افزایش شانس موفقیت دانشجویان در خارج از کشور با ماشین حساب ویزای کانادا

یکی از مراحل مهم در هر سفر تحصیلی به خارج از کشور، درخواست ویزای دانشجویی است. برای کمک به دانشجویان ApplyBoard  برای اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ ماشین حساب ویزای کانادا را برای کاربران منتخب راه اندازی کرد. این محاسبه‌گر میزان موفقیت درخواست های ویزای کانادا دانشجویان را بررسی می‌کند.

قبل از هر چیز موردی را بیان کنیم که شاید از سوی متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی نادیده گرفته شود. از آنجایی که دریافت تاییدیه سفارت کشور مقصد تا حد زیادی به کیفیت ترجمه رسمی و تطابق کامل ترجمه مدرک با اصل مدرک بستگی دارد، بنابراین به تبع آن انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر که از مترجمینی زبده و با‌‌تجربه برخوردار باشد موضوع مهمی است. برای اطلاع از نحوه انتخاب و سفارش به معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی کشور تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید

چگونه کار می کند؟

این ابزار قدرتمند از شیوه‌های ماشین لرنینگ و داده‌های گذشته استفاده می‌کند تا مشخص کند دانشجویان چقدر احتمال دارد مجوز تحصیل کانادا را دریافت کنند.

استفاده از ماشین حساب چند ثانیه طول می کشد:

  • به چند سوال دموگرافیک پاسخ دهید.
  • سطح تحصیلی و مقصد مورد نظر دانشجو را (اختیاری) ارائه دهید.
  • نتایج را فوری دریافت کنید.

ماشین حساب ویزای کانادا دیدی ارزشمند مبتنی بر داده را به شما ارائه می دهد که در جای دیگری نمی توانید به دست آورید!

چگونه برای دانشجویان مفید است

نتایج محاسبه‌گر ویزا نشان می‌دهد که کدام استان‌ها و سطوح تحصیلی مقصد به احتمال زیاد منجر به تأیید مجوز تحصیل در کانادا می‌شوند.

ماشین حساب ویزای کانادا می تواند به آژانس‌های مهاجرتی کمک کند که:

  • با محاسبات جدید برای دانشجویان اعتماد و اطمینان ایجاد کنید.
  • حدس و گمان را از برنامه های ویزای دانشجویی حذف کنید.
  • تخصیص منابع مناسب هر دانشجویان بر اساس نیاز آنها را شناسایی کنید.

به عنوان مثال، ماشین حساب ویزا می تواند تعیین کند که آیا مجوز تحصیل دانشجویی در کانادا در صورت ادامه تحصیل در نوا اسکوشیا در مقابل انتاریو، بیشتر مورد تایید است یا خیر. این دانش به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا دانشجویان خود را در جهتی که به احتمال زیاد منجر به تایید می‌شود، راهنمایی کنند و به رویاهای تحصیل در خارج از کشور کمک کند.

نکته مهم در مورد ماشین حساب ویزای کانادا

ماشین حساب ویزای کانادا ApplyBoard جایگزینی برای مشاوره رسمی مهاجرت یا ویزا نیست. نتایج ماشین حساب ویزا به سادگی احتمال پذیرش ویزای دانشجویی را بر اساس روندهای تاریخی اندازه گیری می کند. لطفاً توجه داشته باشید که شانس تأیید ویزا برای هر دانشجو به عوامل خارجی نیز بستگی دارد که در ابزار محاسبه ویزا در نظر گرفته نشده اند.

سلب مسئولیت حقوقی

نتایج ممکن است متفاوت باشد. ماشین حساب ویزای کانادا از ماشین لرنینگ و داده های گذشته مهاجرتی، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای پیش بینی درصد متقاضیانی با ویژگی های خاص که واجد شرایط مجوز تحصیل در کانادا هستند، استفاده می کند.

این ماشین حساب داده‌های تایید شده از متقاضیانی را که زیرمجموعه‌هایی (مانند سن و کشور شهروندی) را که به اشتراک می‌گذارند ترکیب می‌کند تا شانس تایید افراد را با کل مجموعه ویژگی‌ها استنباط کند. این پیش‌بینی‌ها همچنین فرض می‌کنند که فرد، واجد شرایط سطح تحصیلی مورد نظر است که برای آن درخواست می‌کند و می‌تواند نامه پذیرش از یک دانشگاه مشخص شده در کانادا را دریافت کند. در نظر داشته باشید اطلاعات موجود در ماشین حساب ApplyBoard به‌عنوان مشاوره مهاجرتی در نظر گرفته نشود.

اگر تصمیم خود را برای مهاجرت به کانادا گرفتید همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر با کیفیت ترجمه قابل قبول حائز اهمیت است. بدین منظور متقاضیان عزیز در سراسر نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مد نظر خود فهرستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده  نموده و پس از بررسی خدمات هر دارالترجمه، نرخ ترجمه رسمی هر دارالترجمه بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه، امتیازات سایر مشتریان و همچنین بر اساس کد تخفیف در نظر گرفته شده برخی دارالترجمه‌ها برای مشتریان رسمی آنلاین، دارالترجمه مطلوب را انتخاب و از طریق راه‌های ارتباطی هر دارالترجمه شامل (تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ، ثبت سفارش ترجمه آنلاین) سفارش ترجمه خود را به صورت غیر‌حضوری با آن دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای افزایش شانس موفقیت دانشجویان در خارج از کشور با ماشین حساب ویزای کانادا

دیدگاهتان را بنویسید