دارالترجمه رسمی تهرانپارس

دارالترجمه رسمی در تهرانپارس

دارالترجمه رسمی آنلاین به عنوان نخستین پلتفرم دارالترجمه ها در کشور، خدمات ترجمه رسمی به انگلیسی و دیگر زبان های روز دنیا بصورت غیر حضوری و آنلاین را برای ساکنین شرق تهران و تهرانپارس ارائه می دهد. به این صورت که برای کمک به شما یک بانک اطلاعاتی معتبر از لیست دارالترجمه های رسمی تهران فراهم کرده ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه تهران در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که در شهر تهران امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود.

همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا تایید سفارتخانه های مختلف به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا واتس اپ با پشتیبانی دارالترجمه، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید.

پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در تهران هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به این دارالترجمه های تهران که مشتریان قبلی از خدمات آن ها رضایت خاطر داشته اند بسپارید.پس از ثبت سفارش ترجمه رسمی توسط کاربر، پیک معتمد رسمی آنلاین درب منزل مدارک را تحویل گرفته و پس از ترجمه توسط مترجم رسمی، به کاربر تحویل می دهد. خدمات پیک کاملا رایگان بوده و تنها هزینه دریافتی مربوط ترجمه رسمی مدراک می باشد که طبق نرخنامه اعلامی سال ۹۹ می باشد.

برای ثبت سفارش خود دارالترجمه رسمی تهرانپارس می توانید با استفاده از لینک زیر در سایت ثبت نام کرده و در حساب کاربری خود سفارشتان را ثبت کنید.

برخی از خدمات دفاتر پیشنهادی رسمی آنلاین :

ترجمه اسناد و مدارکترجمه کارت پایان خدمتترجمه روزنامه رسمیترجمه دانشنامه

مدت زمان ترجمه رسمی

رسمی آنلاین با ارائه خدمات ترجمه رسمی غیر حضوری و ارائه ابزار سرچ دارالترجمه‌ها، به خودی خود این فرآیند را کوتاه و همچین راحت تر کرده است. مدت زمان ترجمه رسمی بسته به زبان ترجمه و نوع و تعداد مدرک و سند است. با توجه به کمبود مترجم برای زبان های غیر انگلیسی بخصوص ترکی، روسی، اسپانیایی و … این فرآیند ممکن است تا ۱۴ روز زمان ببرد. هرچند که رسمی آنلاین تلاش خود را برای تکمیل ترجمه در کوتاه ترین زمان می کند اما همانطور که به آن اشاره کردیم با توجه به کمبود مترجم برای غیر انگلیسی نمی توان زمان دقیقی را مشخص کرد.

افرادی که نیاز به دسترسی فوری به ترجمه مدارک خود دارند می توانند از خدمات ترجمه رسمی فوری ما استفاده کنند و دارالترجمه‌هایی که خدمات ترجمه فوری دارند را پیدا کنند که بصورت فوری مدارک شما را ترجمه و در بازه زمانی ۱ الی ۲ روزه تحویل می دهند. لازم به ذکر است که تفاوتی در زمینه کیفیت بین ترجمه به صورت معمولی و فوری نیست و تنها زمان متفاوت است.

اگر به دنبال ابزاری برای جستجوی کاملتری در دفاتر ترجمه رسمی معتبر شهر تهران یا تمام شهرهای کشور هستید، بر روی دکمه زیر کلیک نمایید: