ترجمه رسمی دفترچه بیمه

دفترچه بیمه معمولا برای دریافت ویزا های کاری و یا توریستی مورد استفاده قرار می گیرد. ارائه آن الزامی ندارد اما قطعا بودن آن به فرآیند دریافت ویزا کمک شایانی می کند.

دارالترجمه رسمی آنلاین با سابقه بالا در زمینه ارائه خدمات غیر حضوری ترجمه رسمی و همکاری با مترجمان رسمی قوه قضاییه خدمات ترجمه رسمی دفترچه بیمه و تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری، توریستی، مهاجرتی، تحصیلی و … را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای ساکنین شهر تهران و باقی شهر های کشور ارائه می دهد.

رسمی آنلاین با ارائه ترجمه رسمی به 10 زبان پر کاربرد و همچنین کم یاب برای تمام شهر های کشور کاملا به صورت غیر حضوری به همراه دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه و سفارت تلاش بر راحتی این فرآیند برای تمامی مردم ایران دارد.

در صورتی که قصد ترجمه رسمی مدارک خود را دارید و دسترسی به دارالترجمه ندارید می توانید با استفاده از دکمه زیر سفارش خود را در وب سایت رسمی آنلاین ثبت کنید تا از خدمات رسمی غیر حضوری و آنلاین ما بهره مند شوید.

ترجمه رسمی دفترچه بیمه

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

ترجمه رسمی دفترچه بیمه

ترجمه رسمی دفترچه بیمه

در فرآیند دریافت ویزا یک کشور خارجی دفترچه بیمه در بین مدارک کاری قرار می گیرد. البته که ممکن است وجود آن الزامی نباشد اما ارائه آن به افسر ویزا قطعا باعث افزایش شانس شما در دریافت ویزا می شود.

دفترچه بیمه به مانند دیگر مدارک شغلی به افسر صادر کننده ویزا این اطمینان را می دهد که شما قصد ماندن در آن کشور را ندارید و پس از اتمام تاریخ ویزا به کشور باز می گردید.

بنابراین دفترچه بیمه حتی اگر توسط سفارت درخواست نشود باز هم ارائه آن به دریافت ویزا می تواند کمک کند.

رسمی آنلاین ترجمه رسمی مدرک دفترچه بیمه به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، عربی، ارمنی و چینی را برای تمام شهر های تهران به ویژه شهر های بزرگ مانند تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و … ارائه می دهد. همچنین پیک رایگان و معتمد در تمام مناطق تهران جهت دریافت و تحویل مدارک نیز ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که برای ترجمه رسمی دفترچه بیمه تنها ارائه اصل مدرک به دارالترجمه کافی است. البته تاریخ اعتبار آن نیز نباید به اتمام رسیده باشد که در این صورت قابل ترجمه نیست.

دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه

رسمی آنلاین مدرک دفترچه بیمه و تمام مدارک دیگر را توسط مترجمان رسمی با مهر و بر روی سربرگ قوه قضائیه کشور به صورت رسمی و فوری ترجمه می کند. این مدرک دارای اعتبار و ارزش قانونی می باشد چراکه دارای مهر مترجم رسمی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اما بیشتر سفارت ها به اعتبار بیشتر جهت به رسمیت شناختن این مدرک نیاز دارند. اینجا پای دادگستری و امور خارجه به میان باز می شود. دریافت مهر تایید این دو وزارت خانه همان اعتبار بیشتر است که سفارت خانه ها نیاز دارند.

ابتدا باید تایید دادگستری دریافت شود. برای این کار ارائه اصل مدرک دفترچه بیمه و بارکد اداره بیمه بر روی مدرک به همراه ترجمه رسمی دفترچه بیمه به دادگستری کافی می باشد. پس از آن دریافت مهر وزارت امور خارجه به راحتی قابل دریافت می باشد. رسمی آنلاین نیز در صورت درخواست کاربر پس از اتمام ترجمه، مهر تایید این دو وزارت خانه را دریافت و مدرک را تحویل می دهد.

هزینه ترجمه مدرک دفترچه بیمه

تمامی تعرفه های ترجمه به صورت رسمی در رسمی آنلاین طبق نرخنامه اعلام شده از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی کشور است. بر اساس آخرین نرخنامه اعلام شده در سال 99 تعرفه ترجمه رسمی دفترچه بیمه به شرح زیر می باشد.

انگلیسی : 300.000 ريال

غیر انگلیسی : 360.000 ريال

ترجمه رسمی فوری دفترچه بیمه

تیم رسمی آنلاین با ارائه خدمات غیر حضوری ترجمه رسمی و حذف بخش مراجعه حضوری به دارالترجمه و ثبت سفارش، تلاش کرده زمان فرآیند کلی ترجمه رسمی را کم تر کند. ولی با تمام این اوصاف امکان کوتاه کردن زمان ترجمه توسط مترجم وجود ندارد و بعضی از زبان ها که مترجم کمتری دارند ممکن است تا هفته ها زمان ببرد.

اما با این حال خدمات ترجمه رسمی فوری را نیز برای کاربرانی که قصد دریافت ترجمه رسمی دفترچه بیمه خود در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند ارائه می دهد.