دارالترجمه رسمی در یزد

دفتر ترجمه رسمی آنلاین توانسته با ارائه انواع خدمات ترجمه رسمی غیر حضوری در تهران و بی نیاز کردن کاربر از مراجعه حضوری به دارالترجمه، رضایت کاربران ترجمه رسمی را بدست آورد. حال رسمی آنلاین محدوده ارائه خدمات غیر حضوری خود را افزایش داده و تقریبا تمام استان های کشور را تحت پوشش قرارداده است. رسمی آنلاین اسناد و مدارک تحصیلی و رسمی کاربران استان یزد را به ۱۰ زبان کاربردی و نایاب توسط مترجمان رسمی قوه قضاییه ترجمه می کند و پس از اتمام مهر تایید داگستری و امور خارجه را نیز دریافت می کند و در آدرس درخواستی در یزد تحویل می دهد. برای ثبت سفارش خود در دارالترجمه رسمی یزد (رسمی آنلاین) می توانید با استفاده از دکمه زیر سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دارالترجمه رسمی آلمانی در یزد

ترجمه رسمی آلمانی نیز به صورت غیر حضوری و بر بستر آنلاین برای شهر های استان یزد توسط رسمی آنلاین ارائه می شود. تیم رسمی آنلاین از اهمیت و تخصصی بودن این زبان رسمی کاملا آگاه است و اسناد و مدارک دریافتی کاربران را توسط تیمی از مترجمان متخصص و زبده که سابقه بالا در حوزه ترجمه رسمی دارند، با ظرافت و دقت بالا ترجمه می شود و درصورت نیاز تمامی تاییدات دادگستری و امورخارجه و حتی سفارت کشور های آلمانی زبان که در تهران هستند دریافت شده و تحویل کاربر داده می شود.

دارالترجمه رسمی در اردکان

شهر اردکان جزو شهر هایی است که جدای از اهمیت و جمعیت نسبتا زیاد دارای دارالترجمه رسمی نیست و شهروندان این شهر برای ترجمه رسمی مدارک خود باید به شهر های مجاور برای ترجمه مدارک مراجعه کنند. برای برطرف کردن این مشکل رسمی آنلاین سفارشات ترجمه رسمی و فوری ساکنین این شهر را به صورت غیر حضوری می پذیرد و تلاش خود برای انجام این فرآیند با بهترین کیفیت و کم ترین زمان ممکن را می کند. مردم اردکان می توانند سفارش خود را در رسمی آنلاین به صورت آنلاین ثبت کنند تا از مراجعه حضوری به دارالترجمه شهر های دیگر بی نیاز شوند.

دارالترجمه رسمی یزد

شماره رسمی : ۳۵۲

آدرس : یزد، خیابان فرخی، مجتمع شقایق، طبقه ۳، واحد ۴

زبان رسمی : انگلیسی