با گذراندن دوره‌های کوتاه بین المللی شغل خود را بسازید

تحصیل در خارج از کشور برای هر یک از دانشجویان بین المللی متفاوت است. برای برخی از دانشجویان، تحصیل برای مدرک سه یا چهار ساله تمام نمی‌شود، اما این بدان معنا نیست که تحصیل در خارج از کشور کاملاً دور از دسترس است. بسیاری از دانشجویان خارج از کشور تحصیل کوتاه مدت در خارج را انتخاب می‌کنند. برخی دیگر هم بورسیه‌هایی را می‌گیرند که مهارت‌های زبانی آنها را بهبود می‌بخشد، در حالی که برخی دیگر برای ارتقای مجموع همه مهارت‌های خود، مدرک یک ساله پیگیری می‌کنند. در هر حال اگر تصمیم خود را برای تحصیل در خارج از کشور گرفتید، از اقدامات مهم این فرآیند آماده سازی مدارک و ترجمه رسمی آنها به زبان مورد تایید مرجع آموزشی کشور مقصد می‌باشد. رسمی آنلاین با ایجاد یک پایگاه داده کامل از بهترین و معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی سطح کشور فرآیند ترجمه رسمی را برای متقاضیان عزیز هموار نموده است. برای مطالعه توضیحات تکمیلی تا انتها با ما همراه باشید.

در ادامه دلایلی وجود دارد که چرا تحصیل در خارج از کشور برای مدت کوتاه‌تر می‌تواند آینده بهتری را برای شما رقم بزند.

ایجاد مهارت‌های آماده مدیریت

مدرک‌های جدید می‌توانند مهارت‌ها و اعتماد به نفس شما را توسعه دهند. بسیاری از فارغ التحصیلان می‌گویند که پس از اتمام تحصیلات خود، وظایف خود را با کارایی بیشتری به پایان می‌رسانند. گذراندن دوره‌های مختلف همچنین می‌تواند به شما دید خوبی بدهد تا مسئولیت‌های جدید را بر عهده بگیرید. شاید شما به تازگی دانشگاه را تمام کرده‌اید و می‌خواهید در یک صنعت رقابتی وارد شوید. شاید شما در شغلی استخدام هستید و به دنبال مکانی برای رشد خود هستید. یا شما در نظر دارید از رشته فعلی خود به حوزه دیگری بروید. فارغ از زندگی شما، حداقل یک برنامه تحصیلی کوتاه مدت در خارج از کشور برای هر دانشجویی وجود دارد.

دلیل دیگر برای انتخاب تحصیل کوتاه مدت در خارج از کشور این است که این یک راه عالی برای نشان دادن خودتان به عنوان کارفرمایان آینده است که از قبول چالش و امتحان کردن چیز جدیدی نمی‌ترسید. قدم گذاشتن از هر شغلی به سمت یک نقش مدیریتی می‌تواند جذاب باشد، زیرا اولویت‌های شما تغییر کرده و شرایط موفقیت تغییر می‌کند. با این حال، دانشجویان بین‌المللی قبل‌تر یاد گرفته‌اند که چگونه در یک کشور و سیستم آموزشی متفاوت آن موفق شوند و می‌توانند این دانش و سازگاری را به نقش جدیدی تبدیل کنند.

دوره‌های کوتاه متناسب با زندگی شما

یکی از مزایای مهم گذراندن یک ترم یا یک سال تحصیل در خارج از کشور، استفاده از زمان کمتر برای تکمیل تحصیلات است. قطعا برنامه ریزی برای یک سال یا کمتر از سال‌های مورد نیاز برای تکمیل یک دوره تحصیلی مثل دیپلم آسان‌تر است. این گزینه ممکن است برای دانشجویان مسن‌تری که خانواده دارند، یا از مرخصی تعطیلات یا مرخصی دیگری برای ارتقاء سطح دانش خود استفاده می‌کنند، ایده‌آل باشد. می‌توان گفت دوره‌های کوتاه مدت‌تر اغلب یک سرمایه گذاری مالی کوچک است.

از تجربه کاری بین المللی استفاده کنید

در حین تحصیل در خارج از کشور، ممکن است بتوانید به صورت پاره وقت در داخل یا خارج از دانشگاه کار کنید. دانشی را که از طریق کار به دست آورده‌اید با نوشتن تجربیات خود در رزومه‌تان پس از فارغ‌التحصیلی، به کار بگیرید.

توانایی کار در کشورها و فرهنگ‌های مختلف مهارت‌هایی ‌را ایجاد می‌کند که کارفرمایان آن را برای استخدام شما قانع‌کننده می‌دانند. شما در مهارت‌های مختلف از سازگاری و همدلی گرفته تا ایجاد ذهنیت رشد، نقاط قوت خواهید داشت. به علاوه، به عنوان بخشی از اقتصاد جهانی، توانایی صحبت به بیش از یک زبان، درهای شغلی جدیدی را به روی شما باز می‌کند. از کسب و کار گرفته تا فناوری، مهارت‌های زبانی به شما امکان می‌دهد از طرف شرکت خود با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید به دنبال نقش‌هایی باشید که در آن ماموریت‌ها و سفرهای بین المللی وجود دارد.

تعامل با افراد دیگر کشورها و فرهنگ‌ها، آگاهی بین فرهنگی را برای خود و فرد مقابل رشد خواهید داد. این درک می‌تواند به شما و شرکتتان کمک کند تا بفهمید مردم از سرتاسر جهان چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، به معاملات تجاری نزدیک می‌شوند، یا حتی لحن خود را در یک محیط حرفه‌ای می‌سازند. برای مثال، طنزی که مردم یک کشور از آن به عنوان راهی برای شکستن یخ صحبت استفاده می‌کنند، می‌تواند تیم مهمان را ناراحت کند.

ایجاد یک شبکه بین المللی

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، شما با بسیاری از دانشجویان دیگر هم از کشور مقصد خود و هم از سراسر جهان، ملاقات خواهید کرد. ایجاد ارتباطات از این طریق مزایای خود را دارد. شما با افراد مختلفی با تجربیات زندگی متفاوت ملاقات خواهید کرد و با افرادی که در شهرهای جالبی در سراسر جهان زندگی می‌کنند، تماس برقرار خواهید کرد. بعلاوه می‌توانید با اساتید و سایر اعضای هیئت علمی‌خود ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات گاهی اوقات می‌تواند منجر به ساختن آینده یا فرصت‌های بسیار عالی شود.

یکی دیگر از مزایای گذراندن دوره‌های کوتاه مدت این است که دانشجویان در کلاس‌های فشرده یادگیری زبان اغلب بیشتر از دانشجویانی که به سمت مدرک می‌روند کار می‌کنند. این سازگاری به شما این امکان را می‌دهد که با دانشجویان بیشتری آشنا شده و روابط معنادارتری ایجاد کنید. در دنیایی که تنها ۷ درصد درخواست‌های شغلی از طریق ارجاع کارمندان انجام می‌شود، اما این ۷ درصد ۴۰ درصد از کل استخدام‌ها را پر می‌کند، داشتن یک شبکه سالم و بزرگ به معنای ارتباطات بالقوه بیشتری با شغل رویایی شماست.

تحصیل در خارج از کشور مزایای زیادی دارد. مهم نیست که کدام رشته را برای تحصیلات خود انتخاب می‌کنید، دوره‌هایی که در داخل و خارج از کلاس می‌گذرانید، می‌تواند بر مسیر شغلی و پتانسیل درآمد شما تأثیر به سزایی بگذارد.

پس از بررسی و مطالعه تاثیر گذراندن دوره‌های مختلف بین‌المللی در آینده شغلی خود اگر قصد شرکت در چنین دوره‌هایی را دارید همان طور که گفتیم باید مدارکی را به صورت رسمی ترجمه و ارائه دهید.

وبسایت رسمی آنلاین امکاناتی را فراهم کرده است تا با استفاده از ابزار جستجوی رسمی آنلاین به آسانی بتوانید با انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نظر خود لیستی از دارالترجمه‌های رسمی و اطلاعات کاملی از آنها را مشاهده نموده و پس از بررسی هزینه ترجمه رسمی مدارک خود بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضاییه و سایر امکانات هر دارالترجمه، دارالترجمه مطلوب را انتخاب نموده و به صورت تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا در صورت امکان از طریق ثبت سفارش به صورت آنلاین سفارش خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نموده و مدارک ترجمه شده خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای با گذراندن دوره‌های کوتاه بین المللی شغل خود را بسازید

دیدگاهتان را بنویسید