دفتر ترجمه رسمی تهران

دفتر ترجمه رسمی

اگر قصد ترجمه رسمی مدارک و یا اسناد خود را دارید، و با توجه وضعیت فعلی کشور و خطرات ویروس کرونا امکان خارج شدن از خانه را ندارید، و یا فرصت گشتن در سطح شهر را به دلیل ترافیک بالا در شهر ندارید، دفتر ترجمه رسمی “رسمی آنلاین” با ارائه خدماتی همچون پیک رایگان در تهران و خدمات ترجمه غیر حضوری آنلاین شما را از خارج شدن از منزل بی نیاز کرده. دفتر ترجمه رسمی آنلاین با همکاری مترجمان با سابقه قوه قضاییه، خدمات ترجمه رسمی تمام اسناد و مدارک را به زبان های پرکاربردی همچون انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … به صورت آنلاین ارائه می دهد. شما برای ثبت سفارش خود در رسمی آنلاین کافیست در سایت ثبت نام کرده و از حساب کاربری خود مراحل ثبت سفارش را طی کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن پیک مورد اعتماد ما مدارک شما را درب منزل تحویل گرفته و پس از انجام فرایند ترجمه و دریافت اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه در صورت درخواست شما، آن ها را درب منزل و یا هر آدرسی که مد نظر شما باشد تحویل می دهد. همچنین می توانید با ثبت سفارش از تخفیف ویژه ما بهره مند گردید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دفتر ترجمه رسمی تهران

اکثر مردم پایتخت برای ترجمه رسمی مدارک خود به صورت حضوری به یک دفتر ترجمه رسمی در تهران مراجعه می کنند و هیچ گونه اطلاعی از وجود دارالترجمه آنلاین و مفهوم آن ندارند، چرا که از زمان ارائه این نوع از خدمت رسانی زمان بسیاری نمی گذرد و تقریبا جدید می باشد. تعدادی دفتر ترجمه رسمی در تهران با ارائه مفهوم دارالترجمه آنلاین مشکلات بسیاری از کاربران برطرف کردند. رسمی آنلاین نیز خدمات آنلاین و غیر حضوری را جهت آسایش و بی نیاز کردن مشتری از مراجعه حضوری ارائه کرده است. رسمی آنلاین با همکاری مترجمان درجه یک و معتمد سفارت، فرآیند ترجمه تمامی اسناد و مدارک رسمی، حقوقی، تحصیلی و شناسایی را با کیفیت بالا و زمان کم به زبان های پرکاربرد به انجام می رساند.

تعرفه ترجمه خدمات در دفتر ترجمه رسمی در تهران

تعرفه ترجمه مدارک و اسناد به صورت رسمی در یک دفتر ترجمه رسمی به صورت سالانه توسط اداره کل امور مترجمان رسمی کشور در دو بخش انگلیسی و غیر انگلیسی تنظیم و توسط کانون مترجمان با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی اعلام می شود. بر این اساس تعرفه ترجمه در تمام دفاتر ترجمه رسمی، یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارند. اما خدماتی همچون اخذ تاییدات دادگستری و امور خارجه، اخذ تاییدات سفارت، ترجمه رسمی فوری و … که خود دفتر ترجمه رسمی ارائه می دهد در هر دفتر ترجمه متفاوت می باشد. برای اطلاع از تعرفه خدمات رسمی آنلاین می توانید از صفحه هزینه ترجمه مدارک دیدن فرمایید.

تاییدات دادگستری و امور خارجه

لزوم دریافت مهر تایید وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه برای یک مدرک و یا سند ترجمه شده، بستگی به قوانین مربوط به سفارت کشور مد نظر شما دارد. به طور خلاصه، هر مدرک و یا سندی در هنگام ترجمه توسط مترجم رسمی، بر روی برگه قوه قضاییه که حاوی مهر تایید آن می باشد انجام می گیرد و از این لحاظ دارای اعتبار و ارزش رسمی و قانونی می باشد. هرچند که این اعتبار در نزد سفارت برخی از کشور ها کافی نبوده و دارای ارزشی برای آن ها نمی باشد. بر همین اساس مهر تایید دادگستری و امورخارجه همان اعتبار و ارزشی می باشد که آن سفارت ها برای تایید و قبول مدارک و اسناد شما نیاز دارند. 

هزینه دریافت این تاییدات

هزینه تایید دادگستری و وزارت خارجه برای تمامی مدارک و اسناد (تک برگ) معادل ۸۰،۰۰۰ تومان می باشد که دریافت آن ها ۲۴ ساعت کاری برای هر کدام زمان نیاز است. دفتر ترجمه رسمی آنلاین، در صورت درخواست مشتریان پس از پایان فرآیند ترجمه، اقدام به دریافت این مهر برای مدارک و اسناد شما کرده و پس از دریافت، در آدرس درخواستی شما تحویل می دهد.

کدام سفارت نیاز به تاییدات دادگستری و امور خارجه دارد؟

بریتانیا

سفارت بریتانیا برای تایید و دریافت مدارک شما، نیازی به مهر تایید دادگستری و امور خارجه ندارد و ترجمه رسمی آن ها کافی می باشد.

فرانسه

سفارت فرانسه برای تایید و قبول مدارک، مترجمان خاص خود را دارد که با عنوان مترجم معتمد سفارت شناخته می شوند. در صورتی که مدارک توسط این مترجمان ترجمه شده باشد هیچ نیازی به دریافت تاییدات نیست اما در صورتی توسط مترجمان غیر از مترجمان معتمد سفارت ترجمه شده باشد، برای تایید مدارک شما نیاز مبرم به دریافت هر دو مهر تایید دادگستری و امور خارجه پیدا خواهید کرد.

آلمان

سفارت آلمان نیز همچون بریتانیا، برای تایید و دریافت مدارک شما، نیاز به مهر تایید دادگستری و امور خارجه دارد.

ترکیه

سفارت ترکیه نیز، تنها به همین دو مهر تایید برای دریافت و تایید مدارک شما نیاز دارد.

استرالیا

کشور استرالیا برخلاف دیگر کشور ها، تنها و تنها مدارکی را تایید و دریافت می کند که توسط مترجمین دارای مهر ناتی (NAATI) ترجمه شده باشد. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید در بخش ترجمه ناتی مشاهده فرمایید.