معرفی 5 برنامه تحصیلی Esports در آمریکای شمالی

آیا به دنبال تحصیل کردن در رشته Esports به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی هستید؟ برنامه‌های تحصیلی دانشگاهی ورزشی برای حمایت از این صنعت پر رونق که در سال 2022 به ارزش 1.38 میلیارد دلار در سطح جهانی رسیده و همچنان این برنامه تحصیلی در حال توسعه است.

Varsity Esports چیست؟

تیم های Esport دانشگاه برای ورزش هایی مانند بسکتبال بسیار شبیه تیم هایی در سطح دانشگاه کار می کنند. دانشجویان باید در دوره های مطالعاتی تمام وقت ثبت نام کرده و حداقل معدل را بدست آورند. اگر بورسیه ای برای شرکت در Esports دریافت کرده اید، حفظ معدل شما بسیار مهم است.

مقاصد محبوب Esports برای دانشجویان بین‌المللی

در ادامه به بررسی محبوب‌ترین مقاصد Esports دانشگاهی می‌پردازیم:

دانشگاه میامی، آکسفورد

در سال 2022، دانشگاه میامی برنامه Esports دانشگاه آکسفورد را ارائه کرد و تا به امروز به عنوان بهترین دانشگاه در این کشور رتبه بندی شده است. در دسته Overwatch و Valorant هر دو مقام اول را در مسابقات قهرمانی دانشگاهی Esports 2021 کسب کردند، و در سال 2019، تیم‌های Overwatch و League of Legends مقام‌های خود را در مسابقات ملی دانشگاهی کسب کردند. امروزه تیم‌های مختلفی در  Hearthstone، League of Legends، NBA2K، Overwatch، Rocket League، Smash Bros. Ultimate و Valorant تحصیل و بازی می‌کنند.

دانشگاه کالیفرنیا، ایروین

دانشگاه کالیفرنیا، ایروین اولین دانشگاه دولتی در ایالات متحده بود که برنامه تحصیلی Esports را ایجاد کرد. این دانشگاه به‌عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای Esports در آمریکای شمالی شناخته می‌شود و در سال 2022 در رتبه دوم قرار گرفت. آنها تیم‌های بورسیه در League of Legends و Overwatch و یک بورسیه تحصیلی آزمایشی برای Valorant دارند.

از نظر آکادمیک ، UCI  پیشرو در رشته‌های مرتبط با بازی است و همچنین رشته علوم بازی‌های رایانه ای را ارائه می‌دهد. به دانش آموزان مشاوره ارائه می‌شود و می‌توانند با گیمرهای حرفه ای ارتباط برقرار کنند. UCI همچنین نزدیک به 40 دانشجو را برای موقعیت‌های مالی در برنامه esports استخدام می‌کند که راهی عالی برای کسب تجربه کاری مرتبط است.

دانشگاه فلوریدا مرکزی

Esports در دانشگاه مرکزی فلوریدا بر هفت عنوان تمرکز دارد: Call of Duty، Counter Strike، League of Legends، Overwatch، Rainbow 6 Siege، Rocket League و Valorant. که در سال 2020، تیم League of Legends آنها در مسابقات Starleague North America موفق به کسب مدال طلا شد. تیم Overwatch آنها در رتبه 1 در ایالات متحده قرار دارد، در حالی که تیم Rocket League آنها در ONE37PM رتبه 3 را دارد.

از نظر آکادمیک، مدرک کارشناسی ارشد UCF در سرگرمی‌های تعاملی به طراحی بازی، هنر سه بعدی و مدیریت پروژه می‌پردازد و توسط The Princeton Review و PC Gamer در رتبه اول برنامه طراحی بازی فارغ التحصیل قرار می‌گیرند. در همین حال مدرک لیسانس رسانه دیجیتال UCF کلاس‌هایی از طراحی بازی گرفته تا پلتفرم‌های وب و سوشال را ارائه می‌دهد.

برنامه تحصیلی کالج سنت کلر

با اولین برنامه Esports در سطح دانشگاه در کانادا، تیم‌های کالج سنت کلر در هفت عنوان برنده شدند که شامل  Call of Duty، Fortnite، League of Legends، Overwatch، Rainbow 6 Siege، Rocket League، و Valorant. بود. تیم‌ها در فضای Nexus در Don France Student Commons، که در سال 2022 افتتاح شد، تمرین می‌کنند.

در دیپلم دو ساله کالج انتاریو در مدیریت ورزش و کارآفرینی، دانشجویان مهارت‌های مدیریت تیم، بازاریابی و مدیریت ورزشی را یاد می‌گیرند. این شامل فرصت‌های یادگیری با کار به همراه برنامه Esports Saints است که به دانشجویان مجموعه‌ای از مهارت‌های عملی را برای سرعت بخشیدن به حرفه خود می‌دهد.

برنامه تحصیلی دانشگاه ایالتی ایلینوی

دانشگاه ایالتی ایلینویز با گرایش‌های طراحی بازی، بازیکنان را تشویق می‌کند تا علاقه‌شان به Esports را به حرفه‌ای آینده‌نگر تبدیل کنند. تیم‌های دانشگاهی در Vault به رقابت می‌پردازند و یک عرصه Esports با 72 دستگاه بازی و یک نمایشگر پخش چهار وجهی ساخته می‌شود.

ISU دارای تیم‌های دانشگاهی League of Legends، Overwatch و Rocket League است. به گفته یادداشت‌های وب‌سایت Redbird Esports رقابت شدیدی بین آنها است. با این حال آنها از همه برای پیوستن به گروه‌های بازی در سطح باشگاهی یا غیر معمول برای این عناوین و سایر عناوین استقبال می‌کنند.

دانشجویان بین المللی می‌توانند به شبکه Redbird Esports بپیوندند. این یک برنامه تحصیلی تحت رهبری دانشجویان است که در آن می‌توانید از هماهنگی رویدادها، مدیریت رسانه‌های اجتماعی یا حتی کارگردانی پشتیبانی کنید. با استفاده از مهارت‌هایی که در کلاس یاد می‌گیرید، تجربه ای عالی از بازی را برای دانشجویان خود ایجاد خواهید کرد و در عین حال دانشی را که برای موفقیت در حرفه خود به آن نیاز دارید، تقویت خواهید کرد.

همانطور که Esports.net اشاره می‌کند:

دوره‌های ورزشی و مدارک تحصیلی هر چیزی از مدیریت و بازاریابی Esports گرفته تا سازماندهی مسابقات و جنبه‌های فنی را پوشش می‌دهد. ورزشکاران حرفه ای Esports مانند ورزشکاران ورزش‌های سنتی به مربیان، مربیان، مدیران و فیزیوتراپیست‌ها نیاز دارند و البته صنعت بازی‌های ویدیویی نیز فرصت‌هایی را در زمینه طراحی، کدنویسی و انتشار بازی ارائه می‌دهد.

برنامه تحصیلی Esports هنوز یک صنعت جوان است و فضای زیادی برای رشد دارد. دانشجویان در این برنامه‌ها به شکل‌گیری ظاهر بازی و تأثیر آن بر زندگی ما در آینده کمک خواهند کرد. هرگز زمان بهتری برای پیوستن به آنها وجود نداشته است. پس اگر قصد شرکت در این دوره‌های بین‌المللی را دارید از الان اقدام به ترجمه مدارک خود کنید.

رسمی آنلاین به صورت جامع تمامی دارالترجمه‌های رسمی را معرفی کرده است و شما می‌توانید به راحتی از طریق رسمی‌آنلاین دارالترجمه مدنظر خود را پیدا کنید و سفارش ترجمه رسمی مدارک را به صورت آنلاین ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش هم می‌توانید نظرات مشتریان قبلی دارالترجمه‌ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را براساس معیارهای کیفیت ترجمه، زمان تحویل و همچنین قیمت ترجمه، داشته باشید.

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای معرفی 5 برنامه تحصیلی Esports در آمریکای شمالی

دیدگاهتان را بنویسید