آشنایی با برترین دانشگاه های استرالیا برای اپلای

استرالیا از نظر وجود تعداد دانشگاه‌های برتر، سومین رتبه در جهان را کسب کرده است. اغلب دانشجویان به تحصیل در برترین دانشگاه های استرالیا علاقه دارند. استرالیا سالیانه تعداد زیادی دانشجو از کشورهای دیگر را برای ادامه تحصیل به سمت خود جذب می‌کند. شما با کسب ویزای تحصیلی این کشور می‌توانید دریکی از دانشگاه‌ها به تحصیل بپردازید. تنوع رشته و نظام تحصیلی حاکم بر دانشگاه‌ها ازجمله مزیت‌های تحصیل در این کشور حساب می‌شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با برترین دانشگاه‌های استرالیا و برخی اقدامات مورد نیاز برای اپلای از جمله فرآیندهای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی‌تان آشنا کنیم، پس تا پایان آن با ما همراه باشید.

دانشگاه ملبورن

این دانشگاه با کسب رتبه 33 در سطح جهان یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها در استرالیا شناخته می‌شود. این دانشگاه در سال 1853 تاسیس شده که جز قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استرالیا است. دانشجوهای بین‌المللی به تعداد زیادی در این دانشگاه به ادامه تحصیل مشغول‌اند. در دانشگاه ملبورن مدرن‌ترین پردیس‌ها ساخته‌شده که اصلی‌ترین آن در پارک ویل واقع‌شده است.

این دانشگاه شامل ده موسسه و دانشکده مختلف است که در ارتباط با رشته‌ها و موضوعات مختلف به تدریس و تحقیق می‌پردازند. دانشجویانی که در این دانشگاه تدریس کرده‌اند، موفق به دریافت 8 جایزه نوبل شده‌اند. این دانشگاه در مقطع کارشناسی به رشته‌های علوم طبیعی، علوم زیستی و پزشکی، هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و مدیریت، تجارت و مدیریت تقسیم‌بندی می‌شوند. هرکدام از این رشته‌ها خود به چندین زیرشاخه دسته‌بندی شده‌اند.

دانشگاه ملی

دانشگاه ملی در سطح جهان رتبه 54 را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و پردیس اصلی آن در سرمایه‌های ملی کانبرا ساخته‌‌شده است. دانشجویان این دانشگاه در انجام کارهای تحقیقاتی از رتبه‌های بسیار بالایی برخوردارند. رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه تنوع زیادی دارند که می‌توان به هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و مدیریت، علوم طبیعی، علوم زیستی و پزشکی، تجارت و مدیریت، مهندسی و فناوری اشاره کرد.

دانشگاه کوئینزلند

دانشگاه کوئینزلند دارای رتبه 54 در سطح جهان است. این دانشگاه به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دانشگاه‌‎های استرالیا شناخته می‌شود که در آن دانشجویان بین‌المللی زیادی در حال تحصیل‌اند. این دانشگاه شش دانشکده در سطح جهانی و 100 مرکز تحقیقاتی را شامل می‌شود. از رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه می‌توان به علم، علوم بهداشتی و رفتاری، تجارت، اقتصاد و حقوق، مهندسی، معماری و فناوری اطلاعات، علوم انسانی و اجتماعی و پزشکی اشاره کرد.

دانشگاه موناش

موناش با کسب رتبه 57 در جهان یکی از دانشگاه‌های برتر استرالیاست که در سال 1958 تاسیس شده است. این دانشگاه برای دانشجویانی که علاقه زیادی به فعالیت‌های علمی دارند، بهترین گزینه برای ادامه تحصیل به‌حساب می‌آید. دانشگاه موناش چندین پردیس‌های ماهواره‌ای در چین، هند و چند کشور دیگر دارد. تقریبا نیمی از افراد مشغول به تحصیل در این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند. در این دانشگاه رشته‌های تحصیلی بسیار متنوعی در حال آموزش است.

دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی رتبه جهانی 58 را دارد و یکی از دانشگاه‌های معتبر در کشور استرالیا بوده که در سال 1850 ساخته‌شده است. بیشتر افراد در حال تحصیل در این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند. این دانشگاه رشته‌های تحصیلی فراوانی ازجمله موسیقی، علم، هر و علوم اجتماعی، پزشکی، قانون، مهندسی و علوم کامپیوتر، معماری و… را دارد.

دانشگاه UNSW سیدنی

دانشگاه UNSW در سال 1949 تاسیس شده است و دارای رتبه جهانی 70 در سطح جهانی است. این دانشگاه در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و سطح بین‌المللی خود را ارتقا داده است. حدود 44% افراد این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکل می‌دهند که از نقاط مختلف جهان برای تحصیل به این دانشگاه آمده‌اند. دانشگاه UNSW سیدنی به‌عنوان اولین مرکز تحقیقات سرطان در استرالیا شناخته می‌شود.

دانشگاه آدلاید

دانشگاه آدلاید دارای رتبه 111 جهانی بوده و یکی از قدرتمندترین دانشگاه‌ها در زمینه علمی است. دانشجویان این دانشگاه موفق به دریافت 5 جایزه نوبل شده‌اند. این دانشگاه در حال پذیرش دانشجویان در رشته‌های تحصیلی مهندسی و فناوری، علوم زیستی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت، تجارت و مدیریت است. این دانشگاه در زمینه فعالیت‌های تحقیقاتی رتبه‌های بالایی به خود اختصاص داده است.

دانشگاه استرالیای غربی

دانشگاه استرالیای غربی در سال 1911 در بخش مرکزی ایالت پرث تاسیس شده و دارای رتبه 132 جهانی است. این دانشگاه ششمین دانشگاه کشور استرالیا که در زمینه تحقیقات علمی مرتبه بسیار بالایی دارد.

دانشگاه صنعتی سیدنی

دانشگاه صنعت سیدنی در سال 1988 تاسیس شده و دارای رتبه جهانی 143 است. در این دانشگاه رشته‌های تحصیلی متفاوتی در حال ارائه به دانشجویان است. این دانشگاه با بیشترین تعداد دانشجو یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های استرالیا شناخته می‌شود. همچنین دارای 4 پردیس در نقاط مختلف شهر است.

دانشگاه کانبرا

 دانشگاه کانبرا در سال 1967 در کانبرا مرکز استرالیا تاسیس شده و دارای رتبه 170 در سطح جهانی است. میزان دانشجویان پسر و دختر در این دانشگاه تقریبا یکسان است. این دانشگاه دارای برترین رتبه‌های علمی در زمینه تحقیقات است. دانشگاه کانبرا در رشته‌های علوم زیستی و پزشکی، هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی و مدیریت، مهندسی و فناوری، علوم طبیعی و… دانشجو می‌پذیرد.

یکی از نگرانی‌هایدانشجویان بعد از فارغ‎‌التحصیلی شغل آینده آن‌ها است. یکی از مواردی که می‌تواند تاثیر مهمی بر آینده شغلی آن‌ها داشته باشد، دانشگاهی است که در آن تحصیل‌کرده و مدرک خود را از آن دریافت می‌کنند. استرالیا با داشتن معتبرترین دانشگاه‌ها در زمینه تحصیلاتی مختلف می‌تواند آینده درخشانی را برای دانشجویان خود رقم بزند. پس بهتر است هر چه سریعتر از یکی از دانشگاه‌های معتبر استرالیا پذیرش گرفته و مدارک مورد نیاز برای اپلای تحصیلی را آماده و ارائه دهید. مدارکی که ارائه می‌دهید باید به زبان انگلیسی ترجمه رسمی شوند. برای ترجمه رسمی برخی مدارک مانند مدارک تحصیلی باید تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید که فرآیندهای آن با توجه به مقطع تحصیلی و دانشگاهی که از آن فارغ‌التحصیل شده‌اید متفاوت است. برای مطالعه توضیحات کامل این بخش به صفحه ترجمه مدارک تحصیلی ما مراجعه نمایید.

ترجمه با مهر ناتی “The National Accreditation Authority for Translators and Interpreters Ltd”

اگر چه ترجمه رسمی توسط مترجم رسمی قوه قضاییه با مهر تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری معتبر است، اما ترجمه توسط مترجم ناتی نزد سازمان‌های استرالیایی از اعتبار بیشتری برخوردار است. مترجم ناتی کسی است که با گذراندن آزمون و کسب نمره قبولی از موسسه استرالیایی ناتی (مرجع اعتبار سنجی ملی مترجمان و مفسران) صلاحیت او برای ترجمه از طرف این سازمان تایید و مهر ناتی را دریافت کرده است. برای مطالعه اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید وارد صفحه ترجمه ناتی استرالیا ما شوید.

سامانه رسمی‌آنلاین با همکاری دارالترجمه‌های معتبر سطح کشور و دارا بودن اکثر زبان‌های پرکاربرد شامل انگلیسی، ترکی‌استانبولی، ایتالیایی و … خدمات ترجمه رسمی را بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه به تمامی افراد در سراسر نقاط کشور ارائه می‌دهد.

بنابراین اگر با هر هدفی قصد مهاجرت به استرالیا یا نیوزیلند را دارید می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی‌آنلاین شده سفارش ترجمه خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و از خدمات دارالترجمه ناتی و مترجمین تایید شده توسط سازمان ناتی استرالیا بهره ببرید.

کلام آخر

   در این مقاله سعی کردیم شما را با برترین دانشگاه های استرالیا و نحوه ترجمه مدارک برای اپلای آشنا کنیم، امیدواریم با خواندن آن اطلاعات کافی را به دست آورده باشید.

تیم پشتیبانی رسمی‌آنلاین همه روزه از طریق واتساپ و تماس تلفنی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد.

سفارش ترجمه

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای آشنایی با برترین دانشگاه های استرالیا برای اپلای

دیدگاهتان را بنویسید