آشنایی با شهرهای کانادا با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت

زمانی که برای ادامه تحصیلات و یا پیداکردن شغل به فکر مهاجرت و زندگی در یک کشور دیگر هستید، لازم است که ابتدا به‌تمامی جوانب این مهاجرت بیندیشید. بسیاری از افرادی که تحصیلات خود را در دانشگاه‌های خارجی ادامه می‌دهند پس از اتمام تحصیلات در همان کشور مشغول به کار می‌شوند.

سهولت در پیداکردن شغل یکی از مهم‌ترین نکاتی است که لازم است در انتخاب کشور مقصد، آن را نیز موردتوجه قرار دهید. کانادا یکی از مقاصد عالی برای بسیاری از دانشجویان بین‌المللی جهت ادامه تحصیلات است. این کشور به دلیل داشتن تعداد زیادی دانشگاه که از رنکینگ بسیار خوبی نیز در جهان برخوردارند، یک مقصد عالی برای مهاجرت تحصیلی و همچنین پیداکردن شغل است.

این کشور همواره در جذب نیروی کار فعال، استقبال خوبی را از خود نشان داده و همچنین به دلیل وجود مشاغل جدید و رشد روزافزون فرصت‌های شغلی، بسیاری از افراد کانادا را برای زندگی آینده خود انتخاب می‌کنند.  اگر با هر هدفی قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید، خوب است بدانید، برای اخذ ویزای کاری، تحصیلی و اقامتی کانادا باید مدارکی را آماده و اقداماتی را طی نمایید که در انتها مختصرا به آن خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین نکته این است که کانادا مملو از فرصت‌های شغلی بوده و در شهرهای مختلف آن می‌توان فرصت‌های بسیاری را برای مشغول شدن به کار پیدا کرد.

در اینجا بهترین شهرهای کانادا از نظر تعدد فرصت‌های شغلی آمده است که می‌تواند در برنامه‌ریزی برای مهاجرت، به شما کمک کند.

تورنتو

تورنتو یکی از بهترین شهرهای درحال‌رشد جهان به شمار می‌رود. در این شهر می‌توانید به‌راحتی فرصت‌های مختلف شغلی را بیابید.

این شهر یکی از شهرهای صنعتی در جهان به شمار می‌رود که بسیاری از دفاتر تجاری، صنعتی، بانک‌ها و… در آن به تعداد فراوان وجود دارد. اگر تمایل به زندگی در یک شهر صنعتی و تجاری با فرصت‌های بی‌شمار شغلی دارید، تورنتو می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

ونکوور

ونکوور در بسیاری از زمینه‌های شغلی مرتبط با سینما فعال بوده و نقش زیادی در تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دارد.

از دیگر ویژگی‌ها و بخش‌هایی که می‌توان در آنها به شغل دست‌یافت حمل‌ونقل، املاک و مستغلات، انواع فناوری‌ها و… است. این شهر به مهمان‌نوازی و پاکیزگی نیز مشهور است.

همچنین این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان به شمار می‌رود و در آن می‌توان به‌راحتی کسب ثروت کرد.

در این شهر فرصت‌های شغلی بی‌شماری وجود دارد که اگر تخصصی مرتبط با آن داشته باشید خیلی زود جذب بازار کار خواهید شد.

مونترال

زبان اصلی مردم مونترال فرانسوی بوده و در صورت تسلط بر این زبان می‌توانید به مونترال مهاجرت کنید. در این شهر صنعت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به تخصص خود در هرکدام از این بخش‌ها مشغول به کار شوید.

 در این شهر صنایع بزرگی مانند: صنعت هوا و فضا، کالاهای الکترونیکی، مهندسی نرم‌افزار، ارتباطات از راه دور، گردشگری، تولید پارچه و… وجود دارد که در هرکدام از آنها فرصت‌های متعدد شغلی وجود دارد.

کبک

در شهر کبک نیز می‌توان فرصت‌های شغلی بی‌شماری را یافت. بیشترین فرصت‌های شغلی در این شهر مربوط به بهداشت، خرده‌فروشی و همچنین مدیریت دولتی است.

این شهر دارای بازار کار بسیار گسترده‌ای بوده و امکان رشد و پیشرفت در آن بسیار زیاد است. همچنین در این شهر می‌توان فرصت‌های دیگری همچون مشاغل در زمینه کشاورزی، معدن، گردشگری، برق‌آبی و جنگلداری نیز یافت.

این شهر یکی از ایدئال‌ترین شهرها برای یافتن کار در کانادا است زیرا رونق اقتصادی بالایی داشته و همچنین ثروتمندان زیادی در این شهر زندگی می‌کنند.

کالگری

نرخ بیکاری در شهر کالگری بسیار پایین بوده و طیف وسیعی از شغل‌های مختلف در این شهر وجود دارد.

اقتصاد شهر کالگری درحال‌رشد است و نیاز به جذب نیروی کار در آن وجود دارد.

 همچنین این شهر یکی از معدود شهرهای کانادا بوده که کارفرمایان برای استخدام‌های جدید و تازه‌وارد، حقوق و مزایای زیادی پرداخت می‌کنند.

صنایع مختلفی در این شهر وجود دارد که در هرکدام از آنها، فرصت‌های شغلی بی‌شماری وجود دارد. از جمله این صنایع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حمل‌ونقل و تدارکات، فناوری، بخش گردشگری، فیلم و تلویزیون، خرده‌فروشی. در این شهر می‌توانید موقعیت‌های خوبی برای اسکان و شغل‌های پردرآمد پیدا کنید.

پس از بررسی شرایط و فرصت‌های شغلی کشورکانادا نوبت به اخذ ویزا برای مهاجرت به این کشور است. نحوه اخذ ویزای کانادا : برای اخذ ویزای تحصیلی، کاری، اقامتی و … کانادا باید مدارکی را آماده و به زبان انگلیسی ترجمه کنید. رایج‌ترین مدارک رسمی که بسته به نوع ویزا ملزم به ترجمه و ارائه آنها هستید، مدارک شناسایی، مالی و تحصیلی هستند. برای دریافت جزئیات بیشتر می‌توانید به صفحه انواع ویزا و مدارک لازم برای کانادا ما مراجعه نمایید. ترجمه مدارک رسمی در دارالترجمه رسمی و توسط مترجم رسمی قوه قضاییه انجام می‌شود. مدارکی که توسط مترجم رسمی قوه قضاییه تایید و مهر شوند، قابلیت ارائه به مراجع بین‌المللی و سفارت این کشور را دارند. بدین منظور باید به دارالترجمه رسمی انگلیسی با کیفیت ترجمه مورد تایید سفارت کانادا مراجعه نمایید. مدت زمان اعتبار ترجمه مدارکتان با توجه به قوانین سفارت کشور مقصد و نوع مدرک متفاوت است. به عنوان مثال اعتبار مدرک شناسنامه به دلیل درج رویداد جدید مانند ازدواج، طلاق و … کمتر از مدت اعتبار مدارک تحصیلی می‌باشد. 

برای دریافت ویزای کانادا، علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، برای بررسی سوابق مهاجران انگشت نگاری و عکس برداری انجام می‌شود.  به دلیل عدم فعالیت سفارت کانادا در ایران، پس از رزرو وقت آنلاین، باید اطلاعات بیومتریک خود را در یکی از دفاتر VAC واقع در کشورهای همسایه شامل ترکیه، ارمنستان، دبی و … ثبت کنید و منتظر جواب تائید و یا ریجکت ویزای کانادا خود بمانید.

سامانه رسمی آنلاین با بررسی نیاز متقاضیان و با توجه به میزان رضایت مشتریان از دارالترجمه‌های رسمی در سراسر نقاط کشور، اطلاعات معتبرترین و بهترین دارالترجمه‌‌های رسمی کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین شکل مطمئن هستید دارالترجمه‌ای که انتخاب می‌کنید معتبر بوده و تمام خدمات ترجمه رسمی از ترجمه رسمی مدارک تا اخذ تاییدیه سفارت کشور مقصد، ترجمه رسمی فوری، پیک معتمد و … را طبق نرخنامه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه انجام می‌دهد. اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی آنلاین پس از انتخاب زبان ترجمه مورد نیاز، سفارش ترجمه خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و ترجمه مدارک خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

کلام آخر

 کانادا یکی از کشورهای پیشرفته و دارای صنایع مختلف است. وجود تعداد زیادی صنعت و تجارت توانسته فرصت‌های شغلی بسیار مناسبی را برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت به این کشور فراهم آورده است.

بسیاری از شهرهای این کشور به دلیل داشتن صنایع فعال، نیاز به جذب نیروی جدید دارند. در نتیجه می‌توان در هرکدام از آنها شغلی مناسب با شرایط خود پیدا کنید.

همچنین پردرآمدترین شهرهای کانادا برای مهاجران عبارت‌اند از:

نوناووت، نورث ایست، وود بوفالو، کالگری، نورث وست، تورنتو، نچاکو، مونترال، ادمونتون، کاریبو

ضمنا اگر هر گونه سوالی در رابطه با ترجمه رسمی مدارکتان داشتید، می‌توانید از طریق واتساپ و شماره‌های تماس زیر با کارشناسان ما در میان بگذارید.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای آشنایی با شهرهای کانادا با کمترین نرخ بیکاری برای اپلای و مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید