دارالترجمه رسمی در اهواز

اگر در شهر اهواز و یا دیگر شهر های استان خوزستان هستید و قصد ترجمه رسمی مدارک خود را دارید و دارالترجمه زبان مورد نظر را نیافتید، رسمی آنلاین یک بانک اطلاعاتی معتبر از لیست دارالترجمه های رسمی اهواز فراهم کرده است که اطلاعات کامل هر دارالترجمه اهواز در آن مشخص شده است و شما به راحتی می توانید با انتخاب زبان مورد نظر خود، دارالترجمه هایی که در شهر شما امکان انجام سفارش شما را دارند نمایش داده می‌شود. همچنین دارا بودن خدماتی نظیر پذیرش غیرحضوری سفارشات، پیک معتمد یا رایگان، اخذ تاییدات دادگستری و امورخارجه یا تایید سفارتخانه های مختلف به همراه آدرس، شماره تلفن و واتسپ دفتر به شما نمایش داده می شود تا به راحتی بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، دفتر مورد نظر را پیدا کنید و از طریق ارتباط تلفنی یا واتس اپ با پشتیبانی دارالترجمه، پیش از مراجعه تمامی سوالاتتان را بپرسید. پس اگر به دنبال یک دارالترجمه رسمی معتبر در اهواز هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از ابزار جستجوی زیر استفاده کنید و با خیال راحت سفارش خود را به این دارالترجمه ها که مشتریان قبلی از خدمات ترجمه رسمی آن ها رضایت خاطر داشته اند بسپارید.

دارالترجمه رسمی آلمانی در اهواز

زبان آلمانی یکی مهم ترین و پرکاربرد ترین زبان در بین کاربران ترجمه رسمی است، اما تعداد مترجم رسمی آلمانی نسبت به انگلیسی بسیار کمتر است و بنابراین ممکن است پیدا کردن دارالترجمه آلمانی در اهواز کمی مشکل باشد. رسمی آنلاین با دارا بودن بهترین مترجمین رسمی آلمانی تهران، هرگونه سند و یا مدرک تصحیلی و یا رسمی را به صورت غیر حضوری و آنلاین برای اهواز و دیگر شهر های استان خوزستان ترجمه می کند. درکنار ترجمه رسمی، خدمات دیگری همچون ترجمه رسمی فوری، دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه و سفارت را نیز برای ساکنین این استان ارائه می دهد.

دارالترجمه رسمی عربی اهواز

دفتر ترجمه رسمی آنلاین با همکاری بهترین مترجمان زبان عربی با سابقه و دارای مجوز از سوی قوه قضاییه کشور، تمامی سفارشات ترجمه رسمی عربی را به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری از شهر اهواز و دیگر شهر های مهم استان خوزستان می پذیرد.

دارالترجمه رسمی چینی در اهواز

ترجمه رسمی چینی یکی از زبان های نادر و کم یاب در کشور می باشد و احتمال پیدا کردن دارالترجمه ای با مترجمان چینی در شهری به جز تهران بسیار کم است. از این جهت رسمی آنلاین برای افراد ساکن استان خوزستان که قصد ترجمه مدارک خود به زبان چینی را دارند، خدمات غیر حضوری ترجمه رسمی به زبان چینی و دیگر زبان های نادر به مانند روسی، ارمنی را ارائه می دهد.

لیست دارالترجمه رسمی در اهواز

دارالترجمه اهواز زیتون کارمندی

شماره رسمی : ۷۵۴

آدرس : اهواز، زیتون کارمندی، بین چیتا و پاک، نبش خیابان هدایت، ساختمان ایگدر، طبقه سوم، واحد ۶

زبان ترجمه : انگلیسی

دارالترجمه اهواز نادری

شماره رسمی : ۹۷۴

آدرس : اهواز، بازار نادری، بین کافی و نادری، خسروی، مجتمع ساحل، طبقه ۵

زبان رسمی : انگلیسی

دارالترجمه کوی گلستان اهواز

شماره رسمی : ۵۶

آدرس : اهواز، کوی گلستان، بوستان، خیابان کارون شرقی، پلاک ۲۵۷

زبان رسمی : عربی

دارالترجمه اهواز کیانپارس

شماره رسمی : ۸۴

آدرس : اهواز کیانپارس، خیابان شهید چمران، بین ۱ و ۲ غربی، ساختمان ۲۰۲، طبقه ۲، واحد ۳

زبان رسمی : انگلیسی

شماره رسمی : ۶۹۷

آدرس : اهواز، کیانپارس، فاز ۱، نبش ۸ غربی، ساختمان دانش ۲، طبقه ۴، واحد ۱۵

زبان رسمی : انگلیسی

دارالترجمه اهواز امانیه

شماره رسمی : ۳۰۵

آدرس : اهواز امانیه، فلکه ساعت، مقابل پمپ بنزین، طبقه اول

زبان رسمی : عربی

شماره رسمی : ۷۹۹

آدرس : اهواز امانیه، خیابان شهید پودات، نبش شهید منصفی، مجتمع صدا، واحد ۷

زبان رسمی : انگلیسی

دارالترجمه رسمی شادگان

شماره رسمی : ۴۰

آدرس : شادگان، بازار پارچه فروشان، کوچه حسینیه سلمان

زبان رسمی : عربی

دارالترجمه رسمی آبادان

شماره رسمی : ۳۵۹

آدرس : کوی کارگر، روبه روی گاراژ یگانه، ردیف ۲۴ Q، اتاق ۸

زبان رسمی : انگلیسی