۱۰ تا از بهترین کارهای پاره وقت در کانادا

بسیاری از دانشجویان خارجی هنگام تحصیل در خارج از کشور برای جبران هزینه‌های تحصیل خود به مشاغل پاره وقت جذب می‌شوند. برخی از مشاغل پاره وقت فقط برخی از عصرها یا آخر هفته‌ها به شما نیاز دارند که برای آنها کار کنید، در حالی که برخی دیگر از مشاغل انعطاف‌پذیری بیشتری را برای شما ارائه می‌دهند و اجازه می‌دهند طبق برنامه خود کار کنید. در ادامه به بررسی ۱۰ تا از بهترین کارهای پاره وقت در کانادا خواهیم پرداخت.

قبل از معرفی بهترین کارهای پاره‌وقت در کانادا اینکه بتوانید شرایط لازم برای دریافت ویزای این کشور را فراهم نمایید، موضوع مهمی است. یکی از عوامل اصلی و تاثیرگذار در فرآیند اخذ ویزای تحصیلی، کاری و … کشور کانادا، آماده سازی مدارک مورد نیاز و ترجمه رسمی آنها می‌باشد. در انتها قصد داریم راه حلی را به شما پیشنهاد دهیم تا از طریق آن معتبرترین و بهترین دارالترجمه رسمی انگلیسی شهر خود را انتخاب و به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

1. دستیار معلم (15.65 دلار کانادا در ساعت)

بسیاری از مدارس دستیاران معلم (TA) را استخدام می‌کنند تا با وظایف مختلف مدرسه را حمایت کنند. این وظایف ممکن است شامل تدریس خصوصی و کمک به دانش آموزان، ایجاد طرح درسی برای کسب نمرات بهتر دانش آموزان باشد. متقاضیان این شغل پاره وقت اغلب باید یک سال از دانشگاه یا کالج خود را گذرانده و دارای مهارت‌های سازمانی عالی و تجربه در یک دوره خاص باشند.

2. بارمن (11.00 دلار کانادا در ساعت)

یکی از بهترین و رایج‌ترین شغل‌ها برای دانشجویان شغل بارمن است که عمدتاً به دلیل برنامه انعطاف پذیری است که کارفرمای این فضا ایجاد می‌کند زیرا اغلب نیاز به کار در شب‌ها و تعطیلات آخر هفته دارد.

بسته به میزان فروش، آنها می‌توانند بین 75.00 تا 200.00 دلار انعام در شب‌ها کسب کنند. نرخ استاندارد انعام در کانادا بین 15٪ تا 20٪ است، اما انعام بستگی به محل کار، زمان و روز هفته دارد.

3.  راننده اوبر یا لیفت (25.58 دلار کانادا در ساعت)

راننده Uber یا Lyft بودن یکی از محبوب‌ترین مشاغل برای دانشجویان امروزی است. برای کسانی که با اوبر آشنایی ندارند باید گفت که اوبر یک شرکت اشتراک گذاری سفر است که مسافران را از طریق یک اپلیکیشن گوشی هوشمند به رانندگان متصل می‌کند.

4. تدریس خصوصی (15.00 دلار کانادا تا 20.00 دلار کانادا در ساعت)

آیا به موضوعات خاصی علاقه دارید؟ آیا از آموزش دیگران لذت می‌برید؟ اگر پاسخ شما به هر دوی این سوالات مثبت است، ممکن است تدریس خصوصی برای شما مناسب باشد. شما می‌توانید به دانش آموزان در مدرسه ابتدایی، دانشگاه/کالج، یا هر جایی در این بین آموزش دهید. شما می‌توانید انتخاب کنید که این کار را به طور مستقل انجام داده یا به یک مدرسه بپیوندید.

5. فریلنسر (25.60 دلار کانادا در ساعت)

فریلنسرها انواع مختلفی دارند. یک فریلنسر می‌تواند نویسنده، طراح وب، طراح گرافیک و … باشد. تقریباً در هر صنعتی می‌توانید دورکاری انجام دهید. اگر از نوشتن محتوا یا ویرایش آن لذت می‌برید، این یک گزینه عالی برای شماست. اگر می‌خواهید شروع کنید وبسایت‌های UpWork ، 99Designs یا Fiverr را امتحان کنید.

6. پرستار بچه (14.67 دلار کانادا در ساعت)

آیا از گذراندن وقت با کودکان لذت می‌برید و تجربه مراقبت از آنها را دارید؟ اگر چنین است، می‌توانید یک پرستار بچه پاره وقت باشید. بسیاری از والدین به دنبال نگهداری بهتر از فرزندان خود هستند، خواه آنها را از مدرسه ببرند، غذا درست کنند، آنها را بخوابانند یا صرفاً آنها را سرگرم کنند.

7. باریستا (11.41 دلار کانادا در ساعت)

بسیاری از دانشجویان عاشق کار در کافی شاپ هستند! این محیط لذت بخش است و خیلی از دانشجویان این فضا را ترجیح می‌دهند. کافی‌شاپ‌ها همواره به دلیل برنامه‌های انعطاف‌پذیرشان، علاقه‌مند به استخدام دانشجویان هستند. اگرچه این یکی از مشاغل کم درآمد در لیست ما است، اما امتیازات خود را دارد. اگر در شرکتی مانند استارباکس کار کنید، دانشجویان امتیازات چشمگیری دریافت می‌کنند که ممکن است کار در آنجا را برایشان ارزشمند کند.

8. واکر سگ (14.16 دلار کانادا در ساعت)

آیا بهتر از دریافت دستمزد برای معاشرت و قدم زدن با سگ وجود دارد؟ سگ واکر بودن ممکن است به انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مشاغل دیگر نیاز داشته باشد، اما به طور کلی تعهد زمانی زیادی وجود ندارد. ممکن است از شما خواسته شود که بدون توجه به آب و هوا بین 30 تا 60 دقیقه با سگ راه بروید. با این حال بسته به مسئولیت‌های شما و تعداد سگ‌هایی که راه می‌برید، ممکن است بتوانید هزینه بیشتری دریافت کنید.

9. مترجم (21.16 دلار کانادا در ساعت)

اگر زبان دوم، سوم یا چهارم را یاد گرفته‌اید مطمئناً می‌توانید از آن به عنوان مترجمی استفاده کنید! برای مترجم شدن باید به زبانی روان صحبت کنید، بخوانید و بنویسید. این شغل ممکن است از طرف یک شرکت یا سازمان پیشنهاد شود، یا ممکن است انتخاب کنید که به صورت مستقل کار کنید.

10. فروشنده (12.42 تا 50.00 دلار کانادا و بالاتر)

اگر در صحبت کردن با مردم مهارت دارید، یک شغل در زمینه فروش ممکن است درآمد و انعطاف پذیری مورد انتظارتان را فراهم کند.

پس از بررسی موارد فوق اگر قصد مهاجرت به کانادا و ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور را دارید، دانشگاه یا سفارت کشور مربوطه مدارکی را از شما درخواست می‌کنند که ملزم به آماده سازی، ترجمه و ارائه آنها می‌باشید. مدارک شناسایی، تحصیلی، مالی و … از جمله آنها می‌باشند. در نظر داشته باشید، برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی ابتدا باید پیشنیازهایی را آماده و تاییدیه تحصیلی دریافت نمایید. برای مطالعه توضیحات تکمیلی در این زمینه به صفحه ترجمه مدارک تحصیلی ما مراجعه نمایید. پس از آن باید تمامی مدارکتان در دفتر ترجمه رسمی، توسط مترجم رسمی قوه قضاییه ترجمه و مهر شوند. بدین منظور اکنون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی آنلاین و انتخاب شهر و زبان ترجمه مورد نظر خود فهرستی از معتبرترین دارالترجمه‌های رسمی شهر خود را مشاهده نموده و با بررسی امکانات هر دارالترجمه، هزینه خدمات و امتیازات مشتریان قبلی، دارالترجمه مطلوب خود را انتخاب نمایید. سپس از طریق راه‌های ارتباطی هر دارالترجمه سفارش ترجمه خود را با آن دارالترجمه هماهنگ نمایید.

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

نویسنده: Maribahary
برچسب ها:

0 دیدگاه برای ۱۰ تا از بهترین کارهای پاره وقت در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید