دارالترجمه رسمی در بجنورد

تمامی خدمات ترجمه رسمی و ترجمه رسمی فوری تمامی اسناد و مدارک تحصیلی و رسمی به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، ارمنی و چینی توسط مترجمین رسمی قوه قضاییه فعال در تهران، خدمات دیگری همچون دریافت تاییدات دادگستری و امور خارجه، دریافت مهر تایید سفارت، ترجمه با مهر ناتی و … نیز توسط دارالترجمه رسمی آنلاین به صورت آنلاین و غیر حضوری برای تمام مناطق شهر بجنورد و استان خراسان شمالی ارائه می شود. جهت ثبت سفارش خود و استفاده از خدمات آنلاین دارالترجمه رسمی بجنورد می توانید از دکمه زیر استفاده نمایید.

ثبت سفارش

۰۲۱-۶۶۴۶۹۷۲۰  / ۰۲۱-۶۶۹۷۶۸۵۲

دارالترجمه رسمی انگلیسی در بجنورد

ترجمه رسمی انگلیسی بدون شک پرکاربرد ترین و مهم ترین زبان ترجمه رسمی در ایران می باشد و بیشترین تعداد مترجم رسمی را دارد. رسمی آنلاین با همکاری بهترین مترجمان رسمی و با سابقه این زبان تمامی اسناد و مدارک را به صورت رسمی و تخصصی با کیفیتی عالی ترجمه و پس از اتمام ترجمه رسمی مهر تایید سفارت انگلیس، استرالیا و دیگر کشور های انگلیسی زبان را نیز در صورت درخواست کاربر دریافت می کند.

دارالترجمه رسمی آلمانی در بجنورد

در صورتی که قصد ترجمه به زبان آلمانی را دارید و دارالترجمه رسمی آلمانی در بجنورد و یا دیگر شهر های استان خراسان شمالی نیافتید، می توانید از خدمات غیر حضوری رسمی آنلاین استفاده نمایید. ترجمه رسمی و ترجمه رسمی فوری سند و مدرک رسمی و تحصیلی مترجمان رسمی آلمانی تهران از خدمات ارائه شده آنلاین و غیر حضوری رسمی آنلاین برای شهر بجنورد می باشد.

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی در بجنورد

ترکی استانبولی در کنار آلمانی و انگلیسی یکی دیگر از زبان های مهم و پر کاربرد می باشد، چراکه به دلیل امکان سفر ایرانیان بدون ویزا برای ۹۰ روز به ترکیه سالانه بسیاری را به سمت خود می کشد و برای این افراد ترجمه رسمی ترکی استانبولی را بسیار حیاتی کرده است. رسمی آنلاین تمامی سفارشات ترجمه رسمی به این زبان را به صورت غیر حضوری از ساکنین عزیز بجنورد و باقی شهر های استان می پذیرد.

دارالترجمه رسمی بجنورد

شماره رسمی : ۶۷۶

آدرس : بجنورد، خیابان طالقانی ۱۷، پلاک ۳۷۱

زبان رسمی : روسی

شماره رسمی : ۹۲۳

آدرس : بجنورد، امیریه جنوبی، مجتمع اداری بزرگمهر، طبقه ۳، واحد ۱۹

زبان رسمی : انگلیسی