استرالیا حقوق پس از تحصیل را برای دانشجویان خارجی تمدید می‌کند

در 1 سپتامبر 2022، وزیر آموزش استرالیا، جیسون کلر، تمدید حقوق به ازای کار پس از تحصیل را اعلام کرد که به فارغ‌التحصیلان خارجی دارای شرایط اجازه می‌دهد تا دو سال بیشتر در استرالیا مانده و به کار در این کشور مشغول شوند. این خبر می‌تواند برای هر کسی که در استرالیا در حال تحصیل بوده یا قصد تحصیل در این کشور را دارد، خبر تغییر دهنده‌ای برای زندگی باشد.

این تمدید برای فارغ‌التحصیلان خارجی در زمینه‌های کمبود مهارت تأیید شده اعمال می‌شود. این رشته‌های واجد شرایط هنوز اعلام نشده‌اند، اما شکاف‌های مهارتی فعلی را پر می‌کنند. زمینه‌های تحصیلی مرتبط ممکن است شامل حسابداری، مهندسی، پرستاری و آی‌تی باشد که همه این موارد رشته‌های تحصیلی محبوب برای دانشجویان بین المللی است.

این تمدید حقوق به ازای کار پس از تحصیل دلیل عالی دیگری برای تحصیل در استرالیا بوده و کسب موفقیت شغلی پس از فارغ التحصیلی را در این کشور آسان‌تر از همیشه می‌کند.

جدول زمانی جدید کار پس از تحصیل

به لطف ویزای موقت فارغ التحصیلی استرالیا (کلاس 485) ، که به عنوان ویزای کار پس از تحصیل نیز شناخته می‌شود، دانشجویان خارجی می‌توانند پس از فارغ التحصیلی در پایین ترین سطح زندگی به کار هم مشغول شوند.

 فارغ التحصیلان در رشته‌هایی که کمبود مهارت وجود دارد شاهد افزایش مدت زمان ویزا خواهند بود:

  • از دو سال تا چهار سال برای مدرک لیسانس
  • از سه سال تا پنج سال برای مدرک کارشناسی ارشد
  • از چهار سال تا شش سال برای مدرک دکترا

این تمدیدهای دو ساله به فارغ التحصیلان واجد شرایط فرصت بیشتری برای کار در رشته تحصیلی و راه اندازی حرفه خود می‌دهد.

دولت استرالیا همچنین قصد دارد که 36.1 میلیون دلار استرالیا برای رسیدگی به امور ویزاها و برای حمایت از تقاضای بیشتر و کاهش تاخیر در صدور ویزا سرمایه گذاری کند. این نشان دهنده تعهد این کشور به دانشجویان خارجی است.

چرا استرالیا مکانی برای بودن است؟

چه دانشجوی بین المللی فعلی در استرالیا باشید، چه استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر بگیرید، این تمدید ویزای کار پس از تحصیل خبر بسیار خوبی برای شما است. گفتنی است که این تصمیم دولت توسط دانشگاه‌های استرالیا و سایرین در بخش آموزش عالی تحسین شده است.

اسماعیل فراگ، مدیر ارشد روابط ApplyBoard  استرالیا گفت: «این یک خبر بسیار خوشایند برای دانشجویان است. “این حمایت آشکار دولت به استرالیا اجازه می‌دهد تا موقعیت قوی خود را به عنوان یکی از سه مقصد برتر تحصیلی برای دانشجویان بین المللی حفظ کرده و بهبود کمبودهای خود را تسریع کند.”

دسترسی به کار پس از فارغ التحصیلی یک نکته کلیدی برای هر کسی است که در خارج از کشور تحصیل می‌کند. داشتن زمان برای به دست آوردن تجربه کاری در رشته تحصیلی خود پس از فارغ التحصیلی برای حرفه شما مهم است و می‌تواند راه را برای اقامت دائم شما باز کند.

انتخاب این نوع ویزا برای تحصیل در استرالیا همچنین به دانشجویان این امکان را می‌دهد که:

  • یک آموزش در سطح جهانی و مورد احترام جهانی داشته باشند.
  • کیفیت زندگی را بالا می‌برد.
  • دسترسی به مناظر خیره کننده و آب و هوای زیبای استرالیا خواهید داشت.

اگر قصد دارید در رشته‌های مهندسی، پرستاری، فناوری یا هر یک از مشاغلی که در فهرست مشاغل مهارتی اولویت دار مهاجرت استرالیا ذکر شده است، تحصیل و کار کنید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و به دنبال تحصیلات تکمیلی و اخذ پذیرش از یکی از مراکز آموزشی معتبر خارجی هستید، همان طور که به آن اشاره کردیم، ترجمه رسمی مدارک از اقدامات ضروری فرآیند مهاجرت با هر هدفی می‌باشد. بدین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مد نظر خود، لیستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی را مشاهده و پس از بررسی خدمات هر دارالترجمه بهترین انتخاب را داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام در واتساپ و یا ثبت سفارش اینترنتی، سفارش ترجمه خود را با دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای استرالیا حقوق پس از تحصیل را برای دانشجویان خارجی تمدید می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید