دارالترجمه رسمی انقلاب

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نبش خیابان 12 فروردین، پلاک 1314، طبقه3، واحد9

  • ترجمه فوری
  • اخذ تاییدات
  • خدمات غیرحضوری

***دارالترجمه رسمی تخصصی انگلیسی در کوتاهترین زمان ممکن***

دارالترجمه رسمی در انقلاب

اگر در محدوده میدان انقلاب تهران ساکن هستید و یا محل کارتان حوالی میدان انقلاب تهران است و به دنبال دارالترجمه رسمی جهت ترجمه رسمی تمامی مدارک و اسناد رسمی و تحصیلی تان به زبان های پرکاربرد روز دنیا هستید، دیگر لازم نیست با مراجعه حضوری به تک تک دفاتر ترجمه رسمی این منطقه، دارالترجمه مناسب سفارشتان را از لحاظ قیمت و زمان تحویل و زبان ترجمه مورد نظرتان پیدا کنید. وب سایت رسمی آنلاین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از ابزار جستجوی دفاتر ترجمه رسمی تمامی شهرهای کشور، به سادگی و با انتخاب زبان و شهر مورد نظرتان، بتوانید تمامی دفاتر معتبری که امکان انجام سفارش شما را دارند، مشاهده نموده و بصورت آنلاین یا تلفنی با پشتیبانی تمامی دفاتر ارتباط بگیرید و از زمان تحویل و هزینه سفارشتان در هر دفتر مطلع شوید و دفتر مناسب خود را انتخاب نموده و سفارشتان را با همان دفتر هماهنگ نموده و مدارکتان را جهت ترجمه برای همان دفتر ارسال نمایید. ابزار جستجوی دفاتر ترجمه رسمی را همینجا در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید از امکانات آن استفاده نموده و دارالترجمه مناسب خود را پیدا کنید:

یکی دیگر از امکانات این ابزار جستجو، امکان ثبت سفارش آنلاین برای برخی دفاتر که این امکان نرم افزاری را دارند، می باشد و شما می‌توانید برای اینکه از حدود قیمت و زمان تحویل سفارش خود مطلع شوید، از امکان ثبت سفارش آنلاین دفتر مورد نظر خود نیز استفاده نمایید. به این ترتیب پس از ثبت سفارش آنلاین شما، پشتیبان همان دارالترجمه با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی سفارش شما را انجام خواهد داد و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد.

محل دفاتر ترجمه در خیابان انقلاب

همانطور که در نقشه بالا مشاهده می کنید، تجمع و تمرکز دفاتر ترجمه رسمی در محدوده خیابان انقلاب در اطراف میدان انقلاب، میدان فردوسی، میدان ولیعصر و چهارراه ولیعصر می باشد. اما آنچه مشخص نیست این است که هر کدام از این دفاتر ترجمه رسمی، قابلیت ترجمه رسمی به چه زبانهایی را دارند و زمان تحویل سفارشات آنها چقدر است؟

به عنوان مثال یکی از زبانهای مهم غیرانگلیسی، زبان آلمانی است. پیدا کردن دارالترجمه آلمانی در میدان انقلاب کار ساده ای نیست. چرا که تجمع دفاتر ترجمه رسمی در این منطقه زیاد بوده و به راحتی نمی توان از روی تابلوی دفتر یا ساختمان، زبان مورد پذیرش دفتر را پیدا کرد. ضمن اینکه بیشتر دفاتر ترجمه رسمی فقط مترجم رسمی انگلیسی دارند. به این ترتیب پیدا کردن دارالترجمه انگلیسی در میدان انقلاب و دیگر نقاط شهر کار سختی نیست. اما همین مشکل برای پیدا کردن دارالترجمه ایتالیایی در میدان انقلاب و دارالترجمه ترکی در میدان انقلاب کار سختی است و مشکل دیگر در این موضوع این است که دفاتری هستند که مترجم رسمی آلمانی، ایتالیایی و ترکی ندارند اما سفارش شما را قبول میکنند و با واسطه گری سفارش شما را به یک دارالترجمه دیگر میسپارند که در چنین شرایطی مشکلات زیادی متوجه متقاضی ترجمه می شود.

دارالترجمه در انقلاب

شاید بد نباشد در اینجا دارالترجمه رسمی دانشجو میدان انقلاب را معرفی کنیم که با بیش از 40 سال قدمت، یکی از قدیمی ترین دفاتر ترجمه رسمی کشور محسوب می شود و یکی از معدود دفاتر ترجمه رسمی چند زبانه میدان انقلاب است که چندین مترجم رسمی انگلیسی مستقر در دارالترجمه داشته و مترجم رسمی آلمانی و ایتالیایی نیز دارد و بسیاری دفاتر ترجمه رسمی این منطقه، سفارشات ترجمه رسمی آلمانی و ایتالیایی خود را به این دارالترجمه می سپارند.

قطعا اگر دسترسی مناسبی به اطلاعات این دفاتر نداشته باشید باید به تک تک دفاتر ترجمه این محدوده وسیع مراجعه کنید و از آنها کسب اطلاعات کنید که مسلما این کار برای هر کسی مقدور نیست و مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار بالایی می باشد. در چنین شرایطی اگر امکان برقراری ارتباط با دفاتر برگزیده این منطقه را داشته باشید قطعا کار شما خیلی ساده تر خواهد شد. ما در ابزار جستجویی که بالاتر به شما معرفی کردیم دارالترجمه های رسمی محدوده انقلاب و مرکز شهر تهران را به سادگی در دسترس شما قرار داده ایم و شما می توانید در کوتاهترین زمان ممکن با دفاتر رسمی برگزیده که سریعترین و بهترین دفاتر هستند ارتباط بگیرید و سفارش خود را هماهنگ کنید.

مطالب مشابه دیگر:

بهترین دارالترجمه‌های رسمی در میدان فردوسی / بهترین دارالترجمه های رسمی در ستارخان