آشنایی با مدیریت پروژه در انگلیس و استرالیا

مدیران پروژه در واقع ستون فقرات یک سازمان به شما می‌روند. آنها تفکر انتقادی و مهارت‌های ارتباطی را برای کمک به حل مشکلات پیچیده کسب‌وکار به کار می‌گیرند و اطمینان حاصل می‌کنند که پروژه بدون مشکل و به‌موقع اجرا می‌شود.

چرا مدیریت پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است

مطالعه مدیریت پروژه به دانشجویان این امکان را می‌دهد که وارد یک زمینه پرتقاضا و مشارکتی شوند. بسیاری از فارغ‌التحصیلان در این زمینه، حرفه خود را به‌عنوان دستیار شروع می‌کنند.

به‌این‌ترتیب تجربه ارزشمندی به دست آورده و می‌توانند برای دریافت مدرک در رشته مدیریت پروژه اقدام کنند. این کار می‌تواند به پیشرفت شغل آنها نیز کمک کند.

مدیریت پروژه در کشورهای انگلیس و استرالیا می‌تواند امنیت شغلی مناسبی را برای افراد مشغول در این حرفه به دنبال داشته باشد.

بر همین اساس یک دستیار مدیر پروژه می‌تواند انتظار داشته باشد که در حال حاضر به طور متوسط دستمزدی به میزان ​​​​35.323 پوند در انگلستان کسب کند و این می‌تواند یک شروع بسیار عالی در هر شغلی باشد.

بااین‌حال، یکی از بزرگ‌ترین مزایای مدیریت پروژه این است که فارغ‌التحصیلان می‌توانند تقریباً در هر صنعتی، از جمله معماری، ساخت‌وساز، انرژی، دولت، مراقبت‌های بهداشتی و فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند.

در این مقاله به بررسی شش دوره کارشناسی ارشد مدیریت پروژه در انگلستان و استرالیا می‌پردازیم که برای فارغ‌التحصیلان اخیر و کسانی که در حال حاضر در نیروی کار هستند، طراحی شده است. پس از بررسی شش دوره‌ مهم مدیریت پروژه قصد داریم به طور مختصر به موضوع آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل اپلای و اخذ ویزای تحصیلی، کاری و … بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

مدیریت پروژه‌های ساختمانی دانشگاه گرینویچ

دوره آموزش مدیریت پروژه ساخت‌وساز به مدت یک سال و در مقطع کارشناسی ارشد علوم در دانشگاه گرینویچ خواهد بود.

رشته‌های ارائه شده در این دوره طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها، از جمله اقتصاد توسعه و برنامه‌ریزی، مدیریت پروژه کاربردی، مدیریت ریسک، ساخت سیستم‌های یکپارچه و فن آوری را پوشش می‌دهد.

تمامی دانشجویان در این دوره‌ها توسط کارشناسان برجسته در زمینه ساخت‌وساز، املاک و شیوه‌های نقشه‌برداری آموزش داده می‌شود.

تعداد دانشجویان در کلاس‌های این دوره کمتر از حد معمول نگاه‌داشته می‌شود تا یکایک این دانشجویان بتوانند به طور کامل آموزش‌های موردنیاز را ببینند و از حمایت اساتید و کارشناسان بهره‌مند شوند.

کارشناسی ارشد مدیریت پروژه بین‌المللی دانشکده بازرگانی دانشگاه Strathclyde

دوره آموزش مدیریت پروژه در مقطع کارشناسی ارشد علوم در دانشگاهاستراثکلاید به مدت ۱۸ ماه خواهد بود. این دوره به‌صورت یک همکاری منحصربه‌فرد بین مدرسه کسب‌وکار Strathclyde و MiP Politecnico di Milano ایتالیا است.

 این مشارکت به این معنی است که دانشجویان بین‌المللی این فرصت را خواهند داشت که دو مقصد تحصیلی در خارج از کشور را تجربه کنند.

پس از تکمیل دوره‌ها دانشجویان می‌توانند مدارک دو مؤسسه آموزشی را دریافت کنند و وارد بازار کار در زمینه مدیریت پروژه شوند.

کارشناسی ارشد مدیریت پروژه، پردیس دانشگاه هرتفوردشایر

دوره مدیریت پروژه در دانشگاه هرتفوردشایر به مدت یک سال خواهد بود. مدرک مدیریت پروژه این دانشگاه برای انجمن مدیریت پروژه از اعتبار بالایی برخوردار است.

دوره آموزش مدیریت پروژه در این دانشگاه به‌صورت ترکیبی از آموزش‌های تئوری و عملی در دنیای واقعی خواهد بود و می‌توان این انتظار را داشت که دانشجو پس از اتمام دوره پایه محکمی در نظریه و روش‌های مدیریت پروژه به دست می‌آورند.

 این دانشگاه دارای ارتباطات صنعتی قوی بوده و دانشجویان از فرصت‌های شبکه‌سازی، جلسات سخنرانی و انواع نمایشگاه‌های شغلی با فارغ‌التحصیلان دانشگاه و کسب‌وکارها و سازمان‌های محلی بهره‌مند خواهند شد.

بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها در دانشگاه هرتفوردشایر، هم اکنون در مشاغل بسیار عالی و مهمی مشغول به کار شده‌اند از جمله می‌توان به مواردی نظیر: شرکت آمازون، مایکروسافت و دیلویت اشاره کرد.

کارشناسی ارشد مدیریت پروژه دانشگاه ملی استرالیا

دوره مدیریت پروژه در دانشگاه ملی استرالیا به مدت دو سال بوده و در این دوره دانشجویان می‌توانند مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کنند.

این دوره توسط کالج جهانی تجارت و اقتصاد دانشگاه، به دانشجویان ارائه می‌شود. دانشجویان در این دوره ابزارهای موردنیاز خود را برای تبدیل‌شدن به مدیر پروژه‌ای حرفه‌ای را کسب می‌کنند. بسیاری از دانشجویان این دوره را به‌عنوان زمینه دوم تحصیلی انتخاب می‌کنند.

کارشناسی ارشد مدیریت پروژه پردیس دانشگاه ادیت کوان

دوره مدیریت پروژه در دانشگاه ادیت کوان به مدت ۲ سال بوده و دانشجویان می‌توانند مدرک کارشناسی ارشد خود را در این زمینه از طریق دانشکده تجارت و حقوق دانشگاه کسب کنند.

دانشکده تجارت و قانون به طور مداوم در بین پنج دانشگاه برتر استرالیا رتبه‌بندی می‌شود. دانشجویان این دانشگاه در زمینه‌هایی مانند برنامه‌ریزی، رهبری محصول، هزینه‌یابی پروژه، تدارکات و مدیریت ریسک، مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار این رشته را کسب خواهند کرد.

کارشناسی ارشد نوآوری پروژه/مدیریت پروژه در دانشگاه باند

دوره مدیریت پروژه و نوآوری پروژه در دانشگاه باند به مدت ۲ سال خواهد بود و دانشجو می‌تواند مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه کسب کند.

دانشجویانی که در این دوره منحصربه‌فرد ثبت‌نام کرده‌اند، این فرصت را خواهند داشت که در یک تور مطالعاتی بین‌المللی ۱۰ روزه شرکت کنند و هزینه تمام پروازها و اقامتگاه‌ها تحت پوشش قرار گیرد. همچنین در این دانشگاه فرصت‌های کاری انحصاری وجود دارد که به دانشجویان این فرصت را می‌دهد که تجربه کاری ارزشمندی را که کارفرمایان در جستجوی آن هستند، در دنیای واقعی به دست آورند.

همان طور که اشاره کردیم، ترجمه رسمی مدارک و انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزا و دریافت تاییدیه سفارت کشور مقصد می‌باشد. مدارکی که معمولا دانشگاه یا سفارت از شما درخواست می‌کنند، شامل مدارک هویتی، تحصیلی، مالی و … هستند که باید آنها را آماده و به زبان مورد تایید کشور مقصد ترجمه و ارائه دهید. آماده سازی برخی مدارک مانند مدارک تحصیلی زمان بر است. در نظر داشته باشید برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی باید پیشنیازهایی را آماده و تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید. اکنون می‌توانید، برای مطالعه اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه ترجمه مدارک تحصیلی ما شوید.

اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های انگلستان و استرالیا را دارید و یا به هر دلیلی تصمیم دارید به کشور خارجی مهاجرت کنید. رسمی آنلاین شما را در انتخاب دارالترجمه رسمی معتبر راهنمایی خواهد کرد.

وبسایت رسمی آنلاین امکانات ویژه‌ای را برای متقاضیان ترجمه رسمی فراهم آورده است تا بتوانند در هر زمان و مکان با مراجعه به سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نیاز خود، لیستی از دارالترجمه‌های رسمی و اطلاعات آنها را مشاهده نموده و با توجه به خدمات هر دارالترجمه و کد تخفیفی که برخی دارالترجمه‌ها برای مشتریان در نظر گرفته‌اند، دفتر ترجمه مناسب را انتخاب نموده و به این ترتیب با خیال راحت از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و ترجمه آن را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای آشنایی با مدیریت پروژه در انگلیس و استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید