معرفی ۵ دوره محبوب پایداری محیط زیست در استرالیا

مشاغلی که به حفظ سیاره ما کمک یا اقدامات اقلیمی ‌را برای حفظ آن انجام می‌دهد، همواره مورد توجه دانشجویان خارجی است. در این مطلب ما پنج دوره کارشناسی پایداری محیط زیست را به اشتراک گذاشته‌ایم که مهارت‌هایی را برای مقابله با این چالش‌ها ارائه داده و آموزش می‌دهند. چه تمرکز روی رشته‌ای خاص را ترجیح دهید چه رویکردی چند رشته‌ای داشته باشید، دانشگاه‌های استرالیا طیف وسیعی از دوره‌ها را ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند در این زمینه پیشرو باشید.

لیسانس تجارت و علوم محیطی دانشگاه جیمز کوک

کار مهم و چالش برانگیز ایجاد تعادل در سود، سیاست و حفاظت را با دوره کارشناسی تجارت و علوم محیطی آموزش خواهید دید. این مدرک لیسانس سه ساله به دانشجویان کمک می‌کند تا دانش علوم زیست محیطی خود را افزایش داده و مهارت‌های مورد نیاز برای ایجاد شیوه‌های تجاری پایدار و رقابتی را فراهم می‌کند.

دانشگاه جیمز کوک پیشروترین دانشگاه تحقیقاتی استرالیا است و مرکز علوم محیطی و پایداری گرمسیری (TESS) است. در TESS، بیش از 100 محقق جهانی در تحقیقات با تاثیر بالا با یکدیگر همکاری می‌کنند. دانشگاه جیمز کوک رتبه 32 را در فهرست بهترین دانشگاه‌های US News & World Report برای محیط زیست و اکولوژی دارد.

پردیس‌های این دانشگاه به طیف گسترده‌ای از اکوسیستم‌ها اهمیت داده و این برنامه‌ها کار میدانی زیست محیطی را تشویق می‌کند. این باعث می‌شود این دوره برای دانشجویانی که می‌خواهند روی پایداری در مکان‌های گرمسیری تمرکز کنند مناسب باشد!

لیسانس محیط زیست و پایداری دانشگاه ملی استرالیا

دوره لیسانس محیط زیست و پایداری در دانشگاه ملی استرالیا (ANU) به دانشجویان این امکان را می‌دهد که پس از سه سال با مدرک فارغ التحصیل شوند. فارغ التحصیلان بر روی یافتن راه حل‌های پایدار برای مسائلی از جمله از دست دادن تنوع زیستی، شهرنشینی و تغییرات آب و هوایی کار می‌کنند.

کلاس‌ها شامل علوم محیطی با سیاست و علوم اجتماعی است. این ترکیب ابزارهای متنوعی را به دانشجویان می‌دهد تا به چالش‌های پیچیده پایداری نزدیک شوند. فارغ التحصیلان مشاغلی را در زمینه مشاوره تغییرات آب و هوا، مدیریت آب و برنامه ریزی شهری را دنبال می‌کنند.

لیسانس جامعه، فرهنگ و محیط زیست دانشگاه ولونگونگ

این مدرک سه ساله کارشناسی از دانشگاه ولونگونگ بر دانش چندین علم تکیه دارد. با توجه به توضیحات دوره:

موضوعات ارائه شده بر روی جامعه شناسی و سیاست، جامعه، تاریخ و رسانه و مطالعات فرهنگی ارائه می‌شوند و موضوعاتی که توسط علوم زمین یا مطالعات علوم و فناوری ارائه می‌شوند قسمت دیگر این دوره است. بسیاری از موضوعات ارائه شده ترکیب چندگانه موضوعات است.

دانشجویان می‌توانند مدرک خود را با یک دوره اختیاری یک ساله تمدید کنند که این برای دانشجویانی که مایل به انجام تحقیقات هستند یا مدارک تحقیقاتی بیشتری را دنبال می‌کنند، مناسب است. توجه داشته باشید ورود به دوره با توصیه هماهنگ کننده این دوره، پس از درخواست دانشجو تعیین می‌شود.

لیسانس محیط زیست طبیعی و مطالعات طبیعت وحشی دانشگاه تاسمانی

این دوره سه ساله در دانشگاه تاسمانی به دانشجویان رویکردی چند رشته‌ای برای مقابله با مسائل زیست محیطی می‌دهد. فارغ التحصیلان همچنین مهارت‌هایی را برای حفظ تنوع زیستی و تنوع جغرافیایی ایجاد می‌کنند و می‌توانند در جهت ساختن دنیایی بهتر قدم بردارند.

بعضی‌ها تاسمانی را یک آزمایشگاه زنده می‌نامند. این به این دلیل است که 20٪ از ایالت در مناطق میراث جهانی قرار دارد و 42٪ محافظت شده است. همراه با دسترسی به تحقیقات پیشرو در جهان در دانشگاه تاسمانی، دانشجویان همچنین می‌توانند از طریق کار میدانی با محیط طبیعی درگیر شوند.

لیسانس علوم محیطی و لیسانس محیط زیست و جامعه موسسه فناوری سلطنتی ملبورن

در این دوره دانشجویان به چگونگی واکنش و سازگاری با تغییرات محیطی می‌پردازند. این دوره چهار ساله ترکیبی از علم و دانش علوم اجتماعی است. طراحی شده است تا به دانشجویان مهارت‌های لازم برای موفقیت در موقعیت‌های حاکمیت محیطی یا تبدیل شدن به یک رهبر در زمینه پایداری را بدهد.

دانشجویان از طریق کار کلاسی، آزمایشگاهی و کار میدانی، دانش خود را در مورد نظریه‌های علمی‌ و اجتماعی می‌سازند. در طول کلاس‌های مفاهیم نظری پروژه‌های عملی هم وجود دارد. دانشجویان همچنین مهارت‌های صنعتی را با تعاملات تجاری و موقعیت‌های کاری کسب می‌کنند.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و به دنبال تحصیلات تکمیلی و اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزشی معتبر خارجی هستید، همان طور که به آن اشاره کردیم، ترجمه رسمی مدارک از اقدامات ضروری فرآیند مهاجرت با هر هدفی می‌باشد. بدین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مد نظر خود، لیستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده و پس از بررسی خدمات هر دارالترجمه بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا ثبت سفارش اینترنتی، سفارش ترجمه خود را با دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای معرفی ۵ دوره محبوب پایداری محیط زیست در استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید