نمونه ترجمه شناسنامه به انگلیسی

اگر قصد ترجمه شناسنامه خود را دارید و به دنبال یک دارالترجمه قابل اعتماد هستید، رسمی آنلاین لیست دفاتر دارالترجمه در شهر شما را فراهم کرده است که این دفاتر دارالترجمه رسمی با خدمات آنلاین و غیر حضوری در زمینه ترجمه رسمی و همچنین با در اختیار داشتن مترجمان با سابقه قوه قضاییه، فرآیند ترجمه رسمی تمامی مدارک و اسناد شخصی، تحصیلی، رسمی و حقوقی را با کیفیت بالا و در زمان کم به انجام می رسانند. همچنین لازم به ذکر است که شناسنامه در سربرگ مخصوص قوه قضاییه در یک فرم مخصوص که با عنوان فرم ترجمه شناسنامه شناخته می شود ترجمه می شود. در ادامه یک نمونه ترجمه شناسنامه به انگلیسی را می توانید مشاهده فرمایید. برای پیدا کردن دفتر دارالترجمه و ثبت سفارش خود با استفاده از باکس سرچ زیر استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

ترجمه رسمی فوریترجمه کارت ملیترجمه رسمی به انگلیسی

نمونه ترجمه شناسنامه

تصویر زیر یک شناسنامه ترجمه شده به انگلیسی بر روی سربرگ قوه قضاییه است که حاوی مهر مترجم رسمی می باشد. این ترجمه با مهر مترجم دارای ارزش قانونی بوده و به عنوان ترجمه رسمی شناخته می شود، البته برای بسیاری از سفارت خانه ها و دانشگاه های خارج، تنها مهر مترجم کافی نبوده و نیاز به مهر دادگستری و امور خارجه نیاز دارند. برای مشاهده ترجمه شناسنامه حاوی مهر تایید دادگستری و امور خارجه از مطلب نمونه مهر دادگستری دیدن فرمایید.

نمونه ترجمه شناسنامه

تعرفه خدمات رسمی آنلاین

تعرفه ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک در تمام دارالترجمه های رسمی کشور، بر اساس نرخنامه اعلام شده از سوی اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی (فنی) قوه قضاییه کشور می باشد. اما تعرفه خدماتی همچون اخد تاییدات دادگستری و امور خارجه، اخد تایید سفارت و یا خدمات ترجمه فوری بصورت جداگانه محاسبه می شود که برای اطلاع می توانید از باکس سرچ بالا استفاده کنید و با انتخاب دفتر ترجمه مدنظرتان به راحتی با شماره واتسپ و یا شماره تلفن دفاتر دارالترجمه تماس بگیرید.