۵ دلیل برای اینکه دانشگاه یورک ویل را انتخاب کنید

دانشگاه یورک ویل yorkville University در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، یکی از بهترین دانشگاه‌ها، به شمار رفته‌ است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های خصوصی (آزاد) در کانادا است و از جمله پیشگامان یادگیری و نظام آموزشی آنلاین محسوب می‌شود. دانشگاه یورک ویل دارای چندین پردیس دانشگاهی در تورنتو، ونکوور و کانادا است.

برنامه درسی این دانشگاه بر یافتن شغل مناسب در آینده تمرکز دارد و تنها ۲۰ دانشجو در یک کلاس، درس می‌خوانند. این افراد، برای به دست آوردن شغل مناسب در آینده با یکدیگر رقابت می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت ۵ دلیل برای اینکه دانشگاه یورک ویل را انتخاب کنید و در آن مشغول به ادامه تحصیل شوید، وجود دارد. در ادامه به بیان این دلایل خواهیم پرداخت.

۱- برنامه‌های آموزشی آماده برای کار

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده تا دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه یورک ویل را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند، برنامه‌های آموزشی و آماده برای کار این دانشگاه است. برنامه‌های آموزشی دانشگاه یورک ویل، همگام و متناسب با بازار کار و صنعت در نظر گرفته‌ شده‌اند.

از این طریق این اطمینان به دست خواهد آمد که دانشجویان می‌توانند دانش و مهارت مربوط به کار و صنعت را از طریق برنامه‌های درسی این دانشگاه کسب نمایند و در آینده در این شاخه‌ها وارد کار شوند. برنامه‌های دانشگاه یورک ویل کاملا حرفه‌ای هستند.

برای نمونه، مدرسه فیلم تورنتو، مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی با تمرکز بر شغل آینده را به دانشجویان، ارائه می‌دهد. تمامی برنامه‌های این دانشگاه، شرایط مجوز کار پس‌ از فارغ‌التحصیلی را دارند.

۲- امکان تحصیل با سرعت بالا

دانشجویان دانشگاه یورک ویل می‌توانند مدرک لیسانس و یا کارشناسی خود را در مدتی کمتر از ۲ سال و نیم و یا در مدت‌ زمان ۳ سال به دست آورند و لذا صرفه‌جویی بسیار زیادی در هزینه‌های مربوط به تحصیل و زندگی آن‌ها صورت خواهد پذیرفت. از این طریق این افراد می‌توانند با سرعت بسیار بالاتری وارد بازار کار شوند.

۳- انعطاف در ساعات کلاس‌ها و برنامه‌های درسی

دانشجویان بین‌المللی در این دانشگاه، گزینه‌های بسیار انعطاف‌پذیری برای مطالعه دروس خود در اختیار خواهند داشت. از جمله کلاس‌های روزانه، عصرانه (شبانه)، آخر هفته و… از این طریق این افراد می‌توانند برنامه‌های خود را به‌ نحوی مناسب‌تر تنظیم و مدیریت نمایند و در ساعاتی که برای آن‌ها مناسب‌تر است در کلاس درس و دانشگاه حاضر شوند.

از طرف دیگر در حین تحصیل و در اوقات بیکاری، می‌توانند کار کنند تا هزینه‌های تحصیل خود را جبران نمایند. با انعطافی که در ساعات کلاس‌ها و برنامه‌های درسی این دانشگاه وجود دارد و حضور در بازار کار، دانشجویان قادر خواهند بود، در زمینه رشته تحصیلی خود، تجربه کاری مناسبی را به دست آورند.

۴- خدمات پشتیبانی عالی برای دانشجویان

برای اطمینان یافتن از موفقیت تحصیلی دانشجویان، دانشگاه یورک ویل، طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی را به آنان، ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به مشاوره کمک دانشجویی و یا تدریس خصوصی اشاره کرد. از دیگر خدمات پشتیبانی از دانشجویان در این دانشگاه، می‌توان پشتیبانی نوشتن به‌ منظور کمک به دانشجویانی که در این زمینه دچار اشکال هستند، را نام برد. از این طریق، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند مهارت‌های نوشتاری انگلیسی خود را تقویت کنند و بهبود بخشند.

۵- بورسیه تحصیلی انحصاری

همان‌طور که می‌دانید تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین‌المللی، هزینه‌های بسیار بالایی دارد. به همین‌ منظور دانشگاه یورک ویل، به ارائه کمک‌ هزینه تحصیلی به این دسته از دانشجویان اقدام نموده‌ است. این کمک‌ هزینه تحصیلی به مبلغ ده‌ هزار دلار در نظر گرفته‌ شده است و به تمامی برنامه‌های دانشگاه در مقطع لیسانس ادائه می‌گردد. دانشجویان در پردیس‌های دانشگاهی تورنتو و ونکوور می‌توانند از این کمک هزینه، استفاده کنند. این بورسیه تحصیلی، تنها مخصوص و ویژه دانشجویان اپلای برد Apply Board است.

اگر قصد مهاجرت به کاندا را دارید، در قدم اول باید مدارک خود را ترجمه رسمی کنید و نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که دارالترجمه مناسب انتخاب کنید تا با خیال راحت و با قیمت مناسب و در سریعترین زمان ترجمه رسمی خود را انجام بدهید. برای پیدا کردن وانتخاب دارالترجمه در شهر خود و زبان مدنظر، به سایت رسمی آنلاین مراجعه کنید و لیست تمامی دارالترجمه ها و نظرات مشتریان آن ها را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به صورت آنلاین سفارش ترجمه رسمی را انجام دهید.

شماره‌های تماس با رسمی آنلاین:

۰۲۱۶۶۴۱۹۹۵۴

۰۹۹۱۹۳۹۷۱۰۵

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای ۵ دلیل برای اینکه دانشگاه یورک ویل را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید