دارالترجمه رسمی معتبر

ترجمه رسمی اسناد رسمی و دولتی، مدارک تحصیلی و هویتی به اکثر زبان ها، به همراه پیک رایگان و دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه، دریافت تایید سفارت برای ترجمه مدارک توسط دارالترجمه رسمی معتبر رسمی آنلاین. برای ثبت سفارس خود و بهره مندی از خدمات غیر حضوری ما می توانید از دکمه ثبت سفارش استفاده نمایید.

ثبت سفارش ترجمه رسمی

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰ / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دارالترجمه رسمی معتبر

رسمی آنلاین از سال ۹۶ واقع در میدان انقلاب تهران و با ارائه خدمات ترجمه رسمی آنلاین و غیر حضوری مشغول به فعالیت می باشد. همکاری بهترین مترجمین رسمی قوه قضاییه با سابقه کاری بالا، ارائه پیک رایگان و معتمد در تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران جهت دریافت و تحویل مدارک، دریافت مهر تایید دادگستری و امور خارجه، دریافت مهر تایید سفارت(در صورت درخواست)، ترجمه به زبان های متنوعی نظیر انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، عربی، ترکی استانبولی و ایتالیایی، همکاری با مترجم معتمد سفارت فرانسه، ترجمه با مهر ناتی سفارت استرالیا و … از جمله خدماتی می باشد که باعث شده  از دارالترجمه رسمی معتبر رسمی آنلاین به عنوان یکی از دارالترجمه های معبتر و شناخته شده در سطح شهری و یا حتی کشوری نیز نام برده شود.

خدمات رسمی آنلاین

ترجمه رسمی فوری

رسمی آنلاین همواره تلاش کرده است تا فرآیند ترجمه رسمی را جدا از زبان ترجمه، در کوتاه ترین فرصت و با بهترین کیفیت ممکن انجام داده و تحویل کاربر دهد. بصورت معمولی فرآیند ترجمه بین ۴ الی ۱۴ روز بسته به زبان ترجمه می تواند زمان ببرد. این زمان معمولا برای زبان هایی همچون انگلیسی و آلمانی به مراتب کمتر می باشد به دلیل تعداد بیشتر مترجمان این زبان ها و برای زبان ها ترکی استانبولی، روسی، اسپانیایی و …  به دلیل کمبود مترجم می تواند تا ۲ هفته کاری ب طول بی انجامد. با این حال رسمی آنلاین برای افرادی که نیاز به دریافت ترجمه خود در بازه زمان بسیار کوتاه تر و با همان کیفیت دارند، خدمات ترجمه رسمی فوری را برای تمام زبان ها و تمام مدارک ارائه می دهد. در این روش فرآیند بین ۱ الی ۴ روز کاری با توجه به زبان زمان می برد و مدارک با همان کیفیت قبلی ترجمه شده و تحویل کاربر قرار میگیرند.

دریافت تاییدات دادگستری و امورخارجه

مهر تایید این دو وزارت خانه به ویژه دادگستری، برای دریافت تایید سفارت اکثر کشور ها الزامیست. کشور هایی مانند انگلیسی، ترکیه، عراق، اسپانیا، روسیه، سوئیس، آلمان و … برای تایید مدارک شما نیاز به دریافت این دو مهر دارند. مراحل دریافت آن ها پیجیده نیست و هزینه آن چنانی هم ندارد، برای این کار می تواند با مدارک خود و مراجعه به وزارت دادگستری و سپس امور خارجه اقدام به دریافت مهر تایید کنید، این فرآیند برای هر مهر ۱ روز کاری زمان می برد. برای راحتی کاربران، رسمی آنلاین این دو مهر را برای تمامی مدارک ترجمه شده دریافت کرده و درب منزل تحویل می دهد.

تعرفه خدمات ترجمه رسمی و رسمی آنلاین

هزینه ترجمه تمامی اسناد و مدارک به صورت رسمی و بر روی سربرگ قوه قضاییه، تماما توسط اداره کل امور مترجمین رسمی کشور تنظیم و تعیین شده و طی اعلامیه با عنوان نرخنامه ترجمه رسمی به دفاتر ترجمه رسمی ابلاغ می شود. این نرخنامه در دو بخش تعرفه انگلیسی و غیره انگلیسی ارائه می شود که هزینه ترجمه انگلیسی مقداری کم تر نسبت به غیره انگلیسی می باشد. رسمی آنلاین خدمات ترجمه رسمی خود را تماما طبق این نرخنامه تنظیم کرده و مبلغی اضافه تر دریافت نمی کند. اما لازم به ذکر است که نرخنامه شامل تعرفه خدمات ترجمه رسمی فوری، دریافت تاییدات دادگستری و امورخارجه، تایید سفارت نمی شود. برای اطلاع از تعرفه خدمات رسمی آنلاین می توانید با همکاران ما تماس بگیرید یا از بخش قیمت دارالترجمه دیدن فرمایید.

سوالات متداول

در شهر ما دارالترجمه زبان مورد نظرم وجود ندارد. آیا می‌توانم به صورت آنلاین به یک دارالترجمه رسمی معتبر سفارش دهم و مطمئن باشم که ترجمه‌ها به درستی انجام و در زمان مقرر تحویل می‌شود؟

بله، برای این کار می‌توانید سفارش ترجمه رسمی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و پیش‌فاکتور سفارش ترجمه را بر اساس نرخنامه مصوب مشاهده نمایید. سپس از پشتیبانی با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های تحویل مدارک و تاریخ تحویل ترجمه انجام می‌پذیرد. به علاوه این ویژگی وجود دارد که پیش از چاپ ترجمه، فایل پیش‌نویس ترجمه‌ها برای شما ارسال شود تا از صحت ترجمه اطمینان حاصل کنید. سپس در صورت نیاز شما تاییدات دادگستری و امور خارجه نیز اخذ و ترجمه برای شما ارسال خواهد شد.

آیا می‌توان ترجمه رسمی اسناد و مدارک را به صورت غیرحضوری انجام داد؟

بله، برای این کار در این مطلب لینک ثبت سفارش ترجمه رسمی دارالترجمه‌ها ارائه شده است و شما می‌توانید با ثبت سفارش ترجمه رسمی به صورت آنلاین هزینه ترجمه را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

برای ترجمه رسمی مدارک می‌خواهم دارالترجمه‌ای پیدا کنم که با دقت بالا و بدون خطا ترجمه را انجام دهد، کدام دارالترجمه‌ها این ویژگی را دارند؟

قوه قضائیه مرجع صدور مجوز برای دارالترجمه‌های رسمی است و مترجمین رسمی را تایید می‌نماید. دارالترجمه‌هایی که زیرنظر اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه فعالیت می‌کنند به طور معمول این ویژگی را دارند. در این مطلب لیستی از دارالترجمه‌های رسمی معتبر ارائه شده است که می‌توانید برای ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود به آن‌ها مراجعه کنید.

آیا دفاتر ترجمه رسمی همه براساس یک نرخنامه کار میکنند؟

طبق قانون تمامی دارالترجمه‌ها موظف هستند که بر اساس نرخ‌نامه مصوب اداره مترجمان رسمی قوه قضائیه فعالیت کنند اگر چه گاهی این موضوع رعایت نمی‌شود. شما می‌توانید پیش از مراجعه به دارالترجمه با مراجعه به این لینک به صورت آنلاین پیش‌فاکتور خود را بر اساس نرخنامه مشاهده کنید و با آگاهی از مبلغ به دارالترجمه مراجعه نمایید.