ترجمه پروانه مطب

پزشکان عزیزی که قصد ترجمه رسمی پروانه مطب خود را دارند و به دلیل محدودید های وضع شده رفت و آمد جهت پیشگری از ویروس کرونا امکان مراجعه حضوری به دارالترجمه رسمی را ندارند، به راحتی می توانند از خدمات غیر حضوری ترجمه رسمی دارالترجمه رسمی آنلاین استفاده نمایند.

چگونه پروانه مطب شما ترجمه می شود؟

همکاری با مترجمان متخصص و مجرب قوه قضاییه امکان ترجمه پروانه طبابت و تمامی مدارک اسناد دیگر را به صورت رسمی و به 10 زبان کاربردی و کم یاب را به رسمی آنلاین می دهد. همچنین با ارائه پیک رایگان و معتمد برای تمامی مناطق تهران باعث آسایش و راحتی کاربران در طی فرآیند ترجمه رسمی می شود. در کنار این در صورت درخواست تاییدات دادگستری و امور خارجه را نیز پس از اتمام ترجمه دریافت و تحویل می دهیم. می توانید با استفاده از دکمه زیر سفارش ترجمه رسمی خود را در رسمی آنلاین ثبت کنید.

روند ترجمه پروانه مطب پزشکی


روش دریافت پروانه مطب پزشکی

مدرک پروانه اشتغال مطب یا همان پروانه پزشکی توسط سازمان نظام پزشکی کشور برای پزشکانی که قصد ارائه خدمات و سرویس های پزشکی در یک شهری را دارند صادر می شود که دارای اعتبار 5 ساله است. برای دریافت این مدرک باید از طریق سایت پروانه مطب سازمان نظام پزشکی به صورت آنلاین اقدام کنید.

در قدم اول باید در سایت یک حساب کاربری با استفاده از شماره نظام پزشکی خود بسازید. پس از آن تمامی اطلاعات شخصی، تحصیلی و شغلی شما نمایش داده می شود که باید از صحت آن مطمئن شوید و در صورتی که اشتباهی مشاهده کردید باید با مراجعه حضوری به ساختمان نظام پزشکی کشور اقدام به تصحیح آن کنید.

در مراحل بعد با پرداخت حق عضویت و تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری مدارک درخواستی تقاضا خود برای صدور پروانه را ثبت کنید. نتیجه تایید و یا رد درخواست توسط کارشناسان صدور پروانه در نظام پزشکی در کارتابل شما اعلام خواهد شد. راهنمای کامل صدور پروانه مطب را می توانید از اینجا مشاهد فرمایید.
البته لازم به ذکر است که پیش از هرچیز باید امتیاز لازم برای صدور پروانه مطب را داشته باشید. این امتیاز براساس سابقه کاری به پزشک داده می شود که در بخش سوابق قابل محاسبه جهت کسب امتیاز سایت پروانه مطب قابل مشاهده است.


پروانه پزشگی چه تاثیری در روند اخذ ویزا دارد؟

ترجمه رسمی پروانه مطب در زیرمجموعه مدارک شغلی قرار می گیرد و ارائه آن برای تسریع پروسه دریافت ویزا کشور های دیگر به خصوص کاری و توریستی کمک می کند. پروانه مطب نشان در کنار مدارک همچون گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی و … نشان دهنده وضعیت شغلی شخص می باشد و به افسر صادر کننده ویزا در سفارت کشور ها ثابت می کند که شخص مذکور دارای وضعیت شغلی ثابت و دارای درآمد است و قصد بازگشت به کشور را در زمان اتمام تاریخ ویزا دارد.

البته که افسران ویزا از وضعیت درآمدی بالا پزشکان در ایران اطلاع دارند و در بعضی موارد ویزا پزشکانی را که نقص در مدارک خود داشتند تایید کردند، ولی پیشنهاد می شود حتما پیش از رزروه وقت سفارت از کامل بودن مدارک خود اطمینان کامل حاصل کنید. برای ترجمه رسمی پروانه تنها ارائه اصل مدرک به دارالترجمه کافی است.


رسمی آنلاین تمامی خدمات ترجمه رسمی پروانه مطب به زبان های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی، ترکی استانبولی، عربی، چینی و ارمنی را به صورت غیر حضوری برای ساکنین تهران و شهر های دیگر کشور ارائه می دهد.

ترجمه پروانه مطب


هزینه ترجمه رسمی پروانه پزشکی


تعرفه ترجمه رسمی تمامی اسناد و مدارک در رسمی آنلاین به طور کامل طبق نرخنامه اعلام شده از سوی اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی کشور می باشد. تعرفه ترجمه رسمی پروانه مطب نیز بر اساس همین نرخنامه می باشد. بنابر آخرین نرخنامه اعلامی تعرفه ترجمه پروانه مطب به شرح زیر می باشد.
انگلیسی : 450،000
غیر انگلیسی : 550،000


البته به این نکته باشد توجه داشته باشید تنها تعرفه ترجمه رسمی در نرخنامه ذکر شده است و برای دیگر خدمات رسمی آنلاین همچون ترجمه رسمی فوری، ترجمه با مهر دادگستری و امور خارجه، دریافت تایید سفارت و … تعرفه ای تعریف نشده و برای اطلاع از آنها می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید و یا از گزینه چت آنلاین استفاده نمایید.


ترجمه پروانه مطب با مهر دادگستری

سفارت اکثر کشور برای تایید ترجمه رسمی پروانه طبابت به مهر تایید دادگستری نیاز دارند. برای دریافت مهر تایید این وزارت خانه، پروانه مطب شما باید در سایت پروانه مطب ثبت شده باشد. این بدین معنا است که تاریخ اعتبار آن به اتمام نرسیده باشد. همچنین باید دانشنامه تحصیلی که با رشته تحصیلی ذکر شده در پروانه پزشکی یکی باشد را نیز به همراه ترجمه رسمی آن ارائه بدهید.