چهار اپلیکیشن کاربردی برای نگارش متون و تبدیل متن به انگلیسی

معرفی اپلیکیشن برای نگارش متون به انگلیسی

اگر در پی آن هستید که برای ادامه تحصیل از یک دانشگاه معتبر خارجی پذیرش بگیرید، باید توجه داشته باشید که داشتن یک مقاله علمی معتبر می‌تواند امتیاز بسیار خوبی برای شما محسوب شده و در گرفتن پذیرش شما از دانشگاه مورد نظرتان بسیار تاثیرگذار باشد. به همین منظور در این مطلب به معرفی چهار اپلیکیشن کاربردی برای نگارش متون انگلیسی و تبدیل متن به انگلیسی پرداختیم تا بتوانید با بکارگیری این ابزارها، فرآیند انجام مقاله علمی خود را تسریع نمایید. فراموش نکنید که یکی از مراحل اخذ پذیرش از دانشگاههای خارجی، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی تان بوده و باید بتوانید به موقع و توسط یک دارالترجمه رسمی معتبر آن را به انجام برسانید. توضیحات لازم در این خصوص را پس از معرفی اپلیکیشنهایی که در موردشان صحبت کردیم، ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد تمایل دارند متونی را به زبان انگلیسی به نگارش در آورند. همان‌طور که می‌دانید نوشتن یک مقاله مناسب و با کیفیت کافی، چندین گام دارد و شامل پشت سر گذاشتن چند مرحله است. در حال حاضر اپلیکیشن‌های بسیار مناسبی برای کمک کردن به این دسته از افراد طراحی شده‌اند و در دسترس آن‌ها قرار گرفته‌اند. وجود این برنامه‌ها کمک می‌کند تا شما بتوانید فرایند نوشتن و یا نگارش متون خود به انگلیسی را به‌ راحتی انجام دهید. در این مقاله قصد داریم چهار اپلیکیشن کاربردی برای نگارش متون به انگلیسی را معرفی نماییم.

نرم ‌افزار Coogle

یکی از نرم ‌افزارها و اپلیکیشن‌های بسیار مناسب برای نگارش متون به زبان انگلیسی، اپلیکیشن coogle است. با استفاده از امکانات چنین نرم ‌افزاری، می‌توانید صرفه‌جویی قابل‌ توجهی در زمان خود به عمل آورید و بسیاری از اشکالات خود را برطرف سازید.

به‌ کارگیری این نرم‌افزار باعث می‌شود تا شما بتوانید در هنگام نگارش متون خود به زبان انگلیسی، افکار و ایده‌های خود را به‌ راحتی در ذهن منظم سازید و به سامان‌دهی اطلاعات مورد نیازتان دست بزنید. در حقیقت می‌توان گفت این برنامه، نوعی ابزار دیجیتالی و نقشه‌برداری ذهنی به شمار می‌رود. لذا می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباطی مناسب میان ایده‌ها و افکار خود برقرار سازید و سپس به تنظیم و ویرایش متون مورد نظرتان اقدام کنید.

نرم ‌افزار Evernote

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مراحل و در عین‌ حال، زمان برترین گام در نوشتن متون به انگلیسی و یا دیگر زبان‌ها، فرایند تحقیق و جستجو است. در بسیاری از موارد افراد با مشکلاتی از قبیل پراکندگی مطالب در نقاط مختلف و فایل‌های متعدد رایانه‌ای مواجه هستند. در صورتی‌ که مطالب با سازماندهی و نظم دقیق و منسجم در جای خود قرار نگرفته باشند، عملیات نگارش متون را به اقدامی سخت و طاقت‌ فرسا تبدیل خواهند کرد.

در چنین شرایطی، توصیه می‌شود که از اپلیکیشن بسیار مناسب و کاربردی Evernote استفاده کنید. به‌ کارگیری چنین نرم‌افزاری باعث می‌شود تا شما بتوانید یک نوت‌ بوک کاملا دیجیتالی برای خود دست‌ و پا کنید. این نوت‌ بوک، قابلیت‌های متعددی دارد. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان جستجو اشاره کرد.

لذا این اپلیکیشن می‌تواند امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار دهد. از جمله این امکانات می‌توان به ابزارهایی اشاره کرد که از طریق آن‌ها می‌توانید به سازماندهی متون و مطالب خود اقدام کنید و با خیالی آسوده به نگارش متون مورد نظرتان دست بزنید.

این نرم ‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید نوعی آرشیو قابل جستجو از فایل‌های مختلف به صورت‌های پی‌دی‌اف، مقاله و یا یادداشت برای خود فراهم سازید. با استفاده از این اپلیکیشن، هم‌چنین کاربران قادر خواهند بود به نگارش طرح کلی مقاله خود دست بزنند و یا به‌ صورت کامل، آن را پیش‌ نویس نمایند. به طور کلی می‌توان گفت این اپلیکیشن، ابزاری بسیار مناسب و با دقت کافی برای سازماندهی متون و نگهداری مطالب شما است.

نرم‌ افزار Cold Turkey Writer برای تبدیل متن به انگلیسی

بسیاری از افراد در حین نگارش متون خود و تبدیل متن به انگلیسی، دچار حواس‌ پرتی می‌شوند و یا اقدامات دیگر، آن‌ها را سرگرم می‌کند. این اقدامات روند نوشتن آن‌ها را با اختلال مواجه می‌سازد. در چنین شرایطی، استفاده از یک اپلیکیشن کاربردی و بسیار مناسب، مانند cold Turkey Writer ضرورت دارد. چرا که از طریق به‌ کارگیری این ابزار، می‌توانید مسیر تمامی اقداماتی را که موجب اختلال در نگارش شما می‌شود، مسدود سازید.

این کار به شما کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری بر روی نگارش متون مورد نظرتان داشته باشید. در صورتی‌ که این برنامه را باز کنید، نرم‌افزار از شما درخواست می‌کند تا هدف نوشتاری خود را وارد سازید و از طرف دیگر، مقدار زمان مورد نیاز برای انجام فرایند نگارش خود را نیز مشخص کنید.

پس‌ از این اقدامات، برنامه و نرم ‌افزار مورد نظر، می‌تواند تمامی برنامه‌های موجود بر روی کامپیوتر شما و مرورگرهای‌تان را مسدود سازد تا مدت‌ زمانی که برای هدف و نگارش خود تعیین کرده‌اید، به پایان برسد.

نرم ‌افزار Grammarly

یکی از اقدامات مورد نیاز برای تدوین هر چه مناسب‌تر یک متن، ویرایش آن است. این اقدام کمک می‌کند تا تمامی اشتباهات گرامری برطرف گردد. یکی از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای بسیار مناسب برای انجام این اقدامات نرم‌افزار Grammarly است.

گرامرلی، با به کارگیری یک الگوریتم بسیار پیشرفته که به هوش مصنوعی نیز مجهز شده‌ است می‌تواند به تصحیح مقاله شما دست بزند و گرامر و نکات و قواعد دستور زبان آن را مورد بررسی دقیق قرار دهد. این نرم‌افزار می‌تواند ساختار جمله را ارزیابی کند و علائم نگارشی را مورد بررسی قرار دهد.

ارزیابی دستور زبان و املا بخش دیگری از امکانات این نرم ‌افزار است. لذا با استفاده از این اپلیکیشن، متون نگارش شده توسط شما، روان‌تر خواهند شد و وضوح بیشتری پیدا خواهند کرد و به راحتی میتوانید تبدیل متن به انگلیسی را انجام دهید.

حال که با نرم افزارهای کاربردی تهیه مقاله انگلیسی آشنا شدید، به این مطلب میپردازیم که چگونه می‌توانید جهت اخذ پذیرش خود از دانشگاه مورد نظر، مدارک تحصیلی خود را ترجمه رسمی نمایید. از آنجایی که انجام ترجمه رسمی مدارک تحصیلی شما شامل پیش‌نیازهایی می شود، به شما توصیه میکنیم تا مطالب صفحه ترجمه مدارک تحصیلی ما را در وب سایت رسمی آنلاین مطالعه نمایید تا به تمامی سوالات شما در خصوص نحوه انجام ترجمه رسمی مدارکتان پاسخ داده باشیم. اما در صورتی که باز هم در خصوص زمان، هزینه و یا هر موضوع دیگری در خصوص ترجمه رسمی مدارکتان سوالی دارید، کافیست از طریق واتس اپ و یا تلفن با تیم پشتیبانی رسمی آنلاین در ارتباط باشید و در سریعترین زمان ممکن دارالترجمه مورد نظر خود را بیابید.

021-66469735

021-66469720

www.RasmiOnline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای چهار اپلیکیشن کاربردی برای نگارش متون و تبدیل متن به انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید