مقایسه 5 کشور محبوب برای مهاجرت در خارج از کشور

برای سفر تحصیلی خود در خارج از کشور برنامه ریزی می‌کنید؟ با وجود بسیاری از کشورهای با پتانسیل مقصد تحصیلی مختلف در خارج از کشور، انتخاب بهترین کشور برای شما قطعا کاری دشوار است.

ما موقعیت، هزینه زندگی و فرصت‌های شغلی را در پنج کشور با مقصد محبوب برای اقامت تحصیلی تقسیم کرده‌ایم تا فرآیند تصمیم‌گیری شما را کمی‌آسان کنیم. با راهنمای پیش رو، این احساس را خواهید داشت که کدام کشور برای شما انتخاب مناسبی است.

استرالیا

استرالیا مناظر خیره کننده، کیفیت زندگی بالا و موسسات دانشگاهی درجه یکی دارد. دانشجویان می‌توانند در عین لذت بردن از محیطی آرام، تحصیلات در سطح جهانی را دریافت کنند.

محل اقامت

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای روی زمین است. مناظر آن بسیار متنوع است و آب و هوای متفاوتی از بیابان گرفته تا مناطق استوایی دارد. محبوب‌ترین شهرها برای دانشجویان ملبورن، سیدنی، بریزبن، آدلاید و پرث هستند.

خرج زندگی

این بسته به محل زندگی شما در استرالیا و همچنین اینکه در دانشگاه یا خارج از دانشگاه زندگی می‌کنید متفاوت است:

  • خوابگاه: 440 تا 1833 دلار استرالیا در ماه
  • مسکن خارج از دانشگاه: 380 تا 1760 دلار استرالیا در ماه
  • غذا: 140 تا 280 دلار استرالیا در ماه
  • بهداشت شخصی: 29 تا 116 دلار استرالیا در ماه

فرصت‌های شغلی

اگر با ویزای دانشجویی در استرالیا تحصیل می‌کنید، می‌توانید تا 40 ساعت در هر دو هفته زمانی که کلاس‌ها برگزار می‌شود، و به طور تمام وقت در تعطیلات برنامه ریزی شده دوره مانند تعطیلات تابستانی کار کنید.

کانادا

کانادا به دلیل تنوع، کار پس از تحصیل و گزینه‌های زیاد برای مهاجرت و هزینه‌های تحصیلی مقرون به صرفه شناخته شده است در نتیجه یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است.

محل اقامت

آمار کانادا نشان می‌دهد که 66 درصد کانادایی‌ها در 100 کیلومتری مرز کانادا و ایالات متحده زندگی می‌کنند. این بدان معناست که اکثر مدارس در آب و هوای معتدل‌تری قرار دارند. محبوب‌ترین شهرها برای دانشجویان مونترال، تورنتو و ونکوور هستند.

خرج زندگی

مانند بسیاری از کشورهای دیگر، هزینه زندگی در کانادا بسته به این که در کدام سمت آن زندگی کنید، به علاوه عوامل دیگر، مانند زندگی در خوابگاه یا خارج از دانشگاه، متفاوت خواهد بود:

  • خوابگاه: 9125 دلار کانادا در هر سال تحصیلی
  • مسکن خارج از دانشگاه: 8819 دلار کانادا در هر سال تحصیلی
  • غذا: 1000 تا 3700 دلار کانادا در هر سال تحصیلی
  • بهداشت شخصی: 1000 دلار کانادا در هر سال تحصیلی

فرصت‌های شغلی

دانشجویان بین المللی که در کانادا تحصیل می‌کنند، در صورتی که به صورت تمام وقت در یک دانشگاه معتبر ثبت نام کرده باشند، برای کار در دانشگاه یا خارج از آن نیازی به مجوز کار ندارند. دانشجویان واجد شرایط می‌توانند 20 ساعت در هفته در طول برنامه تحصیلی خود یا تمام وقت در تعطیلات سال تحصیلی کار کنند.

ایرلند

ایرلند مناظر سرسبز، آموزش با کیفیت بالا، نرخ اشتغال فارغ التحصیلان بین المللی بالا و همچنین فرصت‌های کار و تحصیل فراوان را ارائه می‌دهد. جای تعجب نیست که هزاران دانشجو جزیره زمرد را به عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور انتخاب می‌کنند.

محل اقامت

ایرلند کشور جزیره‌ای است که در سواحل غربی اروپا واقع شده است. آب و هوای آن به شدت تحت تأثیر اقیانوس اطلس اطراف است. محبوب‌ترین شهرها برای دانشجویان گالوی، کورک و دوبلین هستند.

خرج زندگی

هزینه‌ها بسته به محل زندگی شما در کشور و سایر عوامل مانند زندگی در داخل یا خارج از دانشگاه متفاوت خواهد بود:

  • خوابگاه: 300-700 یورو در ماه
  • مسکن خارج از دانشگاه: 1200 تا 2100 یورو در ماه
  • غذا: 250 تا 350 یورو در ماه
  • بهداشت شخصی: 75 یورو در ماه

فرصت‌های شغلی

دانشجویان بین المللی واجد شرایط می‌توانند در طول دوره تحصیلی خود تا 20 ساعت در هفته کار کنند. در طول تعطیلات تابستانی و زمستانی، دانشجویان بین المللی با مهر مهاجرت معتبر مجاز به کار تا 40 ساعت در هفته هستند.

انگلستان

بریتانیا مناظر تاریخی معروف و دارای برخی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان است. بریتانیا دارای سه دانشگاه از 15 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی جهانی تایمز در سال 2021 است.

محل اقامت

انگلستان از مجموعه جزایری در اروپای غربی تشکیل شده و دارای آب و هوای معتدل است. میانگین دما بین 3 تا 30 درجه سانتی گراد متغیر است. محبوب‌ترین شهرها برای دانشجویان لندن، گلاسکو و ادینبورگ هستند.

خرج زندگی

هزینه زندگی در انگلستان بسته به عواملی مانند محل زندگی شما و البته اینکه در خوابگاه دانشگاه یا خارج از دانشگاه زندگی می‌کنید متفاوت است:

  • خوابگاه: 300 تا 700 پوند در ماه
  • مسکن خارج از دانشگاه: 650 تا 2200 پوند در ماه
  • غذا: 70 تا 200 پوند در ماه
  • بهداشت شخصی: 12 تا 25 پوند در ماه

فرصت‌های شغلی

دانشجویان بین المللی واجد شرایط و تمام وقت می‌توانند در طول ترم تحصیلی خود تا 20 ساعت در هفته کار کنند.

ایالات متحده

ایالات متحده (ایالات متحده) که شماره یک در جهان برای جذب دانشجویان بین المللی محسوب می‌شود، این فرصت را به دانشجویان ارائه می‌دهد تا تحصیلات معتبر جهانی را دریافت کنند.

محل اقامت

ایالات متحده آب و هوای متفاوتی دارد، بسته به جایی که شما برای تحصیل انتخاب می‌کنید. به طور متوسط، دما بین -1 درجه سانتیگراد تا 32 درجه سانتیگراد متغیر است. محبوب‌ترین شهرها برای دانشجویان نیویورک، بوستون و شیکاگو هستند.

خرج زندگی

هزینه‌های شما بسته به عواملی مانند محل زندگی شما و اینکه آیا در دانشگاه زندگی می‌کنید متفاوت خواهد بود:

  • خوابگاه: 5300 تا 8000 دلار آمریکا در هر ترم
  • مسکن خارج از دانشگاه: 500 تا 3500 دلار آمریکا در ماه
  • غذا: 80 تا 140 دلار آمریکا در ماه
  • بهداشت شخصی: 10 تا 40 دلار آمریکا در ماه

فرصت‌های شغلی

دانشجویان بین المللی تمام وقت واجد شرایط دارای ویزای F-1 یا M-1 می‌توانند تحت شرایط خاصی به عنوان کارمند در محوطه دانشگاه یا کارمند خارج از دانشگاه مورد تایید دولت کار کنند.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و به دنبال تحصیلات تکمیلی و اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزشی معتبر خارجی هستید، همان طور که به آن اشاره کردیم، ترجمه رسمی مدارک از اقدامات ضروری فرآیند مهاجرت با هر هدفی می‌باشد. بدین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مد نظر خود، لیستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده و پس از بررسی خدمات هر دارالترجمه بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا ثبت سفارش اینترنتی، سفارش ترجمه خود را با دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای مقایسه 5 کشور محبوب برای مهاجرت در خارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید