دارالترجمه رسمی شهرک غرب

دارالترجمه رسمی در شهرک غرب

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، بالاتر از کوچه علی اکبر، پلاک97، مجتمع گلدیس، طبقه5، واحد10

  • ترجمه فوری
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

***درالترجمه رسمی آلپ، آماده ارائه خدمات ترجمه رسمی فوری می باشد***

بسیاری از ساکنان شمال و غرب تهران در محدوده شهرک غرب، برای انجام امور مختلف از اخذ پذیرش دانشگاه ها (اپلای تحصیلی) و مهاجرت گرفته تا سفرهای توریستی و امور بازرگانی به خدمات ترجمه رسمی نیاز پیدا می کنند. در این موارد پیدا کردن یک دارالترجمه رسمی معتبر تهران که بتواند خدمات ترجمه رسمی غیر حضوری تمامی مدارک تحصیلی، دولتی، هویتی و … به زبان های مهم و پرکاربرد دنیا را برای ساکنان منطقه شهرک غرب تهران ارائه دهد و زبان مورد نظر شما از انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، ایتالیایی، روسی تا فرانسوی و عربی را انجام دهد، کار دشواری است. دارالترجمه ای که قبلا مشتریان از خدمات آن استفاده کرده باشند و رضایت خاطر خود را از کیفیت و هزینه مناسب و تحویل به موقع ترجمه ها اعلام نموده باشند. همچنین خدماتی مانند موارد زیر داشته باشد:

ترجمه رسمی اسناد و مدارک رسمی، تحصیلی، دولتی و … به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری در دارالترجمه. پشتیبانی از انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی و همچنین ارائه پیک رایگان جهت دریافت و تحویل مدارک درب منزل برای شهر تهران.

برای یافتن بهترین دارالترجمه در سعادت آباد و مشاهده نظرات مشتریان قبلی‌ آن‌ها از باکس سرچ زیر استفاده کنید.

 

برخی از خدمات رسمی آنلاین :

ترجمه اسناد رسمیترجمه مدرک تحصیلیترجمه رسمی فوریترجمه مهر ناتی

تعرفه خدمات ترجمه رسمی

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم تعرفه ترجمه تمامی مدارک و اسناد بصورت رسمی، کاملا طبق نرخنامه اعلامی از سوی اداره مترجمین رسمی کشور می باشد و این تعرفه در تمام دارالترجمه های تحت نظر قوه قضاییه یکسان می باشد. البته این نرخنامه تنها شامل تعرفه خدمات ترجمه رسمی بوده و ارتباطی به هزینه خدماتی همچون دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه، ترجمه رسمی فوری و … ندارد، برای اطلاع از تعرفه خدمات رسمی آنلاین می توانید از بخش قیمت دارالترجمه دیدن فرمایید.