ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه دیپلم

ارائه دیپلم و ریزنمرات دبیرستان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های خارج کشور بسیار مهم است. به همین علت انجام فرآیند ترجمه دیپلم در کنار ریزنمرات باید انجام شود. اما دیپلم و ریزنمرات دبیرستان برای اینکه قابلیت ترجمه رسمی توسط دارالترجمه را داشته باشند، باید تاییدیه تحصیلی آنها دریافت شده باشد. اگر تاییدیه تحصیلی خود را دریافت کرده اید و قصد ترجمه دارید، حتما نیاز به دارالترجمه رسمی باکیفیت و مطمئن پیدا می‌کنید که در شهر و نزدیکی شما باشند.

برای کمک به شما در پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی بانک اطلاعاتی معتبری از لیست دارالترجمه ها فراهم کرده ایم که اطلاعات کامل هر دارالترجمه در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که در شهرتان امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در کرج هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به بهترین دارالترجمه ها که مشتریان قبلی از خدمات آن ها رضایت خاطر داشته‌اند بسپارید.

 

مطالب مرتبط

ترجمه دیپلم

ترجمه رسمی به انگلیسیترجمه مدارک تحصیلیترجمه رسمی فوری

دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم

جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم، پیش تر لازم بود با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پیشخوان دولت و ارائه کد دارالترجمه مورد نظر درخواست خود را مبنی بر دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترجمه رسمی دیپلم در کارتابل آموزش و پروش منطقه ثبت کنید. اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا در طی یک اعلامیه جدید این روش به طور کامل تغییر کرد. از این پس برای دریافت تاییدیه، متقاضی باید با ثبت نام در سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش و پر کردن فرم های مربوطه کد رهگیری خود را دریافت کند. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید پس از انتخاب دفتر ترجمه، با شماره تلفن و واتسپی که به شما نمایش داده می‌شود تماس بگیرید تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید و ترجمه مدارک را به صورت آنلاین سفارش دهید.

ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه ریز نمرات دبیرستان

برای ترجمه ریز نمرات دبیرستان، نیاز به مهر آموزشگاه صادر کننده ریزنمرات و همچنین اداره آموزش و پرورش منطقه می باشد. اگر نیاز به دریافت تاییدات وزارت دادگستری و امور خارجه است، بجای مهر تایید آموزش پرورش منطقه، مهر تایید اداره کل آموزش و پرورش استان لزومی است.

تعرفه ترجمه دیپلم و ریزنمرات دبیرستان

هزینه ترجمه دیپلم هر سال توسط اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی کشور تنظیم شده و به دارالترجمه های رسمی کشور ابلاغ می شود. بنابراین هزینه ترجمه دیپلم و ریزنمرات دبیرستان در تمام دارالترجمه های رسمی یکسان می باشد. طبق آخرین نرخنامه اعلامی تعرفه ها به شرح زیر می باشد

هزینه ترجمه دیپلم به انگلیسی ۳۰۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۳۶۰،۰۰۰ ریال

هزینه ترجمه ریز نمرات دبیرستان به انگلیسی ۱۵۰،۰۰۰ ریال و غیر انگلیسی ۱۸۰،۰۰۰ ریال

برای اطلاع از تعرفه تمامی خدمات رسمی آنلاین از جمله اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه، اخذ تایید سفارت و … می توانید از بخش هزینه ترجمه مدارک دیدن فرمایید و یا پس از انتخاب دفتر ترجمه مورد نظرتان، از طریق راه‌های ارتباطی که قرار دادیم با دفاتر تماس بگیرید و یا در واتسپ پیام دهید و تمامی سوالات خود را بپرسید.