۵ دوره کامپیوتر مناسب در انگلستان

علوم کامپیوتر رشته‌ای در سطح جهان است که دائماً در حال تغییر و تحول است و انتخاب شغلی بسیاری از دانشجویان خارج از کشور است. این رشته به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های خاص و مورد تقاضای بازار را توسعه دهند که به با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان و همچنین استارت‌آپ‌های با سریع‌ترین رشد نیازمند آنها باشند.

انگلستان یک مقاصد محبوب برای دانشجویان علوم کامپیوتر است که آموزش در سطح جهانی این کشور را به فرصتی برای یک تجربه تحصیلی فراموش نشدنی در خارج از کشور تبدیل کرده است. برای آشنایی با پنج دوره عالی علوم کامپیوتر در بریتانیا، ادامه مطلب را بخوانید.

1. لیسانس علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی دانشگاه Aberystwyth

در دانشگاه Aberystwyth (AU) از مناظر خیره کننده ساحل شهر Aberystwyth در ولز و همچنین هزینه کم زندگی لذت خواهید برد. این دانشگاه، یک دانشگاه معروف برای تحقیقات پیشرو در جهان است که بین دانشجویان بین المللی نیز محبوب است. دانشگاه AU در سال 2022 در بین دانشگاه‌هایی در بریتانیا است که از نظر رضایت دانشجویان در رتبه دوم قرار گرفته و در رده 40 دانشگاه برتر بریتانیا است.

در اینجا خلاصه ای از نوع مدرک و هزینه‌های این دوره تحصیلی آمده است:

  • نوع دوره: لیسانس 3 ساله
  • میانگین هزینه زندگی: 8313 پوند در سال
  • شهریه: 16000 پوند در سال
  • هزینه درخواست: رایگان

مدرک لیسانس علوم کامپیوتر به دانشجویان این رشته اجازه می‌دهد تا مهارت‌های مورد نیاز برای حل مسائل پیچیده از جمله تجزیه و تحلیل، طراحی، انتخاب راه حل و پیاده سازی را توسعه دهند. تاکید بر هوش مصنوعی به دانشجویان در صنعت نرم‌افزار، یا مشاغل مختلف کمک می‌کند تا در کار خود سرآمد باشند.

2. لیسانس علوم کامپیوتر در دانشگاه سوانسی

با تحصیل در دانشگاه سوانسی که به خاطر محوطه ساحلی خیره‌کننده، تحقیقات پیشرفته و نوآوری‌هایش معروف است قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها را خواهید داشت. سوانسی فضایی دوستانه و شهرت علمی ‌قوی دارد. همچنین جوایز بسیاری را برای رضایت دانشجویان، تدریس و برابری جنسیتی دریافت کرده است. با دانشجویانی که از سراسر جهان در این مدرسه حضور دارند، این دانشگاه در میان 5 دانشگاه برتر برای آینده شغلی پس از فارغ التحصیلی در انگلستان است. در ادامه خلاصه‌ای از نوع مدرک و هزینه‌های این دوره آمده است:

  • نوع دوره: مسیر 8 ماهه، پس از 3 سال برای تکمیل مدرک لیسانس
  • میانگین هزینه زندگی: 12180 پوند در سال
  • شهریه: 14600 پوند در سال
  • هزینه درخواست: رایگان

مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر سوانسی به دانشجویان آموزش می‌دهد تا مهارت‌های برنامه نویسی خود را در C و جاوا توسعه دهند. اساتید مشهور جهان مانند پروفسور مت جونز در مورد گرافیک کامپیوتری، مدل سازی سیستم‌های کامپیوتری، مهندسی نرم افزار، تجسم داده‌ها و جنبه‌های نظری پیشرفته‌تر علوم کامپیوتر به دانشجویان تدریس خواهند داشت.

3. لیسانس هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر در دانشگاه ادینبورگ

درس خواندن در مرکز پایتخت اسکاتلند در شهر ادینبورگ که احاطه شده توسط موزه‌ها، گالری‌ها و ساختمان‌های تاریخی و… است کاملا لذت‌بخش است. دانشگاه ادینبورگ (UE) در بین 10 دانشگاه برتر انگلستان قرار دارد. دانشجویان خارج از این کشور 44 درصد از کل دانشجوهای این دانشگاه را تشکیل می‌دهند و آن را به یکی از متنوع‌ترین موسسات دانشگاهی در جهان تبدیل کرده‌اند. این موسسه آکادمیک اسکاتلندی به دلیل شهرت شغلی و دانشگاهی و تحقیقات پیشرو در جهان شناخته شده است. بیایید نوع مدرک و هزینه‌های این دوره تحصیلی را دقیق‌تر ببینیم:

  • نوع دوره: لیسانس 4 ساله
  • میانگین هزینه زندگی: 9207 پوند در سال
  • شهریه: 30400 پوند در سال
  • هزینه درخواست: رایگان

مدرک BSc هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر دانشگاه ادینبورگ دارای دو هدف اصلی است؛ درک هوش طبیعی از طریق استفاده از مدل‌های کامپیوتری و استفاده از تکنیک‌ها و فناوری برای ساختن سیستم‌هایی که قادر به تصمیم‌گیری و اقدام هوشمندانه باشند. ترکیبی از هر دو کلاس هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر به دانشجویان این امکان را می‌دهد که دوره‌های خود را با علایق خود تنظیم کنند و یادگیری خود را تحت کنترل داشته باشند.

4. کارشناسی ارشد مهندسی علوم کامپیوتر در دانشگاه کوئینز بلفاست

می‌توانید به راحتی در دانشگاه کوئینز بلفاست که سالانه بیش از 3500 دانشجوی بین المللی را از 80 کشور مختلف جذب می‌کند، تحصیل کنید. دانشگاه کوئینز بلفاست (QUB) با توجه به رتبه‌بندی تأثیر آموزش عالی تایمز (THE) در سال 2022 در رتبه 85 جهان قرار دارد. کوئینز 350 میلیون پوند در توسعه امکانات در سطح جهانی سرمایه‌گذاری کرده و برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای سرمایه‌گذاری 250 میلیون پوندی دیگری در این زمینه دارد. در ادامه خلاصه‌ای از نوع مدرک و هزینه‌های این دوره تحصیلی آمده است:

  • نوع دوره: کارشناسی ارشد تلفیقی 4 ساله
  • میانگین هزینه زندگی: 9207 پوند در سال
  • شهریه: 21400 پوند در سال
  • هزینه درخواست: رایگان

کلاس‌های کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر QUB شامل یادگیری ماشین، واقعیت افزوده، تجزیه و تحلیل داده‌ها، معماری سخت افزار و مهندسی نرم افزار است. مکان‌های صنعتی و یادگیری مبتنی بر پروژه، بخش‌های جدایی‌ناپذیر برنامه درسی این دانشگاه است که نرخ اشتغال فارغ‌التحصیلان را به صورت جدی بهبود می‌بخشد.

5. لیسانس علوم ریاضیات با علوم کامپیوتر در دانشگاه ردینگ

دانشگاه ریدینگ با محوطه اصلی خود در 130 هکتار، در میان 30 دانشگاه برتر انگلستان قرار دارد. 98٪ از تحقیقات آنها به عنوان تحقیقاتی کاملا علمی برای مشاغل به هر شکلی کاربردی بوده است. دانشگاه ریدینگ با بیش از 19000 دانشجو، مفتخر است که پذیرای کارکنان و دانشجویان از سراسر جهان است. در ادامه خلاصه‌ای از نوع مدرک و هزینه‌های این دوره تحصیلی آمده است:

  • نوع دوره: کارشناسی ارشد 4 ساله
  • میانگین هزینه زندگی: 9207 پوند در سال
  • شهریه: 21400 پوند پوند در سال
  • هزینه درخواست: رایگان

لیسانس ریاضیات دانشگاه ریدینگ با مدرک علوم کامپیوتر مهارت‌هایی را برای دانشجویان فراهم می‌کند که توسط طیف وسیعی از کارفرمایان مورد توجه قرار می‌گیرد. تقسیم کلاسی بین هر دو درس تقریباً دو سوم ریاضیات و یک سوم علوم کامپیوتر است. در سال آخر تحصیل دانشجویان می‌توانند مدرک خود را در تابستان و با انتخاب واحدهای اختیاری تخصصی‌تر کنند.

رشته علوم کامپیوتر به طور مداوم در حال رشد است و فرصت‌های شغلی زیادی را ارائه می‌دهد. اگر این رشته برای شما مناسب باشد، این دوره‌ها می‌توانند به شما در پیگیری اهداف شغلی‌تان کمک کنند. همین امروز برای دوره رویایی خود اقدام کنید!

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و به دنبال تحصیلات تکمیلی و اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزشی معتبر خارجی هستید، همان طور که به آن اشاره کردیم، ترجمه رسمی مدارک از اقدامات ضروری فرآیند مهاجرت با هر هدفی می‌باشد. بدین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مد نظر خود، لیستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده و پس از بررسی خدمات هر دارالترجمه بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا ثبت سفارش اینترنتی، سفارش ترجمه خود را با دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای ۵ دوره کامپیوتر مناسب در انگلستان

دیدگاهتان را بنویسید