دارالترجمه رسمی در تهران پارس و شرق تهران

آیا به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در محدوده شرق تهران هستید؟ رسمی آنلاین خدمات ترجمه رسمی مدارک را به تمامی افراد در سراسر نقاط کشور به ویژه ساکنین شهر تهران ارائه می دهد. به طور مثال شما در محله‌ای مانند تهرانپارس زندگی می‌کنید و به دنبال دارالترجمه در تهران پارس هستید که علاوه بر زبان مورد نیاز شما، نرخ مصوب داشته و بابت خدماتی که ارائه می‌دهد، هزینه گزافی از شما دریافت ‌نکند و همچنین امکان اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و در نهایت سفارت کشور مقصد را داشته باشد. ترجمه رسمی مدارک تنها زمانی ارزش قانونی دارد که بر روی سربرگ قوه قضاییه و توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه و مهر شود، برای دریافت تاییدیه سفارت حائز اهمیت است که دارالترجمه از مترجمینی مسلط و با تجربه برخوردار بوده و مدارک ترجمه شده شما را با بهترین کیفیت تحویل دهد. رسمی آنلاین با دارا بودن اکثر زبان‌های پرکاربرد این امکان را فراهم آورده است تا متقاضیان مناطق شرقی تهران و محله تهرانپارس بتوانند با صرفه جویی در وقت و هزینه با مراجعه به سایت رسمی انلاین سفارش ترجمه خود را به صورت اینترنتی ثبت و از خدمات ترجمه رسمی بهترین دارالترجمه ممکن برخوردار شوند.

آدرس سایت : https://www.rasmionline.com

همچنین شما می توانید با مراجعه به لینک دارالترجمه رسمی تهرانپارس از دارالترجمه‌های فعال در مناطق شرقی تهران که امتیاز خوبی از مشتریان کسب کرده اند، اطلاع پیدا کنید. 

یکی از مزیتهای اصلی وب سایت رسمی آنلاین بسیار متناسب با شرایط ساکنین شهرهای بزرگی مثل تهران است که جابجایی در آن نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی می باشد. می‌پرسید کدام مزیت؟ مزیت آنلاین بودن و پیدا کردن دارالترجمه مناسب شما بدون خارج شدن از منزل یا محل کارتان. با توجه به شرایط کنونی شهرهای بزرگ، مانند وجود ترافیک در سطح شهر و شیوع ویروس کرونا و ….. باعث شده است، بسیاری از افراد تا جایی که امکان دارد، فعالیت‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. سامانه رسمی آنلاین با این رویکرد این امکان را به وجود آورده است، تا متقاضیان عزیز بتوانند با خیال راحت در سایت رسمی آنلاین سفارش ترجمه خود را ثبت و با پیدا کردن دارالترجمه مناسب، مدارک ترجمه شده خود را در زمان مقرر شده تحویل بگیرند.

 چه مدارکی را باید ترجمه رسمی کنیم؟ هزینه ترجمه رسمی هر کدام از این مدارک چقدر است؟ بسته به هدف متقاضی از مهاجرت متفاوت است. به طور مثال اگر برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کرده اید، قطعا باید علاوه بر مدارک هویتی، مدارک تحصیلی مورد نیاز دانشگاه کشور مقصد را جهت اخذ پذیرش آماده و ترجمه رسمی کنید. این مدارک می تواند شامل ریز نمرات، دانشنامه و ….. شود. بدین صورت مدارک مورد نیاز هر فرد برای ترجمه متفاوت است. خوب است در نظر داشته باشید، آزادسازی مدارک تحصیلی و دریافت تاییدیه تحصیلی برای ترجمه رسمی، پروسه‌ای زمان‌بر است. در نتیجه به موقع برای آن اقدام کنید تا به موشکل بر‌نخورید.

هزینه ترجمه رسمی مدارک با توجه به زبان ترجمه( انگلیسی و غیر انگلیسی) و نوع مدرک متفاوت و مصوب است که توسط کانون مترجمان رسمی قوه قضاییه تعیین و به همه دارالترجمه ها ابلاغ می شود و همه دارالترجمه ها موظف اند بر اساس آن تعرفه های خود را تعریف کنند. نرخ تعیین شده در سامانه رسمی آنلاین هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین تفاوتی ندارد در کدام منطقه تهران و یا در کدام نقطه کشور زندگی می کنید هزینه ترجمه رسمی مدارک شما به طور یکسان محاسبه می شود. مگر اینکه به هر دلیلی بخواهید ترجمه مدارک خود را زودتر از زمان تعیین شده تحویل بگیرید، که در این صورت باید از خدمات ترجمه رسمی فوری استفاده و هزینه فوریت پرداخت نمایید و متقاضیانی که بر اساس قوانین سفارت کشور مقصد به اخذ تاییدات وزارت امور خارجه و دادگستری برای مدارک ترجمه شده خود نیاز دارند، اخذ این تاییدات توسط دارالترجمه‌های رسمی آنلاین انجام می شود و هزینه آن به صورت جداگانه تعیین و توسط این دو سازمان مرجع مشخص و دریافت می شود.

اکنون شما می توانید با کلیک بر روی دکمه سفارش ترجمه، پس از انتخاب زبان ترجمه مورد نظر اطلاعات تماس و سفارش ترجمه خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. پس از مشاهده پیش‌فاکتور و بررسی هزینه ترجمه رسمی مدارک خود تمام خدمات از ترجمه رسمی مدارک و اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و در انتها سفارت کشور مقصد را به بهترین و نزدیکترین دارالترجمه‌ بسپارید.

همچنین شما می توانید از طریق واتساپ یا شماره های تماس زیر با کارشناسان ما در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: https://www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای دارالترجمه رسمی در تهران پارس و شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید