا شما با پیش‌نیازهای ترجمه رسمی مدارک، آشنا هستید؟ حتما می پرسید پیش‌نیاز دیگر چیست؟ با اینکه بسیاری از افراد زمانی که میخواهند مدارکشان را ترجمه نمایند، تصور بسیار ساده ای از انجام ترجمه رسمی مدارکشان دارند اما در فرآیند انجام آن متوجه می‌شوند که اصلا اینطور نیست. بلکه موضوعات مختلفی را باید در نظر بگیرند که به برخی از آنها در این مطلب اشاره می‌کنیم. فقط کافیست کمی حوصله کنید و چند دقیقه زمان برای خواندن این مطلب صرف نمایید.

بگذارید اول مشکل پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی معتبر در پاسداران و یا دیگر مناطق شمالی شهر تهران را با هم حل کنیم. فراموش نکنید که تمامی دارالترجم های رسمی معتبر در سطح کشور از یک مرجع قانونی به نام اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه، مجوز فعالیت کسب می‌کنند پس قاعدتا کیفیت انجام کار تمامی این دفاتر باید یکسان باشد. اما نکته ای بسیار حائز اهمیت است و آن این است که تجربه مترجمین رسمی با هم متفاوت است و نحوه مدیریت دارالترجمه ها نیز بسته به نگاه مدیر آن دفتر نیز متفاوت خواهد بود. پس ممکن است شما ترجمه مدارک خود را به یک دارالترجمه بسپارید و سفارش ترجمه خود را نهایی کنید اما با بدقولی‌هایی از طرف دارالترجمه مواجه شوید و یا اینکه پس از دریافت ترجمه مدارکتان متوجه وجود اشتباهاتی در ترجمه مدارک خود شوید که ممکن است سرنوشت مهاجرت شما را دچار اشکال نماید. به این ترتیب ما تاکید می‌کنیم که روش سنتی پیدا کردن یک دارالترجمه در کوچه و خیابان را کنار بگذارید.

موضوع بعدی دارالترجمه‌ای است که بتواند به موقع و به همان زبان مورد نظر شما مدارکتان را ترجمه نماید. برای حل این مشکل متاسفانه ممکن است با مشکلی دیگر مواجه شوید و آن مواجه شدن با دفاتری است که مترجم رسمی زبان مورد نظر شما را ندارند اما  به پشتوانه دیگر همکارانی که در سطح شهر دارند، سفارش را از شما قبول نموده و با دریافت هزینه بیشتری از شما، مدارکتان را برای دارالترجمه همکار خود ارسال می نمایند. این مورد با اینکه با ظاهر ممکن است خیلی هم سخت نباشد اما در برخی موارد متقاضیان ترجمه رسمی را با مشکلات فراوانی مواجه نموده است، از جمله گم شدن مدارک متقاضی یا تاخیر در تحویل سفارش و وجود اشتباهاتی در ترجمه و مجددا با تاخیر بیشتر مواجه کردن سفارش که هر کدام از این موارد به تنهایی کافی است تا شما ددلاین ارسال ترجمه مدارک خود را از دست بدهید.

آخرین نکته انجام تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و سفارت کشور مورد نظر شماست که پس از اتمام ترجمه رسمی مدارک شما باید صورت پذیرد و در این خصوص نیز باید دارالترجمه‌ای را یافته باشید که این فرآیندها را نیز با دقت و بی کم و کاستی، انجام دهند.

همه این موارد حتما برای شما دردسر ساز خواهد شد اگر انتخاب درستی نداشته باشید. اما حالا پاسخ نهایی و پیشنهاد ما به شما را مطرح می‌کنیم. وب سایت رسمی آنلاین با در اختیار داشتن اطلاعات تعداد زیادی از دفاتر معتبر و باسابقه در زمینه ترجمه رسمی در سطح شهر تهران از جمله خیابان پاسداران و دیگر مناطق شمالی شهر تهران و همچنین در اختیار داشتن دفاتری که بیشترین زبانهای غیرانگلیسی را پشتیبانی می‌کنند، به سادگی دارالترجمه مطلوب شما را پیدا کرده و سفارش شما را با آن دارالترجمه هماهنگ می‌کنند تا دیگر نگرانی‌ای برای انجام سفارش ترجمه خود نداشته باشید و سفارش ترجمه خود را با پرداخت هزینه ای مطابق نرخنامه ترجمه رسمی سال 1400 انجام دهید . همچنین در خصوص پیش‌نیازهای سفارش ترجمه رسمی مدارکتان می‌توانید با ارتباط از طریق شماره تماسهای ما و یا ارتباط با مرکز پاسخگویی آنلاین ما، اطلاعات کافی را کسب نموده و در زمان هزینه انجام ترجمه مدارک خود صرفه جویی نمایید. در خصوص انجام تاییدات دادگستری و امور خارجه و حتی سفارت نیز ما به سادگی شما را راهنمایی می‌کنیم تا سفارش شما در دارالترجمه ای انجام شود که امکان گرفتن این تاییدات را برای شما داشته باشد.

پس فراموش نکنید که تیم پشتیبانی رسمی‌ ‌آنلاین همه روزه از طریق واتساپ و تماس تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود و به سادگی می‌توانید با ثبت یک سفارش ترجمه رسمی بصورت آنلاین و با کلیک کردن بر روی لینک زیر، کل فرآیند ترجمه رسمی مدارک خود را تسهیل نمایید.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای دارالترجمه رسمی در پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید