با تحصیل کوتاه مدت در کانادا، شغل خود را تقویت کنید

تحصیل در خارج از کشور مزایای شناخته شده زیادی دارد. چه علاقه‌مند به بهبود پتانسیل درآمدی خود، باز کردن مسیرهای شغلی جدید، یا تحصیل با برخی از باهوش‌ترین افراد در رشته خود باشید، تبدیل شدن به یک دانشجوی بین المللی می‌تواند آینده شما را به روش‌های هیجان انگیزی تغییر دهد.

خوشبختانه هرگز زمان بهتری برای تحصیل در خارج از کشور از زمان فعلی وجود نداشته است. برنامه‌های ارائه شده برای دانشجویان بین المللی متنوع‌تر شده است. برخی از دانشجویان حتی برای شرکت در یک دوره فشرده انگلیسی نیز تحصیل در خارج از کشور را انتخاب می‌کنند. برخی دیگر ممکن است چند سال طول بکشد تا مدرک کارشناسی ارشد را تکمیل کنند. گزینه‌های بسیار خوبی برای دانشجویانی که می‌خواهند یک تا دو سال در خارج از کشور تحصیل کنند نیز وجود دارد.

برای اخذ انواع ویزای کانادا به مدارکی نیاز دارید که برخی از آنها مشترک هستند و برخی دیگر متناسب با درخواست هر متقاضی برای اخذ ویزا (ویزای تحصیلی، ویزای کاری، سرمایه گذاری و سایر ویزاها) متفاوت می باشند. به عنوان مثال اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا را دارید علاوه بر ارائه مدارک عمومی شامل شناسنامه، کارت ملی و … باید با توجه به درخواست دانشگاه مربوطه یا سفارت این کشور، مدارک تحصیلی مقطع قبلی خود را به صورت رسمی ترجمه و ارائه دهید. ترجمه رسمی مدارک تحصیلی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که پیش‌نیازهایی را آماده و از مرجع صادر کننده آن مدرک، تاییدیه تحصیلی دریافت کرده باشید. اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ترجمه مدارک تحصیلی ما مراجعه نمایید. همچنین اگر به دنبال دارالترجمه رسمی برای ترجمه مدارک خود هستید، شما را با نحوه جستجو و انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر آشنا خواهیم کرد. لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

در ادامه برخی از گزینه‌های تحصیل کوتاه‌مدت کانادا با زمان تکمیل استاندارد تحصیل در دو سال یا کمتر را به اشتراک می‌گذاریم برای دانشجویان بسیار مفید است.

کالج اجتماعی نیوبرانزویک

کالج اجتماعی نیوبرانزویک (NBCC) که در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد، فرصت‌های آموزش یکپارچه با کار، امکانات بی‌نظیر و رویکرد یادگیری عملی را ارائه می‌دهد. فارغ التحصیلان واجد شرایط برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWPP) هستند و از نرخ اشتغال ۹۱ درصد در میان فارغ التحصیلان جدید و ۹۴ درصد سه ساله پس از فارغ التحصیلی برخوردار هستند.

در پردیس سنت جان NBCC ، بیش از ۳۰ برنامه برای دانشجویان بین المللی ارائه می‌شود که شامل:

دیپلم کالج مدیریت بازرگانی و حسابداری : این مدرک دو ساله در مقطع کارشناسی به دانشجویان نحوه تهیه صورت‌های مالی، به علاوه مهارت‌های بازاریابی، محاسباتی و حقوق و دستمزد را آموزش می‌دهد. دانشجویان مهارت‌های خود را به صورت یکپارچه به کار می‌گیرند.

دیپلم کالج فناوری مهندسی برق : دانشجویانی که علاقه مند به فناوری هستند در این برنامه دیپلم دو ساله عالی خواهند شد. در کلاس، دانشجویان مهارت‌های طراحی، آزمایش و عملیات سیستم الکتریکی را توسعه می‌دهند. آنها همچنین ممکن است در انرژی جایگزین یا توزیع برق تخصص بیشتری داشته باشند.

دیپلم کالج فناوری اطلاعات و برنامه نویسی: آیا می‌خواهید به PHP مسلط باشید؟ آیا جاوا زبان برنامه نویسی مورد علاقه شماست؟ در دو سال، دانشجویان نرم افزار طراحی و توسعه را فرا می‌گیرند، کد می‌نویسند و آزمایش می‌کنند و نحوه بهینه سازی سیستم‌ها را یاد می‌گیرند. دانشجویان همچنین برای به دست آوردن تجربه کاری ارزشمند، یک دوره عملی را تکمیل می‌کنند.

دانشگاه رجینا

دانشگاه رجینا (U of R) متعهد به تعالی در تدریس و تحقیق است. این دانشگاه هر ساله پذیرای بیش از ۱۶۰۰۰ دانشجو از تقریباً ۱۰۰ کشور است و پیشگام گنجاندن برنامه‌های مختلف در دانشگاه‌های غرب کانادا است. از آنجایی که این دانشگاه دولتی است، فارغ التحصیلان واجد شرایط یکی از ۲۰ برنامه آزاد برای دانشجویان بین المللی PGWPP  هستند.

گزینه‌های ویژه تحصیل کوتاه مدت عبارتند از:

مدرک دانشگاهی مطالعات بهداشتی (دانشکده حرکت شناسی و مطالعات سلامت): دانشجویان در این برنامه یک ساله سیاست، تئوری و تحقیقات سلامت را تجزیه و تحلیل می‌کنند. آن‌ها عوامل تعیین‌کننده سلامت مختلف را مطالعه می‌کنند و مهارت‌های خود را در توسعه سیاست، ارتقای سلامت به کار می‌گیرند.

دیپلم دانشگاه مدیریت بازرگانی: این برنامه دو ساله به فارغ التحصیلان کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی در تمام زمینه‌های مدیریت بازرگانی ایجاد کنند. دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی به برنامه چهار ساله BBA در U of R منتقل شوند، زیرا دوره‌های این مدرک به حساب BBA آنها خواهد بود.

دیپلم دانشگاه تولید فیلم (رسانه، هنر و اجرا) : این برنامه یک ساله برای کارگردانان، سینماگران و فیلمنامه نویسان آینده یک دوره عالی است. دانش‌جویان در مورد تولید فیلم یاد می‌گیرند و در عین حال مهارت‌های فنی مورد نیاز خود را در این زمینه ایجاد می‌کنند.

دانشگاه تامپسون ریورز

دانشگاه تامپسون ریورز که در لبه غربی کوه‌های راکی ​​در کاملوپس، بریتیش کلمبیا واقع شده است، بیش از ۶۵ برنامه را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهد که دانشجویان می‌توانند در محیط‌های یادگیری تعاملی آن پیشرفت ‌کنند. آنها همچنین می‌توانند از گزینه‌های یادگیری انعطاف پذیر در زمینه‌های آکادمیک و مبتنی بر تجارت لذت ببرند. فارغ التحصیلان می‌توانند برای PGWPP درخواست دهند، که گزینه‌های پس از تحصیل آنها را بیشتر می‌کند.

گواهی پایان تحصیل پایه مکانیک سنگین (Co-op) : این برنامه هشت ماه طول می‌کشد و به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را برای دنبال کردن یکی از سه شغل Red Seal ایجاد کنند : گواهینامه استانی مکانیک موتور دیزل، گواهینامه شغلی سنگین و تکنسین تجهیزات یا مکانیک کامیون و حمل و نقل. این شغل‌ها می‌توانند از نظر فیزیکی چالش برانگیز باشند، اما همیشه مورد تقاضا هستند.

دیپلم دانشگاهی پرستاری عملی: فارغ التحصیلان این برنامه دو ساله مهارت‌ها و دانش را برای کار به عنوان پرستار تحت دستورالعمل‌های مشخص شده توسط کالج پرستاران عملی دارای مجوز در بریتیش کلمبیا ایجاد می‌کنند. پس از اتمام دوره و دوره عملی، دانشجویان برای قبولی در آزمون ثبت نام پرستار عملی کانادا آماده می‌شوند.

دیپلم دانشگاهی مدیریت گردشگری : مهارت‌های خود را در یکی از صنایع با رشد سریع کانادا ایجاد کنید! فارغ التحصیلان می‌توانند تجارت گردشگری را مدیریت یا توسعه دهند و تجربیات گردشگری با کیفیتی را ارائه دهند. آنها همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه کسب و کار خود را به طور پایدار اداره کنند.

در پایان به متقاضیان مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای خارجی راه حلی را پیشنهاد می‌دهیم تا دیگر دغدغه ترجمه رسمی مدارک و جستجوی دارالترجمه رسمی معتبر را نداشته باشند. بدین منظور تمام افراد در سراسر نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر محل زندگی و زبان ترجمه مورد نظر خود لیستی از نزدیکترین و معتبرتین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده نمایند و با بررسی خدمات هر دارالترجمه شامل اخذ تاییدات مورد نیاز متقاضی، پیک معتمد، ترجمه رسمی فوری و همچنین هزینه و امتیازات مشتریان قبلی، دارالترجمه مطلوب را انتخاب نموده و از طریق راه‌های ارتباطی هر دارالترجمه در وب‌سایت رسمی آنلاین، سفارش ترجمه خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای با تحصیل کوتاه مدت در کانادا، شغل خود را تقویت کنید

دیدگاهتان را بنویسید