آشنایی با برترین دانشگاه های انگلیس برای اپلای

اگر کنجکاو هستید تا با برترین دانشگاه های انگلیس در سال 2022 آشنا شوید پس با ما همراه باشید. این لیست به گزارش مجله آموزش عالی تایمز (Times Higher Education) که هر سال رتبه بندی سالانه دانشگاه‌های جهان را منتشر می‌کند، گردآوری شده است.    
با وجود نوسانات در رتبه‌های جهانی دانشگاه‌های برتر انگلستان هنوز هم این کشور یک گزینه محبوب برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند. همچنین در ادامه این مطلب به شما توضیح خواهیم داد که برای ترجمه مدارک تحصیلی خود جهت اپلای در این دانشگاه‌ها با چه فرآیندهایی مواجه خواهید بود.

معرفی 10 دانشگاه برتر انگلستان در سال 2022

10. دانشگاه گلاسکو

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 86 بوده و در فهرست بهترین دانشگاه‌های بریتانیا در سال 2022 جایگاهی را به خود اختصاص داده است. دانشگاه گلاسکو در مرکز فرهنگی اسکاتلند واقع شده و امتیازات تقریبا عالی را در چشم انداز بین المللی و استنادها کسب کرده است. تنوع جمعیت دانشجویی این دانشگاه چشمگیر بوده به طوری که دانشجویان بین المللی آن 40 درصد بوده که تقریبا 35000 دانشجوی دانشگاه را تشکیل می‌دهند.

9. دانشگاه وارویک

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 78 بوده و در سال 1965 افتتاح شده که این امر موجب شده است تا آن را به عنوان دانشگاهی جوان بشناسند اما از آن زمان تا به حال تاثیر زیادی بر صحنه جهانی داشته است. این موسسه یک موسسه تحقیقاتی بوده اما امتیاز آن در این زمینه بالاتر از رتبه 53 از 100 است. این دانشگاه دارای رتبه‌های چشمگیر در استنادات و چشم انداز بین المللی بوده و از مجموع 100 امتیاز دارای 65.4 امتیاز است. دانشجویان بین‌المللی 43 درصد از جمعیت این دانشگاه را تشکیل می‌دهند و به همین دلیل این دانشگاه به عنوان مقصدی مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، خواهد بود.

8. دانشگاه منچستر

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 50 بوده و در شهر منچستر واقع شده است، این دانشگاه به خاطر تحقیقات تاثیرگذار بین‌المللی و اکتشافات پیشگامانه‌ای همچون شکافتن اولین اتم شناخته شده است. دانشگاه منچستر دارای امتیاز چشمگیر 14.3 در نسبت دانشجو به استادان بوده و امتیاز 45.6 در درآمد صنعت را دارد که دارای پیشرفت بوده است.

7. دانشگاه کینگز لندن

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 35 بوده و در شهر لندن واقع شده است. این دانشگاه خانه بزرگ‌ترین مرکز آموزش مراقبت‌های بهداشتی در اروپا بوده و با توجه به نمرات بالای آن در تحقیقات، استنادها و چشم انداز بین المللی دارای رتبه 35 در سطح جهان و رتبه 7 در فهرست برترین دانشگاه‌های بریتانیا است. 49 درصد از جمعیت دانشجویی دانشگاه کینگز کالج لندن را دانشجویان بین المللی تشکیل می‌دهند و انتخاب بسیار مناسبی برای دانشجوبان علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور است.

6. دانشگاه ادینبورگ

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 30 بوده و یکی از هفت دانشگاه باستانی بریتانیا و ایرلند است. این دانشگاه در ایجاد محیطی که دانشجویان بین‌المللی می‌خواهند در آن تحصیل کنند، بسیار عالی بوده به گونه‌ای که دانشجویان بین‌المللی 44 درصد از جمعیت کلی دانشجویان آن را تشکیل می‌دهند.

5. دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE)

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 27 بوده و یکی از دانشگاه‌های علوم اجتماعی پیشرو در جهان است. دانشگاه LSE به طور مداوم امتیازات بالایی را در چشم انداز بین المللی، استنادها و تحقیقات کسب کرده و رتبه اول لیست دانشگاهی آن هم از نظر درصد دانشجویان بین المللی را دارا بوده و تخمین می‌زند که 72 درصد از دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی تشکیل می‌دهند.

4. دانشگاه UCL

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 18 بوده و دومین سالی است که جایگاه چهارم را در این لیست دارد. ثبات دانشگاه را می‌توان به امتیاز تقریبا عالی آن برای چشم انداز بین المللی و استنادها نسبت داد. امتیاز آن برای تعداد دانشجویان به ازای هر کارمند 10.6 است که آن را به بالاترین امتیاز در لیست برای این معیار رتبه بندی تبدیل می‌کند. با این حال دانشگاه UCL با امتیاز 44.7 یکی از پایین‌ترین موسسات بریتانیا در لیست درآمد صنعت است.

3. دانشگاه امپریال لندن

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 12 بوده و در لندن قرار دارد و تخمین می‌زند که 59 درصد از جمعیت دانشجویان آن را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهد. این دانشگاه امتیاز چشمگیر 11.3 را برای تعداد دانشجویان به ازای هر کارمند کسب کرده است.

2. دانشگاه کمبریج

این دانشگاه دارای رتبه جهانی 5 بوده و به عنوان چهارمین دانشگاه قدیمی جهان شناخته می‌شود و امتیاز کلی 94.6 را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه در پنج معیار از شش معیار رتبه‌بندی مجله آموزش عالی تایمز رتبه‌های تقریبا کاملی را در تدریس، تحقیق، استنادات، چشم‌انداز بین‌المللی و برداشت کلی به دست آورده است. این دانشگاه تخمین می‌زند که 39 درصد از دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی تشکیل می‌دهند.

1. دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد دارای رتبه جهانی 1 بوده و در فهرست برترین موسسات آکادمیک امسال در بریتانیا نیز در جایگاه اول قرار دارد. این دانشگاه برای ششمین سال متوالی مقام اول را در سطح جهانی به خود اختصاص داده است. از نظر عملکرد، دانشگاه آکسفورد به رتبه‌بندی‌های تقریبا عالی برای آموزش، تحقیق، استنادات و معیارهای رتبه‌بندی چشم‌انداز بین‌المللی خود دست یافته است. این دانشگاه با امتیاز 10.7 برای تعداد دانشجویان به ازای هر کارمند، رتبه دوم را برای این معیار رتبه بندی در لیست به خود اختصاص داده است.

اگر مقصد تحصیلی خود را یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور انگلستان در نظر گرفته‌اید، و برای اخذ پذیرش تحصیلی در تلاش هستید، در نظر داشته باشید دانشگاه‌های با رنکینگ بالا در این کشور شرایط سخت‌تری نسبت به دانشگاه‌های دیگر برای پذیرش دارند. برای اپلای تحصیلی لازم است اطلاعات کافی از فرآیندهای آن بدست آورید. پس از بررسی شرایط و هزینه هر دانشگاه ملزم به آماده سازی و ارائه برخی مدارک با توجه به درخواست دانشگاه کشور مقصد هستید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی:

مدارک تحصیلی قبلی مانند دانشنامه و ریزنمرات

مدرک تسلط زبان

پاسپورت

مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی

مدارک مربوط به تمکن مالی

انگیزه‌نامه تحصیلی(SOP)

رزومه تحصیلی و کاری(CV)

سایر مدارک در صورت لزوم

پس از آماده سازی مدارک و پیشنیازهای مورد نیاز برای ترجمه مدارک تحصیلی، یکی از مهمترین مراحل اپلای، ترجمه رسمی مدارک به زبان مورد تایید کشور انگلستان (زبان انگلیسی) در دارالترجمه رسمی است. دارالترجمه‌ای را انتخاب کنید که معتبر باشد و ترجمه‌ای مورد پذیرش دانشگاه و سفارت کشور مقصد تحویل دهد.

سامانه رسمی‌آنلاین اطلاعات معتبر‌ترین دارالترجمه‌های رسمی سطح کشور را جمع آوری کرده و با توجه به شرایط متقاضی و خدمات مورد نیاز مشتریان عزیز شامل محل زندگی، زبان ترجمه مورد نیاز، اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری و سفارت و … را بررسی کرده و بهترین و نزدیکترین دارالترجمه رسمی ممکن را معرفی می‌کند لازم به ذکر است. ارائه تمام خدمات ترجمه رسمی در سامانه رسمی‌آنلاین نرخ مصوب و مورد تایید اداراه مترجمان رسمی قوه قضاییه دارد که معمولا هر ساله آپدیت می‌شود. برای مشاهده هزینه ترجمه مدارک خود بر اساس نرخنامه رسمی می‌توانید وارد لینک تعرفه ترجمه رسمی مدارک ما شوید.

اکنون شما می‌توانید با ورود به سایت رسمی‌آنلاین و کلیک بر روی گزینه سفارش ترجمه از خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه مطلوب خود به صورت آنلاین استفاده کنید.

همچنین کارشناسان ما همه روزه از طریق واتساپ و شماره‌های تماس زیر آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشند.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای آشنایی با برترین دانشگاه های انگلیس برای اپلای

دیدگاهتان را بنویسید